Pingting Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #641 Del Skrevet 24. februar 2010 Gratulerer!! Er det nå man skal si velkommen tilbake til den virkelige verden? Takk! Neida, haha, jeg skal gjøre ferdig en master til jeg - så den virkelige verden får værsågod vente litt! Gratulerer!! Gratulerer Takk! Grattis! Ang. naboene, så må de sikkert ha musikk som passer til de forskjellige rytmevariasjonene. Takk! Nja. Det var veldig lenge med samme tempo, synes jeg. Hørtes kjedelig ut. Meh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #642 Del Skrevet 24. februar 2010 Oioi, dette er dagen sin! Dro til Blindern for å hente ting på trykkeriet, så drakk jeg kaffe og pratet tull med Tigerlily en god stund. Så bestemte jeg meg for at i dag er det da virkelig lov å ta fri, så jeg dro tilbake til hybelen. Har trent (30 min ellipse og styrketrening), dusja, spist wokrester fra i går og sovnet på sofaen. Haaaaah I morgen har jeg ikke lenger noen unnskyldning for å ikke jobbe ræva av meg på den norske masteren min *støl i magemusklene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 24. februar 2010 #643 Del Skrevet 24. februar 2010 Gratulerer!!! Åsså så flink å trene i tillegg!! Skjønner ikke hvordan du får tid til alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #644 Del Skrevet 24. februar 2010 Gratulerer!!! Åsså så flink å trene i tillegg!! Skjønner ikke hvordan du får tid til alt! Lar det gå ut over studiene? Takk ihvertfall Neida, jeg har da ikke mye å gjøre? Jeg bare tar to mastere, trener, har en kjæreste, leker hobbyfotograf, har 10.000 kreative prosjekter og prøver å ha et sosialt liv. I tillegg prøver jeg å lære meg et språk på siden, for det var liksom ikke travelt nok med alt det andre. Neida, ikke travel jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. februar 2010 #645 Del Skrevet 24. februar 2010 Gratulerer med ferdig masteroppgave ! Og all ros til deg for alt overskuddet du har nå på vinteren....jeg fikk psyka meg opp til å vaske badet i går, men du steike.....det gikk treeeeeeeigt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. februar 2010 #646 Del Skrevet 24. februar 2010 Hvor langt har du kommet på neste master da? Og når skal den være ferdig? Jeg er suuuuperimponert over innsatsen din! Med så mange baller i lufta hadde jeg mista helt motet tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #647 Del Skrevet 24. februar 2010 Gratulerer med ferdig masteroppgave ! Og all ros til deg for alt overskuddet du har nå på vinteren....jeg fikk psyka meg opp til å vaske badet i går, men du steike.....det gikk treeeeeeeigt... Urk, bad er jo det kjedeligste man kan vaske da! Bleeergh. Hvor langt har du kommet på neste master da? Og når skal den være ferdig? Jeg er suuuuperimponert over innsatsen din! Med så mange baller i lufta hadde jeg mista helt motet tror jeg.. Jeg håper på å bli ferdig med den før jul i år, men blir ikke overraska om det blir en utsettelse Jeg liker egentlig å ha det sånn da, også har jeg mulighet til å gjøre veldig mye forskjellig - det merker jeg at jeg har godt av. Også går det an å kombinere ting; tegne ting til mine egne oppgaver, høre på språkkurs på t-banen på vei til lesesalen, diskutere oppgave med kjæresten mens man drikker øl... Likevel klarer jeg å surre vekk hele kvelder på KG og Youtube... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. februar 2010 #648 Del Skrevet 24. februar 2010 Urk, bad er jo det kjedeligste man kan vaske da! Bleeergh. Jeg håper på å bli ferdig med den før jul i år, men blir ikke overraska om det blir en utsettelse Jeg liker egentlig å ha det sånn da, også har jeg mulighet til å gjøre veldig mye forskjellig - det merker jeg at jeg har godt av. Også går det an å kombinere ting; tegne ting til mine egne oppgaver, høre på språkkurs på t-banen på vei til lesesalen, diskutere oppgave med kjæresten mens man drikker øl... Likevel klarer jeg å surre vekk hele kvelder på KG og Youtube... Dataeksperten her må ha hjelp fra Pingen igjen: hvordan siterer man fra to eller flere brukere på ett innlegg ? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 24. februar 2010 #649 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Dataeksperten her må ha hjelp fra Pingen igjen: hvordan siterer man fra to eller flere brukere på ett innlegg ? :klø:Vet at jeg ikke er Pingelingen, men.. Trykk på "+ siter" som står nederst på hvert innlegg. Gjør det på alle innleggene du vil sitere, og velg så "skriv svar". ("+ siter" gjøres om til "- sitat" når du har trykt. ) Endret 24. februar 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. februar 2010 #650 Del Skrevet 24. februar 2010 Vet at jeg ikke er Pingelingen, men.. Trykk på "+ siter" som står nederst på hvert innlegg. Gjør det på alle innleggene du vil sitere, og velg så "skriv svar". ("+ siter" gjøres om til "- sitat" når du har trykt. ) Er det virkelig så enkelt.... :rødme: Tusen takk for svar, selv om jeg kanskje burde ha skjønt dette selv, ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 24. februar 2010 #651 Del Skrevet 24. februar 2010 Neida, men det tar strengt tatt ikke så langt tid å støvsuge 11 kvm. Særlig når man dropper å ta under senga. masteroppgaven min er ferdig! Ferdig! Herregud. Wow gratulerer! Flinkis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 24. februar 2010 #652 Del Skrevet 24. februar 2010 Iiiiik det skrives så fort i boken din! Hihi, jeg tror nypete blir enda søtere om man sier det med pipestemme. Jeg er litt... *nyyypete* i dag. Det er faktisk nøyaktig det jeg og samboeren min går rundt og tuller med. Nyyyyyyypete! Det betyr faktisk at... masteroppgaven min er ferdig! Ferdig! Herregud. GRATULEEEEEEEEEEEEEEEEEEERER!!!!! Du er superflinkis-Pingis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #653 Del Skrevet 24. februar 2010 Takk, Gaby og Icere! Er litt surrelistisk det her, synes jeg. menneh, nok å henge meg opp i ellers, så det ordner seg. Akkurat nå har jeg blitt påprakket en feire-øl av J. Fine fyren som prakker på meg øl. Også hadde han plutselig laget et skinnetui til vikingtidssaksa mi :rødme: (vi driver med historisk håndverk begge to) er så utrolig koselig å få noe, sånn helt ut av det blå. Godt å se at det er andre som er aktive på teknisk support-fronten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 24. februar 2010 #654 Del Skrevet 24. februar 2010 Hurra for deg! Du er et supertjei! (Og så lurer jeg litt på om du har ADHD i blant.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #655 Del Skrevet 24. februar 2010 Hurra for deg! Du er et supertjei! (Og så lurer jeg litt på om du har ADHD i blant.) Hmpf. Kommentar til din kommentar fra J: "Ja, jeg lurer litt av og til jeg og." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 24. februar 2010 #656 Del Skrevet 24. februar 2010 Dere er nerder. (jeg liker nerder) Dessuten kan du ikke ha ADHD og holde på med mange ting på en gang. For da ender man bare opp med å ikke få til noen av dem. Så det så. Der har du det svart på lyseblått: Pinting er ADHD-fri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #657 Del Skrevet 24. februar 2010 Hah! takk, My! Nå har jeg hatt en skikkelig kose-daffe-dille-kveld. Fint! Det ble litt potetgull også, synes jeg har fortjent det assa... Og nå var klokka plutselig seint. Hvordan skjer det så fort!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. februar 2010 #658 Del Skrevet 24. februar 2010 Hah! takk, My! Nå har jeg hatt en skikkelig kose-daffe-dille-kveld. Fint! Det ble litt potetgull også, synes jeg har fortjent det assa... Og nå var klokka plutselig seint. Hvordan skjer det så fort!? Fordi KG suger tiden ut av en! Blir jo helt avhengig, jo... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #659 Del Skrevet 25. februar 2010 Lesezzzzzzal. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 25. februar 2010 #660 Del Skrevet 25. februar 2010 Her går det unna gitt! Gratulerer med mastergrad Er enig i at det er fortjent med kosekveld da altså, ferdige prosjekter må jo feires! Og en mastergrad er vel ett så stort prosjekt at man (ihvertfall jeg) lett kan unnskylde en hel koseuke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå