Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Finnes ikke kvinnfolk på nett! Kun pervoer (mannlige, sådan) og FBI. SÅDETSÅ! :snurt:

:gjeiper:

:fnise:

Søren, også...vi er gjennomskua! Vi er alle menn kledd i FBI-uniformer, faktisk! *nynner på YMCA* :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg levert rapporten min til trykking! :hoppe: Herlighet, jeg er jo straks ferdig! Har bare igjen å ta noen utskrifter, sette et par ark i permer og litt til. Whooooh, skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg levert rapporten min til trykking! :hoppe: Herlighet, jeg er jo straks ferdig! Har bare igjen å ta noen utskrifter, sette et par ark i permer og litt til. Whooooh, skummelt!

:hoppe::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Ehm, middagstips? Tomatsuppe! Hjemmelaget! Eller... Wok? Pasta med kjøttboller av kyllingkjøttdeig? (det er knallgodt, btw) Fiskekaker med sweet chilisaus?

Tirsdag passer bra! Hva med 10-tiden?

Hmm. Pasta med kyllingkjøttboller hadde vi her om dagen. Wok lever vi på sånn til vanlig, og da det var fiskekaker til 20kr/eske på Rimi hadde vi plutselig 4-5 stk i kjøleskapet, så er grundig lei akkurat den komboen. Kanskje tomatsuppe? Eller balsamico&sennepsmarinert kylling? Hmmm igjen.

Tirsdag er ikke såå bra, skal spise lunsj kl 11, så onsdag hadde egentlig vært bedre..? Men om du ikke kan på onsdag så er det greit, altså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, onsdag passer så bra så! Kl 11 da, for da rekker jeg helt sikkert å trene først.

Uff, kresenbøtte! :fnise:

Hm - falafel? Ovnsstekte koteletter og rotmos? Hamburger? Pinnekjøtt? Smalahove? Sushi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HURRA! Og gratulerer så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg! Får antagelig henta den i morgen. Og jeg burde helt fint klare å bli ferdig med alt det andre i morgen også. Med andre ord ferdig i morgen! (håper jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forresten en ting jeg ikke helt skjønner som dere mer treningserfarne sikkert vet mer om. Jeg lurer på om ellipsemaskina mi tar litt drøyt i på antall kalorier den oppgir at jeg forbrenner? Unøyaktig blir den jo uansett siden man ikke må legge inn alder, vekt og slikt - men den påstår at jeg forbrenner rundt 500 kalorier på en halvtime med intervalltrening? Jeg synes det høres mye ut - særlig med tanke på at jeg ikke sliter meg helt ut. Blir sliten og svett, men jeg kunne helt klart tålt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De derre elipsemaskinene tar alltid i litt for mye, etter en gitt standard. Du bør nok ikke stole på kaloritellern der, nei. Men blås i kalorier forbrent sånn på hundredelen, det er jo at du er aktiv som teller!

Grattis med trykk, det er en herlig følelse. Heldig som skal ha den to ganger du ;)

Denne uka er hele gulvet mitt fullt av pappesker, så det blir neppe plass til trening før neste uke dessverre. (utenom markløft?) :fnis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middagen i dag! Den ble litt sånn nesten-flink.

Kjøttboller laget av kyllingkjøttdeig og store mengder av omtrent alt krydderet jeg fant i skapet.

Saus av hermetiske tomater og my-hy-hye hvitløk.

Spaghetti. Mye av den, og ikke akkurat fullkorn.

Og parmesan. Mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De derre elipsemaskinene tar alltid i litt for mye, etter en gitt standard. Du bør nok ikke stole på kaloritellern der, nei. Men blås i kalorier forbrent sånn på hundredelen, det er jo at du er aktiv som teller!

Grattis med trykk, det er en herlig følelse. Heldig som skal ha den to ganger du ;)

Denne uka er hele gulvet mitt fullt av pappesker, så det blir neppe plass til trening før neste uke dessverre. (utenom markløft?) :fnis:

Neida, jeg gidder ikke sitte og notere og regne ut alt heller. Bare hang meg opp i at det virka så mye. Mye morsommere å telle meter!

Trykk er digg! Du har jo gjort det et par ganger du og, da ;)

Neste uke passer fint det vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...