Pingting Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #541 Del Skrevet 21. februar 2010 kaviar og majones Check! Søt te ved siden av ost og kjeks. Check! Rosiner i karriretter. Check! skalldyr og alt sånt Check! Jeg liker mye rart også, da. Knekkebrød med kaviar og banan Ch..... HÆ?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 21. februar 2010 #542 Del Skrevet 21. februar 2010 Jepp, spurte deg Taco uten kjøtt?!! Det første som slo meg var at du satt der med skjell, salat og salsa, men så kom jeg på at det faktisk går an å ha kyllingtaco også Er ikke så sunn, akkurat. Lasagne er jo ikke akkurat sunt. Ikke pasta heller. Har ikke kjøtt i det hele tatt i tacoen min for tida. Steker løk og hvitløk først, så har jeg oppi noen revne gulerøtter (to-tre, kanskje, før jeg blander i tacokrydder og litt vann. Dynger på med dette inn i EN fullkornswraps (200kcal i en, så begrenser meg til det) med agurk, tacosaus, kesam og litt ost, og spiser mange salatblader ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 21. februar 2010 #543 Del Skrevet 21. februar 2010 Ch..... HÆ?!? Det er så sykt godt! Du aner ikke. Den litt søte bananen mot den salte kaviaren. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 21. februar 2010 #544 Del Skrevet 21. februar 2010 Banan/kaviar??? hva har skjedd her??? Den tacoen hørtes kjedlig ut, skal jeg være ærlig...Men min mening teller jo ikke, så lenge du synes det er godt:) men du kan jp ha i kylling istedenfor??? Er jo godt med kjøtt i taco:) Men du skal ha credit for å lage veldig sunn mat ja....Helt sykt med kcal i disse wrapsene ja.......Aldri tenkt på før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 21. februar 2010 #545 Del Skrevet 21. februar 2010 Banan/kaviar??? hva har skjedd her??? Den tacoen hørtes kjedlig ut, skal jeg være ærlig...Men min mening teller jo ikke, så lenge du synes det er godt:) men du kan jp ha i kylling istedenfor??? Er jo godt med kjøtt i taco:) Men du skal ha credit for å lage veldig sunn mat ja....Helt sykt med kcal i disse wrapsene ja.......Aldri tenkt på før! Den smaker ærlig talt ikke akkurat noe særlig annet enn kjøtt med tacokrydder. Konsistensen er annerledes, og så er det saftigere. Men skal ikke tvinge noen til å smake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 21. februar 2010 #546 Del Skrevet 21. februar 2010 Treig kg på en søndag går bare ikke an! Håper du har hatt en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #547 Del Skrevet 21. februar 2010 Det er så sykt godt! Du aner ikke. Den litt søte bananen mot den salte kaviaren. :rødme: Det verste er vel at jeg tror deg! Må prøves, men lurer på om jeg bør advare J på forhånd. Vil ikke bekymre ham Banan/kaviar??? hva har skjedd her??? Den tacoen hørtes kjedlig ut, skal jeg være ærlig...Men min mening teller jo ikke, så lenge du synes det er godt:) men du kan jp ha i kylling istedenfor??? Er jo godt med kjøtt i taco:) Men du skal ha credit for å lage veldig sunn mat ja....Helt sykt med kcal i disse wrapsene ja.......Aldri tenkt på før! Ja, sant det er sprøtt? Skjønner ikke hvordan de klarer å dytte så mange kalorier inn i en wrap, jeg. Vanligvis spiser jeg 3 wraps til en tacomiddag - er 600 kcal det! Nesten det hele middagen burde ligge på! Hjelp. Den smaker ærlig talt ikke akkurat noe særlig annet enn kjøtt med tacokrydder. Konsistensen er annerledes, og så er det saftigere. Men skal ikke tvinge noen til å smake. prøver det og, jeg! Men siden jeg liker bønner, så tror jeg det blir godt med det og Treig kg på en søndag går bare ikke an! Håper du har hatt en fin helg. nei ikke sant? Holdt på å miste hele livsgrunnlaget mitt et øyeblikk, her Jeg har hatt en fin, om enn ikke så veldig produktiv, søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #548 Del Skrevet 22. februar 2010 Fiskegratengen funker som nattmat også! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 22. februar 2010 #549 Del Skrevet 22. februar 2010 prøver det og, jeg! Men siden jeg liker bønner, så tror jeg det blir godt med det og Jeg sier bare én ting.... *host* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #550 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg sier bare én ting.... *host* Æh, jordskokker hadde forresten en viss innvirkning på gassproduksjonen. Så er dere advart Blghnh, sein morgen, sovnet ikke før 4 i natt. Mest fordi jeg satt oppe og jobbet (veldig snart ferdig nå! ), men så har jeg ikke sovet noe godt heller. J var på sitt mest sjarmerende til morran i dag da han krøp tett inntil meg, la armen godt rundt meg...og snorket meg rett i øret! Og mer snø i Oslo i dag, og full stans på t-banenettet. Hjemmekontor. Sukk. Kaffe. Kaffe nuh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 22. februar 2010 #551 Del Skrevet 22. februar 2010 Æh, jordskokker hadde forresten en viss innvirkning på gassproduksjonen. Så er dere advart Blghnh, sein morgen, sovnet ikke før 4 i natt. Mest fordi jeg satt oppe og jobbet (veldig snart ferdig nå! ), men så har jeg ikke sovet noe godt heller. J var på sitt mest sjarmerende til morran i dag da han krøp tett inntil meg, la armen godt rundt meg...og snorket meg rett i øret! Og mer snø i Oslo i dag, og full stans på t-banenettet. Hjemmekontor. Sukk. Kaffe. Kaffe nuh. God morgen! Alt for lite søvn her i gården også... Kaffe, kaffe og kaffe nuh.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #552 Del Skrevet 22. februar 2010 God morgen! Alt for lite søvn her i gården også... Kaffe, kaffe og kaffe nuh.... Amen! Jeg skal lage meg kaffe nå. Kjenner på magen at den egentlig ikke har lyst på kaffe, men i dag vinner hodet over magen altså. Ærlig talt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 22. februar 2010 #553 Del Skrevet 22. februar 2010 Amen! Jeg skal lage meg kaffe nå. Kjenner på magen at den egentlig ikke har lyst på kaffe, men i dag vinner hodet over magen altså. Ærlig talt. Denne skrotten fungerer ikke uten MINST en halvliter kaffe rett etter den daglige oppstandelse...Selv om magen skriker og hytter neven til meg fra tid til annen. Bare å ignorere og kjøre i seg svartgifta! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #554 Del Skrevet 22. februar 2010 Denne skrotten fungerer ikke uten MINST en halvliter kaffe rett etter den daglige oppstandelse...Selv om magen skriker og hytter neven til meg fra tid til annen. Bare å ignorere og kjøre i seg svartgifta! :gjeiper: Haha, samme her! Mmmmmm.... svartedøøøøød.... *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 22. februar 2010 #555 Del Skrevet 22. februar 2010 Haha, samme her! Mmmmmm.... svartedøøøøød.... *sikle* Jupp! Er ikke så veldig glad i te, så valget faller som regel på kaffe etter maten når jeg har vært på restaurant. Tenkte imidlertid jeg skulle få i meg en deilig kopp japansk, grønn te sist gang jeg var på Sushirestaurant....men ble dessverre skuffa. Den smakte som en blanding av tåfis, sopp og gress. Jeg klagde til servitøren og sa at det var en underlig bismak på teen, og alt hun kunne si var: - det er grønn te! Eeeh...ok, then. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #556 Del Skrevet 22. februar 2010 Jupp! Er ikke så veldig glad i te, så valget faller som regel på kaffe etter maten når jeg har vært på restaurant. Tenkte imidlertid jeg skulle få i meg en deilig kopp japansk, grønn te sist gang jeg var på Sushirestaurant....men ble dessverre skuffa. Den smakte som en blanding av tåfis, sopp og gress. Jeg klagde til servitøren og sa at det var en underlig bismak på teen, og alt hun kunne si var: - det er grønn te! Eeeh...ok, then. Næmen? Sikker på at du liker grønn te, da? Nå har jeg kaffe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 22. februar 2010 #557 Del Skrevet 22. februar 2010 Næmen? Sikker på at du liker grønn te, da? Nå har jeg kaffe! Hehe...ja, velduftende, grønn te syns jeg er godt av og til. Men tåfis/muggsopp-te ? Inte. Kos deg med kaffen! Jeg skal straks sette på litt mer jeg og...halvliter'n er borte for lengst.... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 22. februar 2010 #558 Del Skrevet 22. februar 2010 God morgen Gulrøtter i taco hørtes veldig spennende ut, har lagd taco med champignon og grovhakkede tomater.. Kjempegodt Er ikke noe kaffedrikker, men er mye deiligere å lese pensum med en kopp earl's grey te Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #559 Del Skrevet 22. februar 2010 Hehe...ja, velduftende, grønn te syns jeg er godt av og til. Men tåfis/muggsopp-te ? Inte. Kos deg med kaffen! Jeg skal straks sette på litt mer jeg og...halvliter'n er borte for lengst.... :rødme: Hm, så rart? Kan det ha vært genmaicha? Det er grønn te med ristede riskorn i. Smaker grønn te i grunn, men har en bismak av noe som ligner på brød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #560 Del Skrevet 22. februar 2010 God morgen Gulrøtter i taco hørtes veldig spennende ut, har lagd taco med champignon og grovhakkede tomater.. Kjempegodt Er ikke noe kaffedrikker, men er mye deiligere å lese pensum med en kopp earl's grey te Champignon! Hvorfor har jeg ikke tenkt på det før!? Jeg som er så glad i sopp! Du er genial. Earl Grey er en hyggelig fyr :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå