Sequax Skrevet 19. februar 2010 #481 Del Skrevet 19. februar 2010 Haha! Nei, jeg sitter faktisk i senga! Masse gode intensjoner, men jeg "skulle bare" sjekke mailen først. Du vet... Har hatt en kjempefin kveld da! Drukket øl, snakket med hyggelige mennesker og raidet fryseren med J (boller er godt for en forfyllet Ping). Hørtes ut som en herlig kveld!! Jeg har kommet hjem etter å ha vært borte siden søndag kveld; har bare eti og kost meg sammen med typen. Pleid kosegenene våre Har du savna meg ? Ser du har holdt igang animetråden! Flink jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. februar 2010 #482 Del Skrevet 19. februar 2010 Hvordan er formen en tidlig morgen? By:larm. :rødme: Nesten god nok grunn til å flytte til store, skumle Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #483 Del Skrevet 19. februar 2010 Hørtes ut som en herlig kveld!! Jeg har kommet hjem etter å ha vært borte siden søndag kveld; har bare eti og kost meg sammen med typen. Pleid kosegenene våre Har du savna meg ? Ser du har holdt igang animetråden! Flink jente Selvsagt har du vært savnet! Velkommen tilbake! Åååh, pleie kosegener hørtes fint ut :rødme: Hvordan er formen en tidlig morgen? By:larm. :rødme: Nesten god nok grunn til å flytte til store, skumle Oslo. Ooooof. Jeg våknet av at jeg måtte på do kl 6 til morran i dag. Da hadde jeg så sinnssykt fyllenerver at jeg måtte inn på KG for å forsikre meg om at jeg ikke hadde skrevet noe skikkelig dumt her Nå er formen mye bedre. Sto opp halv tolv Spist frokost og dilla litt, nå skal jeg opp til hybelen min og trene litt, faktisk! (men det får bli en snill økt) Aldri vært på by:larm faktisk jeg, av uviss grunn. SkumleOslo du liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. februar 2010 #484 Del Skrevet 19. februar 2010 Selvsagt har du vært savnet! Velkommen tilbake! Åååh, pleie kosegener hørtes fint ut :rødme: Ja, vi kosa litt selv om det ikke ble noe mer på meg........Nå SKAL han ta initiativet; jeg gir meg ikke denne gangen! Nærmer seg en måned nå....... Jeg skal også trene idag! Har selvfølgelig lagt på meg masse på de få dagene jeg var borte....faen ta cola og sjokkis!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. februar 2010 #485 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg har heller aldri vært på By:larm, men jeg har veldig lyst. Sukk. Oslo er skummelt synes jeg. Veldig stort og veldig skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #486 Del Skrevet 19. februar 2010 Ja, vi kosa litt selv om det ikke ble noe mer på meg........Nå SKAL han ta initiativet; jeg gir meg ikke denne gangen! Nærmer seg en måned nå....... Jeg skal også trene idag! Har selvfølgelig lagt på meg masse på de få dagene jeg var borte....faen ta cola og sjokkis!!!!! Bra du står på ditt, det kan sikkert være lurt tror jeg. Håper virkelig det ordner seg for dere altså! Cola og sjokolade er ondt! Jeg har heller aldri vært på By:larm, men jeg har veldig lyst. Sukk. Oslo er skummelt synes jeg. Veldig stort og veldig skummelt. Haha, OK. Jeg syntes også at Oslo var skummel før jeg flyttet hit, så det er jo forståelig Men jeg har aldri havna i noe bråk i løpet av de 6-7 (?) årene jeg har bodd her. Det har ikke så mange jeg kjenner heller, bortsett fra de som er veldig flinke til å oppsøke bråket, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #487 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg har trena! 1 time på ellipsemaskinen (2 x 30 min intervallprogram) 2 x 15 utfall med strikk 2 x 15 biceps curls 2 x 15 skulderpress 2 x 15 bred roing 2 x 15 situps (og da var jeg døden nær, herlighet så svake magemuskler jeg har) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 19. februar 2010 #488 Del Skrevet 19. februar 2010 Flinkis! Pass på å trene triceps og bryst også, det er funksjonelle muskler i hverdagen. Og ikke minst ryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #489 Del Skrevet 19. februar 2010 Flinkis! Pass på å trene triceps og bryst også, det er funksjonelle muskler i hverdagen. Og ikke minst ryggen! Den "bred roing"-øvelsen er for ryggen, men den synes jeg var lite effektiv, så tror jeg må lete opp noe nytt. Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 19. februar 2010 #490 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Helt vanlige rygghev, som vi gjorde dem i gymtimen, syns jeg er det beste. Ligg på magen og hev overkroppen. Prøv å holde beina i bakken, det er mer slitsomt enn om de også løfter seg. Først kan du ha armene langs kroppen, deretter bak hodet, og når du blir riktig sterk; framstrakt. Ligg gjerne på en matte (au i skambeinet på meg). Husk å se i bakken mens du gjør øvelsen, slik at ikke nakken får en kjip knekk. Altså: Denne er for nedre rygg. Fortsett med roing, den gjør underverker for øvre rygg, selvom du ikke blir sliten. Den forebygger alt som har med skrivebordsvondter å gjøre. Endret 19. februar 2010 av tineline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #491 Del Skrevet 19. februar 2010 Takk! Fortsatt endel å sette meg inn i, merker jeg. Men det går fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. februar 2010 #492 Del Skrevet 19. februar 2010 Flink du er!! Skulle også trene idag, men sukkernivået i kroppen etter utskeielsene har satt meg helt ut....må balansere kostholdet mitt igjen først Jeg greide forresten ikke å la være......hinta om you-know-what til typen i dag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #493 Del Skrevet 19. februar 2010 Flink du er!! Skulle også trene idag, men sukkernivået i kroppen etter utskeielsene har satt meg helt ut....må balansere kostholdet mitt igjen først Jeg greide forresten ikke å la være......hinta om you-know-what til typen i dag..... Hoho, jeg stod og trampa som en gal på ellipsemaskina og tenkte på all ølen jeg drakk i går, etterfulgt av fyllemat Litt sånn: UUUUUT! Huff, glad jeg ikke er en av de som aldri unner seg noen ting, det må være trist. Får heller satse på å trene det vekk! Aiai, skjønner godt at du hinter da. Men nå kutter du ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 19. februar 2010 #494 Del Skrevet 19. februar 2010 *påvirket av Home and Away* Jeg er sikker på at noen har drept noen som ligger på sykehus og som egentlig er en skikkelig ekkel kriminell men som har havnet der fordi noe skjedde men jeg vet ikke hva for jeg så ikke den episoden men den var sikkert bra selv om home and away egentlig er ganske dårlig bare masse drama hele tiden men litt gøy er det jo uansett og så liker jeg jack og de andre kule folkene men ikke sam jeg misliker virkelig sam hun er så dum bestandig og er slem med jack og før ville jeg at jack og martha skulle bli sammen igjen men nå liker jeg han nye duden som driver kafeen sammen med irene. TENK! (Jeg liker ikke hemmelighetsgreier. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #495 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) *påvirket av Home and Away* Jeg er sikker på at noen har drept noen som ligger på sykehus og som egentlig er en skikkelig ekkel kriminell men som har havnet der fordi noe skjedde men jeg vet ikke hva for jeg så ikke den episoden men den var sikkert bra selv om home and away egentlig er ganske dårlig bare masse drama hele tiden men litt gøy er det jo uansett og så liker jeg jack og de andre kule folkene men ikke sam jeg misliker virkelig sam hun er så dum bestandig og er slem med jack og før ville jeg at jack og martha skulle bli sammen igjen men nå liker jeg han nye duden som driver kafeen sammen med irene. TENK! (Jeg liker ikke hemmelighetsgreier. ) Nå har det klikka helt for deg! Nå har jeg kommet meg ned til J. Har ikek fått gjort noen studieting i dag. Sto jo opp 11:30, har trent en god stund og ellers bare surra. Ææææsj... På den lyse siden: nå mekke J taco til oss! Med kyllingkjøttdeig og grove wraps. (og rømme, ost, tortillachips og Corona) Endret 19. februar 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 19. februar 2010 #496 Del Skrevet 19. februar 2010 Nå har det klikka helt for deg! Nå har jeg kommet meg ned til J. Har ikek fått gjort noen studieting i dag. Sto jo opp 11:30, har trent en god stund og ellers bare surra. Ææææsj... På den lyse siden: nå mekke J taco til oss! Med kyllingkjøttdeig og grove wraps. (og rømme, ost, tortillachips og Corona) Tenk å SI noe sånt, da! Høres godt ut. Og sunt! *ignorere det i liten, grå skrift* Flink du er! (Uansett har du trent masse i dag, så det fortjener du!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #497 Del Skrevet 19. februar 2010 Tenk å SI noe sånt, da! Høres godt ut. Og sunt! *ignorere det i liten, grå skrift* Flink du er! (Uansett har du trent masse i dag, så det fortjener du!) Jeg skjønner ikke for hele mitt liv hvordan de klarer å døtte 200 kalorier inn i EN føkkings tortillalefse!? :klø: Jaja, sikkert derfor de smaker så godt! Og all treninga var jo liksom for å veie opp for i går, da... æsj, whatever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 19. februar 2010 #498 Del Skrevet 19. februar 2010 Tenkte jeg ikke skulle si noe. Det er helt sprøtt. Du får trene i morgen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #499 Del Skrevet 19. februar 2010 Tenkte jeg ikke skulle si noe. Det er helt sprøtt. Du får trene i morgen også! Vi får nå se på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #500 Del Skrevet 20. februar 2010 God morgen! Relativt tidlig oppe i dag, deilig. Har spist frokost og nå sitter jeg med KG, radioen og en kopp kaffe. J ligger forsatt og sover, fint med litt tid for seg selv på en lørdags morgen Hadde tenkt meg en tur på byen i dag, men nå snør det vannrett her ute... vilikkeeeee. :snø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå