Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har forresten fått dilla på motivational posters. Som denne for eksempel. :fnise:

HAHA! :ler: Jeg liker denne. Og denne (ser du det? Gjør du?) Og, hohoho, denne.

Åh, og denne (som ikke er anime og sikkert morsom for alle andre også)! <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_dorian_hoho.gif' alt=':hoho:'> Og denne, fordi den er så rar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og denne (ser du det? Gjør du?)

:bond: Nei, jeg klarer ikke å se hva som er så morsomt med den. Har sett den mange ganger før, men :vetikke: . Er det jeg som er teit og ikke ser? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond: Nei, jeg klarer ikke å se hva som er så morsomt med den. Har sett den mange ganger før, men :vetikke: . Er det jeg som er teit og ikke ser? :sjenert:

Sjekk han som står og lener seg på lyktestolpen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå så jeg det. :fnise: Jeg har liksom aldri kobla Death Note til bildet, derfor har jeg vært litt rådvill. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spaghetti med fløtebasert saus til middag i dag. Fyyyy. Men det er viktig å bruke opp rester, noe annet er jo uøkonomisk og ikke miljøvennlig og... og... :sjenert:

Har ikke oppskrift, men det er altså champignon i skiver som stekes litt, så hiver man oppi fersk spinat. Tilsett fløte, salt, pepper, litt parmesan og ukristelige mengder muskatnøtt. Blir så godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står mellom sushi eller Grandis til middag for min del.

Har maratondager på Blindern for øyeblikket - intensivkurs i terrengmodellgenerering/interpolasjonsmetoder/blablabla kombinert med 3-4 obliger som skal inn i løpet av uken&neste uke... HJELP.

Man kan si det sånn at det blir sushi om jeg er ferdig for dagen før 6, etter 6 blir det pizza all the way. Og så er det by:larm og så har jeg ingen å gå med for T er jo bransjeh*re og må faktisk jobbe selv om han er på konserter og da kan jeg ikke være med ham og jeg føler meg svihihihiiiktet. Sukk. Og så er jeg forkjølt! Og har betennelse i brusken i venstre øre (nei, seriøst..!). Alt er feil :(

...Oj, der søyt jeg visst i boken din, sorry! Måtte bare få det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står mellom sushi eller Grandis til middag for min del.

Har maratondager på Blindern for øyeblikket - intensivkurs i terrengmodellgenerering/interpolasjonsmetoder/blablabla kombinert med 3-4 obliger som skal inn i løpet av uken&neste uke... HJELP.

Man kan si det sånn at det blir sushi om jeg er ferdig for dagen før 6, etter 6 blir det pizza all the way. Og så er det by:larm og så har jeg ingen å gå med for T er jo bransjeh*re og må faktisk jobbe selv om han er på konserter og da kan jeg ikke være med ham og jeg føler meg svihihihiiiktet. Sukk. Og så er jeg forkjølt! Og har betennelse i brusken i venstre øre (nei, seriøst..!). Alt er feil :(

...Oj, der søyt jeg visst i boken din, sorry! Måtte bare få det ut!

Åh, nei nei nei! :klem:

Sett deg ned, pust dypt, drikk en halvflaske whisky og sett på beroligende musikk. (forresten, dropp whiskyen) Det ordner seg!

Hvis du ikke får gått på by:larm så har du jo egentlig mer tid til å jobbe med studiene, sant? Og hvis du er forkjølet så har du anledning til å sjefe ham rundt og være snill med deg. Og... jeg vet ikke hva jeg skal si om øret ditt. Hvordan har du klart det!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spaghetti med fløtebasert saus til middag i dag. Fyyyy. Men det er viktig å bruke opp rester, noe annet er jo uøkonomisk og ikke miljøvennlig og... og... :sjenert:

Har ikke oppskrift, men det er altså champignon i skiver som stekes litt, så hiver man oppi fersk spinat. Tilsett fløte, salt, pepper, litt parmesan og ukristelige mengder muskatnøtt. Blir så godt!

Synes det var veldig gode grunner til å spise litt godt! :jepp: Ble ganske fristet selv merker jeg.. Spaghetti er noe av det beste jeg får, derfor blir det sjeldent her i huset, klarer ikke holde meg til en porson der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er fin, Ping :)

Kom hjem, har satt pizzaen i ovnen og nå krampespiser jeg bamsemums mens jeg hører på gammel smashing pumpkins. Lykke! By:Larm=Spy:Larm har jeg forsåvidt også bestemt meg for, så det så!

Lunsj i morgen mellom 12&14?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Synes det var veldig gode grunner til å spise litt godt! :jepp: Ble ganske fristet selv merker jeg.. Spaghetti er noe av det beste jeg får, derfor blir det sjeldent her i huset, klarer ikke holde meg til en porson der :ler:

Hah, da er vi to! Jeg er pastamaniac altså! Har til og med egen pastamaskin :happy: Og har funnet ut at det er lurt å ikke spise det så ofte.

Jeg har spis pastapenner med kjøttdeig og saus til middag, for bare noen minutter siden :sjenert:

:nigo:

Flinkeee! :hoppe:

Du er fin, Ping :)

Kom hjem, har satt pizzaen i ovnen og nå krampespiser jeg bamsemums mens jeg hører på gammel smashing pumpkins. Lykke! By:Larm=Spy:Larm har jeg forsåvidt også bestemt meg for, så det så!

Lunsj i morgen mellom 12&14?

Bra det ordnet seg! :kose:

Kanskje lunsj i morgen! Mulig det blir hjemmekontor på meg, har endel jeg må skrive ut og rette osv. Men jeg sier fra om jeg skal på Blindern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Herlig!!

Våken enda du og, Pingen ? Ser på snowboard, jeg!

Haha! :ler: Nei, jeg sitter faktisk i senga! Masse gode intensjoner, men jeg "skulle bare" sjekke mailen først. Du vet... :sjenert:

Har hatt en kjempefin kveld da! Drukket øl, snakket med hyggelige mennesker og raidet fryseren med J (boller er godt for en forfyllet Ping). :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...