Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

Hm, navnet? De het det jeg skrev, enkelt og greit. Menyen var på norsk ihvertfall, om det var det du mente. Blekkspruten var ... kjedelig. Den du nevnte hørtes jo bare direkte skummel ut! Væske! :haar: Jeg har ikke sett rødskjell på Ica, men jeg synes å huske at jeg så det i frossendisken på Japan Torget (ja, det skrives sånn. Gr.) på Majorstua. :) Ekke så spennende det rødskjellet heller egentlig, men det ser jo fint ut da. Jeg har lyst til å prøve tamago, sånn omelett, jeg.

Kommer gjerne på trimbesøk altså! Har du begynt å komme skikeklig i orden snart eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glurk, sushi er ikke noe for meg :fnise: Kan til nød spise makiruller med FRITERT laks eller scampi. Med trykk på fritert :ler: og jada, jeg har prøvd mange forskjellige typer, både rå og ikke rå, med og uten rogn og andre merkelige greier.

Men risen er god. Og soyasausen. Og ingefæren :)

Endret av Gaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glurk, sushi er ikke noe for meg :fnise: Kan til nød spise makiruller med FRITERT laks eller scampi. Med trykk på fritert :ler: og jada, jeg har prøvd mange forskjellige typer, både rå og ikke rå, med og uten rogn og andre merkelige greier.

Men risen er god. Og soyasausen. Og ingefæren :)

Hvem sin smak, og da blir det mer til meg! ;) Liker du sånne makier med crabsticks da? Gruer meg til jeg blir gravid jeg, da kan jeg ikke spise sushi på 9 mnd. Mon tro om det er gyldig grunn til å adoptere? :klø:

Synes det er så morsomt at omtrent ingen av sushi-restaurantene i Oslo drives av japanere, jeg. Som om jeg ville flyttet til et land langt unna for å åpne en tysk restaurant, liksom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem sin smak, og da blir det mer til meg! ;) Liker du sånne makier med crabsticks da? Gruer meg til jeg blir gravid jeg, da kan jeg ikke spise sushi på 9 mnd. Mon tro om det er gyldig grunn til å adoptere? :klø:

Crabsticks, hmm det har jeg ikke smakt. Har bare smakt makier med fritert laks og scampi, og rå tunfisk og scampi tror jeg.

:fnise: Jada, det er nok absolutt gyldig grunn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crabsticks, hmm det har jeg ikke smakt. Har bare smakt makier med fritert laks og scampi, og rå tunfisk og scampi tror jeg.

:fnise: Jada, det er nok absolutt gyldig grunn :ler:

Eh, det smaker egentlig litt fiskepudding - det er ihvertfall det nærmeste jeg kan sammenligne det med.

Jeg og J skal starte norsk sushirestaurant. Nigiri med rakørret og gravlaks, maki med lutefisk og bacon, og fiskegratengsashimi. Kommer dere og spiser, jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merker jeg blir litt :redd: bare ved tanken på sushi. :sjenert:

Bleach er bra. Jeg har bare 100 kapittel igjen før jeg er heeeelt oppdatert. Da kan ingen Belle-spoile noe som helst. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker jeg blir litt :redd: bare ved tanken på sushi. :sjenert:

Bleach er bra. Jeg har bare 100 kapittel igjen før jeg er heeeelt oppdatert. Da kan ingen Belle-spoile noe som helst. :fnise:

Om du leser alle kapitlene kommer du jo forbi meg som bare ser animeen, så da er det Pingting-spoiling man må se opp for! ;) Episoden i går glei forresten rett inn på min topp 3-liste over verste Bleach-episoder ever. Sukk.

Jeg begynte pent med sushi jeg da, første gangen jeg prøvde var det med frityrstekt kylling. Godt det og, faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så morsomt at omtrent ingen av sushi-restaurantene i Oslo drives av japanere, jeg. Som om jeg ville flyttet til et land langt unna for å åpne en tysk restaurant, liksom :ler:

Er litt som med de italienske restaurantene. Jeg har på følelsen at det er bare tyrkeere som driver italienske restauranter. Jeg fikk i alle fall hakeslepp en gang jeg var på italiensk restaurant i Oslo og de faktisk snakket italiensk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis du er heldig, blir du skikkelig kvalm ved tanken på sushi mens du er gravid. Da går det greit å holde seg unna ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt som med de italienske restaurantene. Jeg har på følelsen at det er bare tyrkeere som driver italienske restauranter. Jeg fikk i alle fall hakeslepp en gang jeg var på italiensk restaurant i Oslo og de faktisk snakket italiensk.

Haha, ja det er er sant! :ler:

Hm, jeg kjenner faktisk en mexikaner som jobber på kinesisk restaurant, i Norge. Slå den!

Og hvis du er heldig, blir du skikkelig kvalm ved tanken på sushi mens du er gravid. Da går det greit å holde seg unna ;)

Ja, det er sant! Satser på det da. Eller adopsjon. Eller at J kan gå gravid. (hvaaaa? jeg så det på film at det går an)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh sushi - jeg kan spise sushi hver dag, morgen, middag og kvelds.

Jeg er litt nysgjerrig på den fiskegratengsashimien... Hm. Ser ikke heeelt for meg utformingen på den retten. Du mener ikke sashimi-fiskegrateng da?

Uansett - jeg er så godt som installert allerede! Mangler bare bokhyller, så 10 bokkasser står utover gulvet, men ellers er jeg klar for besøk! Hva med en kveld til uka? Er ganske stemmeløs for tida, så må hvile røsten i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh sushi - jeg kan spise sushi hver dag, morgen, middag og kvelds.

Jeg er litt nysgjerrig på den fiskegratengsashimien... Hm. Ser ikke heeelt for meg utformingen på den retten. Du mener ikke sashimi-fiskegrateng da?

Uansett - jeg er så godt som installert allerede! Mangler bare bokhyller, så 10 bokkasser står utover gulvet, men ellers er jeg klar for besøk! Hva med en kveld til uka? Er ganske stemmeløs for tida, så må hvile røsten i helgen.

Åh, godt å se at det er fler enn meg! tror jeg glatt kunne spist sushi 4-5 ganger i uka. Seriøst. Jeg og J var forresten på et nytt sted nå, Samurai Sushi rett ved Tøyensenteret. Veldig hyggelig, kjempegod mat, hyggelig betjening... Og de har øl! Anbefales!

En gang til uka høres veldig bra ut! Denne uka er helt umulius uansett, prøver å ta en siste innspurt på den engelske masteren så jeg kan levere rapport og bilder til trykking på mandag. Men i kveld skal jeg pilse litt med skepsis-gjengen. :ol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh - jeg må jo skryte av lunsjen min! Hadde SÅ lyst på nudler, men det ble smoothie i stedet! Hurra! For å få mest mulig mat i den laget jeg av 1 eple, 1 banan, 1 beger vanlijeyoghurt (dobbel 0% fra Yoplait, eneste lettyoghurten jeg egentlig liker noe særlig. Også har den ekstra fiber) og en god neve bringebær. Den ble sjokkrosa! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg skal være flink og ikke Pingting-spoile noe for deg. :fnise:

Æsj, det blir spoila uansett. Nå ramla jeg nettopp over en spoiler på YouTube. Ikke noe jeg ikke visste kom til å skje (det var releasenen til en av arrancarene, om du har kommet så langt at det sier deg noe), men det er surt å ikke bli overraska over å få se det for første gang. Hrmf. *furten* *sur* :dry:

Men takk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det sier meg noe. Har nettopp sett releasen til Grimmjow nå. Den var kuuul. :fnise:

Pusekatt! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...