Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

9!?!? :overrasket: Hva med sånn... 11-12?

Se her, noen er allerede godt i gang :fnise:

:klem: tilbake!

Ahahaha! genialt! :ler:

Det dumme er jo at jeg egentlig er veldig glad i å stå opp tidlig, det er så fin følelse å vite at man har en hel, ubrukt dag foran seg. Men så er jeg jo aldri noe særlig produktiv før 1-2-tiden (eller 5-6 av og til), og ender bare opp med å være trøtt og teit. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lov å være B menneske altså....hvis ikke, har jeg et stooort problem :fnise: Det er deilig å sove leeeenge og ligge og draaaa seg ..... hehe......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det tror jeg må være det som frister med studenttilværelsen, å styre selv når en vil våkne. Har jo dager med kveldvakt og sånt, men det er liksom ikke det samme likevel.

Skjønt, det er ganske deilig å være ferdig på jobb halv tre på dagen også, da har man veldig mye igjen av ettermiddagen og kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, ja da ser jeg problemet. Du får ta deg en cyberkopp med cyberkaffe på KG hvis det skulle bli manko igjen ;)

Neida, jeg gjør bare det samme som jeg gjorde sist. Går og drikker kaffe når alle andre jobber hardt. MUHAHA! Det har de fortjent når de drikker opp alle koppene.

Og - eh - god morgen! Ble litt sent i går, så da ble det sent i dag og... :sjenert: *prøver desperat å omfavne og leve ut B-personen inni seg uten dårlig samvittighet*

Jeg skulle stå opp klokka 08 i dag. Det nærmeste jeg kom til det var 11:08 :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov å være B menneske altså....hvis ikke, har jeg et stooort problem :fnise: Det er deilig å sove leeeenge og ligge og draaaa seg ..... hehe......

Det verste av alt er vel at jeg omtrent aldri får nok søvn på ukedagene rett og slett fordi jeg ikke har samvittighet til å dra meg. Så om jeg sover til 10 har jeg antageligvis vært oppe til 3, hehe.

Åh, det tror jeg må være det som frister med studenttilværelsen, å styre selv når en vil våkne. Har jo dager med kveldvakt og sånt, men det er liksom ikke det samme likevel.

Skjønt, det er ganske deilig å være ferdig på jobb halv tre på dagen også, da har man veldig mye igjen av ettermiddagen og kvelden :)

Ja det tror jeg på! :)

Neida, jeg gjør bare det samme som jeg gjorde sist. Går og drikker kaffe når alle andre jobber hardt. MUHAHA! Det har de fortjent når de drikker opp alle koppene.

Jeg skulle stå opp klokka 08 i dag. Det nærmeste jeg kom til det var 11:08 :sjenert:

:fnise: OK, du tar grusom kaffehevn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooff. Jeg har en sånn burde-burde-burde-kveld.

Jeg burde skrive ferdig rapporten min slik at jeg kan sende den til J som kan lese gjennom den i morgen. Det er rapporten til den engelske masteroppgaven min, så den bør i trykken på mandag egentlig.

Jeg burde trene på ellipsamaskina. En halvtime. Ikke bare burde jeg, jeg har lyst.

Men jeg burde gjøre det etter at jeg har skrevet ferdig rapporten, for det er slitsomt å trene når man tenker på alt man burde ha gjort.

Jeg burde sette meg ned og slappe av med en film. men det må vente til etter at jeg har skrevet rapport og trent, for da kan jeg se film med god samvittighet.

Jeg burde drikke ølen som står i kjøleskapet. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tren nå, så kan du heller innstille deg på å skrive på rapporten mens du trener, og så kan du begynne på selve rapportjobben 20.30! Hvis du så jobber effektivt f.eks en times tid kan du ta deg en øl til arbeidet, så har du noe å se frem til! :jepp:

Det er nå i det minste mitt forslag.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det var jo en god idé, men jeg så innlegget ditt først nå :ler:

Har skrevet rapport, sendt til J, trena, dusja og lurer på hvor sent det egentlig er lov å drikke øl og se på film. Shit au, jeg fortjener det! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk gjort alt du skulle, og det er jo det viktigste!! :tommelopp:

ja, det er sant!

Fikk du sett film også? :popcorn::fnise:

Jaa! Så på Spirited Away. Var så fin, atte! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte J om hva han vil ha til middag i dag, og han sa at fisk hadde vært fint. Så foreslo jeg sushi på tull (jeg lider av kronisk sushi-sult), og plutselig skal vi visst ut å spise sushi i dag. Fine mannen som er lett å overtale :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe så heldig du er med mannen din a?;) Kos deg med sushi!

Hehe leste gårsdagens burdeliste og jammen klarte du alt sammen??? Det må jeg si....Hehe.....ukedagen er ikke bare burde burde vet du;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte J om hva han vil ha til middag i dag, og han sa at fisk hadde vært fint. Så foreslo jeg sushi på tull (jeg lider av kronisk sushi-sult), og plutselig skal vi visst ut å spise sushi i dag. Fine mannen som er lett å overtale :happy:

Naaaais! :) Sushi må jo være ganske sunt også da, siden det er frisk , liksom? :) Så da blir det jo både trim og sunn mat på deg i dag. Flinking! Jeg syns du fortjente den ølen i går, jeg. (hvis du endte opp med å drikke den da..? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe så heldig du er med mannen din a?;) Kos deg med sushi!

Hehe leste gårsdagens burdeliste og jammen klarte du alt sammen??? Det må jeg si....Hehe.....ukedagen er ikke bare burde burde vet du;)

han oppfører seg av og til. Får se hvor lenge det varer når vi blir samboere ;)

Det var jo barte fire ting på den lista da, og to av dem var å drikke øl og se på film! Man må ha sånne burder av og til også, nemlig :Nikke:

Naaaais! :) Sushi må jo være ganske sunt også da, siden det er frisk , liksom? :) Så da blir det jo både trim og sunn mat på deg i dag. Flinking! Jeg syns du fortjente den ølen i går, jeg. (hvis du endte opp med å drikke den da..? )

Sushi er vel helt greit på sunnhetsskalaen, tror jeg? Det er jo endel hvit ris da, så det er strengt tatt ikke så bra. Også er det litt sukker i den rissausen de bruker, men det kan umulig bli noe særlig mye til sammen. Og fisk er sunt, men det kunne sikkert vært litt mer grønnsaker ;) Æsj, sushi er sunt bestemmer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Middagen! :spise: (fant ingen smiley med spisepinner) Med forklaring og greier, jeg spiste så mye rart i dag så jeg synes det var på sin plass å skryte av det. ;) Men herlighet at jeg ikke har spist ål nigiri før, det er jo så godt!

Også har jeg bolla litt, og skal spise bolle :fnise:

*fjortis*

Og se på Bleach. Dette er visst kvelden for å gjøre ting som begynner på b. Kanskje jeg burde Bake litt også, eller Barbere naboBikkja?

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du navnene på alle de derre bitene? Den blekkspruten: var det mulig å tygge den? Fikk rå blekksprut i Japan; etter ti minutters tygging begynte den å utsondere en rar væske uten å gå i oppløsning, så da måtte jeg glugge den ned med masse øl. Ser for meg at noe slikt kan bli trøblete som sushi...

Og rødskjell, er det en fisk vi kan kjøpe i fiskedisken på Ica? Jeg er klar for noen nye fisker til sushien min.

Ellers er jeg veldig sjalu. Nå må du snart komme på treningsbesøk! I helgen får jeg alle bøkene mine på plass (håper jeg), og da har jeg et lite treningsbibliotek til utlån. Ikke det minste ortorektisk i mine yngre dager, skjønner du.

Jaja. Nå har jeg blitt bibliotekar på jobben, og har løfta bøker så jeg har vondt i skuldrene. :( Men det er litt gøy å lage system og rydde også! Tar det som trim, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...