Pingting Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #401 Del Skrevet 15. februar 2010 Hehe, greit med litt variasjon da Sant nok det, så lenge jeg ikke utvikler en personlighetsforstyrrelse av den treninga. Hoho. Variert musikksmak skulle jeg også gjerne hatt. Føler meg veldig enspora når det kommer til musikken min. Indisk hørtes kjempegodt ut. Har aldri vært på indisk restaurant, men kunne godt tenke meg det. Æsj, det er jo lov å være enspora og da, det betyr vel bare at du har funnet noe du liker kjempegodt? 99% av musikken min går forøvrig under rock/metal, så SÅ variert er det kanskje ikke. Men dte var en stund jeg bare hørte på den mørkeste, tyngste metallen jeg kunne finne - i forhold til det er det ihvertfall variert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #402 Del Skrevet 15. februar 2010 :kaffekopp: :kaffekopp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 15. februar 2010 #403 Del Skrevet 15. februar 2010 Ønsker deg bare en fin dag, kos deg med :kaffekopp: :kaffekopp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #404 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Ønsker deg bare en fin dag, kos deg med :kaffekopp: :kaffekopp: Så hyggelig! Håper du har en fin dag også! Har nettopp vært og hentet meg en ny kaffekopp på kjøkkenet, i dag er en trøøøøtt dag. Men: klarer å få gjort litt likevel. Veldig fornøyd med det! Endret 15. februar 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 15. februar 2010 #405 Del Skrevet 15. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 15. februar 2010 #406 Del Skrevet 15. februar 2010 I dag var det ingen lånekopper på jobben, og noen hadde brukt mammas kopp. Så jeg fikk bare se på at andre folk drakk kaffe i lunsjpausen. Hrmf. men jeg drakk kaffe senere. MUHAHA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #407 Del Skrevet 15. februar 2010 Dagens middag! Grønnsakscurry laget av: gulrot squash aubergine løk spinat kikerter hermetisk tomat masse krydder (sennepsfrø, karri, spisskumin, paprikapulver) og med brun ris til! *føle seg kjempesunn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #408 Del Skrevet 15. februar 2010 Miam! I dag var det ingen lånekopper på jobben, og noen hadde brukt mammas kopp. Så jeg fikk bare se på at andre folk drakk kaffe i lunsjpausen. Hrmf. men jeg drakk kaffe senere. MUHAHA! Haha, uff, nå måtte jeg le litt. Jeg har begynt å ta med meg egen kopp på lesesalen jeg, problem solved! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 15. februar 2010 #409 Del Skrevet 15. februar 2010 Du vil ikke ha litt kake, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 15. februar 2010 #410 Del Skrevet 15. februar 2010 Vi koste oss vi også! Og Torsteins eplekake ble trimmet av med sikkert 50kg cder ned 5 etasjer, inn i bil og inn i min leilighet. Og så litt klær, og... Jah. Nå må jeg/vi rydde plass til dem, en kjempejobb! Kaffe + lesesal = Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 15. februar 2010 #411 Del Skrevet 15. februar 2010 Miam! Haha, uff, nå måtte jeg le litt. Jeg har begynt å ta med meg egen kopp på lesesalen jeg, problem solved! Jeg har liksom ikke sett poenget med å ta med egen kopp når jeg bare er der 1-2 ganger i uka, siden det er masse lånekopper, pluss at mamma er sykmeldt så jeg kan bruke hennes. Problemet er når halvparten av lærerstudentene inntar skolen på en gang, og bruker opp lånekoppene. Og siden andre folk også vet at mamma er sykmeldt, bruker de koppen hennes. Onde lærere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #412 Del Skrevet 15. februar 2010 Du vil ikke ha litt kake, da? Nei hallo? Selvfølgelig vil jeg ha kake! Vi koste oss vi også! Og Torsteins eplekake ble trimmet av med sikkert 50kg cder ned 5 etasjer, inn i bil og inn i min leilighet. Og så litt klær, og... Jah. Nå må jeg/vi rydde plass til dem, en kjempejobb! Kaffe + lesesal = Haha, så bra! Han er godtkjent, btw! Jeg har liksom ikke sett poenget med å ta med egen kopp når jeg bare er der 1-2 ganger i uka, siden det er masse lånekopper, pluss at mamma er sykmeldt så jeg kan bruke hennes. Problemet er når halvparten av lærerstudentene inntar skolen på en gang, og bruker opp lånekoppene. Og siden andre folk også vet at mamma er sykmeldt, bruker de koppen hennes. Onde lærere. Åh, ja da ser jeg problemet. Du får ta deg en cyberkopp med cyberkaffe på KG hvis det skulle bli manko igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #413 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg har trent! 30 min på ellipsen og litt styrke :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 15. februar 2010 #414 Del Skrevet 15. februar 2010 Flinkis!!! Hmm, det var de manualene ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. februar 2010 #415 Del Skrevet 16. februar 2010 Kjempeflinkis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #416 Del Skrevet 16. februar 2010 Takker og bukker! Det er godt å komme skikkelig i gang med det, altså! Og - eh - god morgen! Ble litt sent i går, så da ble det sent i dag og... *prøver desperat å omfavne og leve ut B-personen inni seg uten dårlig samvittighet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 16. februar 2010 #417 Del Skrevet 16. februar 2010 *Omfavner B-Ping og syns samfunnet burde vært lagt opp etter oss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 16. februar 2010 #418 Del Skrevet 16. februar 2010 *Omfavner B-Ping og syns samfunnet burde vært lagt opp etter oss* Signerer her! Skjønner ikke hvorfor noen har behov for å begynne dagen før 9 jeg. Heia B-gjengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #419 Del Skrevet 16. februar 2010 *Omfavner B-Ping og syns samfunnet burde vært lagt opp etter oss* Haha, søta! Definitivt, skal vi starte et eget politisk parti? Signerer her! Skjønner ikke hvorfor noen har behov for å begynne dagen før 9 jeg. Heia B-gjengen Nei nettopp Nå har jeg sitti på pauserommet på instituttet og sett på de andre som spiser lunsj. Jeg drakk kaffe og snakket med enstavelsesord. til alle fantastiske KG-jentene. *glad i dag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 16. februar 2010 #420 Del Skrevet 16. februar 2010 Signerer her! Skjønner ikke hvorfor noen har behov for å begynne dagen før 9 jeg. Heia B-gjengen 9!?!? Hva med sånn... 11-12? Haha, søta! Definitivt, skal vi starte et eget politisk parti? til alle fantastiske KG-jentene. *glad i dag* Se her, noen er allerede godt i gang tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå