Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

Hehe, greit med litt variasjon da ;)

Sant nok det, så lenge jeg ikke utvikler en personlighetsforstyrrelse av den treninga. Hoho. ;)

:fnise: Variert musikksmak skulle jeg også gjerne hatt. Føler meg veldig enspora når det kommer til musikken min. :sjenert:

Indisk hørtes kjempegodt ut. Har aldri vært på indisk restaurant, men kunne godt tenke meg det. :jepp:

Æsj, det er jo lov å være enspora og da, det betyr vel bare at du har funnet noe du liker kjempegodt? 99% av musikken min går forøvrig under rock/metal, så SÅ variert er det kanskje ikke. Men dte var en stund jeg bare hørte på den mørkeste, tyngste metallen jeg kunne finne - i forhold til det er det ihvertfall variert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker deg bare en fin dag, kos deg med :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

:klemmer:

Så hyggelig! :) Håper du har en fin dag også! :klem:

Har nettopp vært og hentet meg en ny kaffekopp på kjøkkenet, i dag er en trøøøøtt dag. Men: klarer å få gjort litt likevel. Veldig fornøyd med det!

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det ingen lånekopper på jobben, og noen hadde brukt mammas kopp. Så jeg fikk bare se på at andre folk drakk kaffe i lunsjpausen. Hrmf. men jeg drakk kaffe senere. MUHAHA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens middag! :)

Grønnsakscurry laget av:

gulrot

squash

aubergine

løk

spinat

kikerter

hermetisk tomat

masse krydder (sennepsfrø, karri, spisskumin, paprikapulver)

og med brun ris til! :)

*føle seg kjempesunn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Miam! :vinke:

I dag var det ingen lånekopper på jobben, og noen hadde brukt mammas kopp. Så jeg fikk bare se på at andre folk drakk kaffe i lunsjpausen. Hrmf. men jeg drakk kaffe senere. MUHAHA!

Haha, uff, nå måtte jeg le litt. :ler: Jeg har begynt å ta med meg egen kopp på lesesalen jeg, problem solved! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi koste oss vi også! Og Torsteins eplekake ble trimmet av med sikkert 50kg cder ned 5 etasjer, inn i bil og inn i min leilighet. Og så litt klær, og... Jah. Nå må jeg/vi rydde plass til dem, en kjempejobb!

Kaffe + lesesal = :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miam! :vinke:

Haha, uff, nå måtte jeg le litt. :ler: Jeg har begynt å ta med meg egen kopp på lesesalen jeg, problem solved! :)

Jeg har liksom ikke sett poenget med å ta med egen kopp når jeg bare er der 1-2 ganger i uka, siden det er masse lånekopper, pluss at mamma er sykmeldt så jeg kan bruke hennes. Problemet er når halvparten av lærerstudentene inntar skolen på en gang, og bruker opp lånekoppene. Og siden andre folk også vet at mamma er sykmeldt, bruker de koppen hennes. Onde lærere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ikke ha litt kake, da? :erter:

Nei hallo? Selvfølgelig vil jeg ha kake! :ler:

Vi koste oss vi også! Og Torsteins eplekake ble trimmet av med sikkert 50kg cder ned 5 etasjer, inn i bil og inn i min leilighet. Og så litt klær, og... Jah. Nå må jeg/vi rydde plass til dem, en kjempejobb!

Kaffe + lesesal = :hjerte:

Haha, så bra! :) Han er godtkjent, btw! ;)

Jeg har liksom ikke sett poenget med å ta med egen kopp når jeg bare er der 1-2 ganger i uka, siden det er masse lånekopper, pluss at mamma er sykmeldt så jeg kan bruke hennes. Problemet er når halvparten av lærerstudentene inntar skolen på en gang, og bruker opp lånekoppene. Og siden andre folk også vet at mamma er sykmeldt, bruker de koppen hennes. Onde lærere.

Åh, ja da ser jeg problemet. Du får ta deg en cyberkopp med cyberkaffe på KG hvis det skulle bli manko igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker og bukker! :enig: Det er godt å komme skikkelig i gang med det, altså!

Og - eh - god morgen! Ble litt sent i går, så da ble det sent i dag og... :sjenert: *prøver desperat å omfavne og leve ut B-personen inni seg uten dårlig samvittighet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
*Omfavner B-Ping og syns samfunnet burde vært lagt opp etter oss*

:ler: Signerer her! Skjønner ikke hvorfor noen har behov for å begynne dagen før 9 jeg. Heia B-gjengen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Omfavner B-Ping og syns samfunnet burde vært lagt opp etter oss*

Haha, søta! :blush: Definitivt, skal vi starte et eget politisk parti? :lur:

:ler: Signerer her! Skjønner ikke hvorfor noen har behov for å begynne dagen før 9 jeg. Heia B-gjengen :fnise:

Nei nettopp :ler: Nå har jeg sitti på pauserommet på instituttet og sett på de andre som spiser lunsj. Jeg drakk kaffe og snakket med enstavelsesord. :fnise:

:klem: til alle fantastiske KG-jentene. *glad i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9!?!? :overrasket: Hva med sånn... 11-12?

Haha, søta! :blush: Definitivt, skal vi starte et eget politisk parti? :lur:

:klem: til alle fantastiske KG-jentene. *glad i dag*

Se her, noen er allerede godt i gang :fnise:

:klem: tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...