Pingting Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #381 Del Skrevet 12. februar 2010 God helg til deg Pingting!! God helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 12. februar 2010 #382 Del Skrevet 12. februar 2010 *prøve å skille seg ut fra mengden* Eh... God kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 13. februar 2010 #383 Del Skrevet 13. februar 2010 Har du og J sjans til kafé på søndag? Hadde vært utrolig hyggelig! God helg, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 13. februar 2010 #384 Del Skrevet 13. februar 2010 God helg! Kaffe mokka er espresso med melk og sjokoladesirup, jeg tror den eneste forskjellen er at hvis kaffe mokka er laget med hvit sjokolade. Ikke direkte sunt, men koffein, sukker og fett sammen blir bare ikke feil. Hm, dette må prøves... hvit sjokolade er jo nam nam... Nettopp spist macadamian nøtter med sjokolade til frost... Naaaaam... :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #385 Del Skrevet 13. februar 2010 *prøve å skille seg ut fra mengden* Eh... God kveld! Ehm... god ettermiddag! Har du og J sjans til kafé på søndag? Hadde vært utrolig hyggelig! God helg, snuppa! Skal snakke med ham etterpå jeg! Husker ikke om han jobber eller hvordan det nå var den helga her. Hade vært kjempekoselig ihvertfall! Skal oppdatere deg! Hm, dette må prøves... hvit sjokolade er jo nam nam... Nettopp spist macadamian nøtter med sjokolade til frost... Naaaaam... :happy: Hoho, det var frokosten sin det! Hvit sjokolade er kjempegodt, bare det ikke blir alt for mye av den, da blir det kvalmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #386 Del Skrevet 13. februar 2010 Åååååheeeeeh, superspisedagen! Ble tvangsforet med rosinboller av mamma (OK, det var vel ikke helt tvang. *host*) Så bar det tilbake til Oslo for å spandere middag på J (som avtalt, han har jo montert TO homofile transformers for meg). Vi var på indisk restaurant, utrolig god mat! Såeh... det ble ikke så sunt. Men jeg tror kanskje jeg har spist Oslos beste hvitløksnaan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 13. februar 2010 #387 Del Skrevet 13. februar 2010 Naan :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #388 Del Skrevet 14. februar 2010 Naan :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: Ja, der sa du det! Herlighet, de var så gode. Tror de hadde brukt en hel hvitløk i ett brød. Bra vi spiste det begge to I dag skal jeg ha en slappe-av-dag, men jeg skal prøve å mekke sammen et treningsopplegg. Og en liste med treningsmusikk, det er viktig Også skal jeg og J på kafé med Tigerlily og hennes bedre (?) halvdel. Blir bra! Blir nok noen fastelavnsboller i kveld og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 14. februar 2010 #389 Del Skrevet 14. februar 2010 Hvilken indisk? Vi var på Agra i går, og det var god mat, god service og lekre serveringer, men jeg tror nok ikke at jeg går tilbake, for man får vel så god mat og service andre steder, til langt billigere priser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #390 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Vi var på Darbar mat- og vinhus. Veldig hyggelig og stille sted, første halvtimen var vi de eneste gjestene der Det ligger jo ikke helt i sentrum da, også var vi der litt tidlig (kl 17). Men deilig å slippe andre masete gjester De har både tradisjonell indisk og afghansk mat, anbefales altså! Endret 14. februar 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 14. februar 2010 #391 Del Skrevet 14. februar 2010 Hørt mye bra om Darbar, tror det var lucy som hadde vært der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 14. februar 2010 #392 Del Skrevet 14. februar 2010 Noen som kjapt kan forklare hva indisk mat egentlig går ut på? Er det kylling i saus, hovedsaklig, slik man får inntrykket av i butikkhyllene..? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #393 Del Skrevet 14. februar 2010 Hørt mye bra om Darbar, tror det var lucy som hadde vært der. Så bra! Hvis ikke det var Bombay Darbar hun hadde vært på da (den er på Karl Johan). Noen som kjapt kan forklare hva indisk mat egentlig går ut på? Er det kylling i saus, hovedsaklig, slik man får inntrykket av i butikkhyllene..? :klø: Det er mye mat i saus ja, men stor variasjon innenfor det. Alt fra veldig sterke tomatsauser til helt milde sauser med fløte og kokosmelk. Min all-time favoritt er saag som er en saus basert på spinat og fløte (?). Veldig godt. Kylling og lam er vel det vanligste kjøttet, men det finnes også med fisk bl.a. Vanligvis spiser man ris og naanbrød til, men det går også an å spise noe som heter papadums til (små kjekslignende brød), men det er vel vanligere til forrett tror jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 14. februar 2010 #394 Del Skrevet 14. februar 2010 Takk for svar, Ping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #395 Del Skrevet 14. februar 2010 Bare hyggelig! Er ikke vanskelig å få meg til å snakke om mat, høhø. Nå har jeg og J vært på kafé med Tigerlily og kjæresten hennes. Superkoselig! Kjøpte meg en sjokolademilkshake, det har jeg ikke spist på maaange år! Nom! Og nå skal vi spise et par bittesmå fastelavnsboller. Veier opp med å lage sunn middag; kylling thai-salat. Den som jeg har laget en gang før. Vi, eh, hadde fersk mynte som måtte brukes opp. (så vi endte med å kjøpe nesten alle de andre ingrediensene... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. februar 2010 #396 Del Skrevet 14. februar 2010 Det er viktig å få brukt opp mynten sin altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #397 Del Skrevet 14. februar 2010 Da har jeg nok en gang spammet ned treningsforumet! La ut en tråd med forslag til treningsprogram, men det trenger noen kommentarer altså. Tråden ligger her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #398 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Herlighet jeg har variert musikksmak. Sitter og lager spilleliste til trening, der havner det alt fra tysk industrimetal til japansk gothpop til finsk folkemusikkmetal til amerikansk-irsk-folkemusikk-punk til norsk pop Endret 14. februar 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 15. februar 2010 #399 Del Skrevet 15. februar 2010 Hehe, greit med litt variasjon da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. februar 2010 #400 Del Skrevet 15. februar 2010 Variert musikksmak skulle jeg også gjerne hatt. Føler meg veldig enspora når det kommer til musikken min. Indisk hørtes kjempegodt ut. Har aldri vært på indisk restaurant, men kunne godt tenke meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå