Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

God morgen! :)

Gikk på vekta i dag, den sa 71,5. Litt mer enn da jeg starta dagboka, men jeg tror jeg er på vei nedover igjen. Hurra for det :)

Sov lenge i dah, til 9:45. Trengte å sove ut, i går fikk jeg omtrent ikke gjort noen ting fordi jeg var så trøtt. Såh, flinkisping i dag! Forhåpentligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Muskler veier mer enn fett vet du. Så du har nok bare blitt veldig sterk.

Jeg har jo bare trent skikkelig én gang da, og det var i går :fnise:

men jo - du har selvføgelig helt rett :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: man blir sprek med en gang man begynner å trene. basta.

Jeg har ingen planer om å krangle på det.

:fnise:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint, da veier du jo normalvekt for en på din høyde, da! Drit i vekta, kjenn heller etter på kroppen og buksene. :)

Argh, jeg sniker meg til litt av denne halvveis avhengighetsskapende loggen din, jeg. Alle andre på jobben er i møte, så ingen kan se hva jeg gjør... :) Ikke for at de går vakter inn på kontorene her heller, men du vet.

I dag skal jeg ned på SiO og trene (må vel skrive litt om trening da, siden det er det det handler om her). Løsningen på alt for meg, er ipod med film på. I dag blir det House s05e17 på trimsykkelen!

Jeg har gjort det til en vitenskap å velge de mest komfortable maskinene/studioene innen SiO:

- Centrum Athletica har perfekte trimsykler med en liten hylle til ipoden

- Også grei badstu (litt smale benker til å ligge på)

- Blindern Athletica har sittesykkel (det optimale innen latmannstrening, du føler jo at du slapper av), men dessverre uten hylle (så da får jeg litt statisk arm-trening i samme slengen)

- Blindern Ath. har definitivt den beste badstuen; med hele TRE nivåer og gode, brede benker. Her kan jeg bruke nesten tre kvarter inn og ut av dusjen.

- Blindern Ath. har kaffebar rett på utsiden, hvor jeg kan innta de tiltrengte proteinene og karbohydratene etter økten (les: hvit kaffe mokka)

- Domus Athletica er altfor bråkete, og badstuen er fire etasjer nedenfor garderoben til helsestudioet, OG det er masse barn som skal på babysvømming der som forstyrrer badstublissen. Strykkarakter på komfort-skalaen.

Gjett hvor jeg trives best? For tiden er det Centrum som er nærmest, men åh som jeg savner Blinders!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint, da veier du jo normalvekt for en på din høyde, da! Drit i vekta, kjenn heller etter på kroppen og buksene. :)

Ja, det er egentlig en helt akseptabel vekt. men jeg merker jeg helst vil under 70, sånn bare for å være under 70 :fnise:

Når jeg setter opp treningsplan skal jeg nok fokusere på antall treninger og fremgang der i stedet for vekt, tenker jeg. Skal bli morsomt å se om de j*** jordbøttene blir lettere å bære til sommeren - om jeg får feltarbeid da.

For en fantastisk idé med iPod med film når du trener! :tommelsmil: Da vet jeg hva jeg kan bruke penger på fremover. (hva slags iPod har du?) Åh, nå fikk jeg lyst til å se på House.

- Centrum Athletica har perfekte trimsykler med en liten hylle til ipoden

- Også grei badstu (litt smale benker til å ligge på)

- Blindern Athletica har sittesykkel (det optimale innen latmannstrening, du føler jo at du slapper av), men dessverre uten hylle (så da får jeg litt statisk arm-trening i samme slengen)

- Blindern Ath. har definitivt den beste badstuen; med hele TRE nivåer og gode, brede benker. Her kan jeg bruke nesten tre kvarter inn og ut av dusjen.

- Blindern Ath. har kaffebar rett på utsiden, hvor jeg kan innta de tiltrengte proteinene og karbohydratene etter økten (les: hvit kaffe mokka)

- Domus Athletica er altfor bråkete, og badstuen er fire etasjer nedenfor garderoben til helsestudioet, OG det er masse barn som skal på babysvømming der som forstyrrer badstublissen. Strykkarakter på komfort-skalaen.

Råd er herved notert! :ler: (*setter to streker under punktet om hvit kaffe mokka)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært 20 minutter på Bumblebee/Faggatron/Cocktimus Prime/Elias/Herman/whatever.

Tror også jeg fant nok en liten treningsmotivasjon i kveld; trenetid er tenketid. Jeg er en notorisk dagdrømmer og kvasifilosof som stadig vandrer langt inn i min egen verden. Når jeg trener så har jeg liksom lov til det - da er det ikke i veien for noe annet. Bare å sette på musikk og la det stå til.

I helga skal jeg lage treningsprogram og sette sammen en spilleliste med treningsmusikk. Hva slags musikk trener dere til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1900 kalorier i dag, wooops. Men venninne Å hadde invitert meg på vafler og kakao, så det var verdt det. :Nikke: Dessuten har jeg spist litt for lite de siste dagene, dette veier vel opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags musikk trener dere til? :)

Eric Prydz - Call on me

Nei, vent... Jeg trener jo ikke :sjenert: Men hvis jeg gjorde det skulle jeg hørt på den. På repeat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker hard musikk, jeg. Sint musikk er råbra når man skal bruke litt energi. :sjenert: Men så aner det meg at det kanskje ikke helt er din smak. :P

Lady Gaga? :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eric Prydz - Call on me

Nei, vent... Jeg trener jo ikke :sjenert: Men hvis jeg gjorde det skulle jeg hørt på den. På repeat.

Haha! Nei, jeg tror den sangen kan føre med seg en uimotståelig trang til å ha på seg schtøgge bodyer (med string! Herrejemini, det er jo liksom ikke poenget at gymmatta skal bli med rompa opp, da. Hallooo?)

Liker hard musikk, jeg. Sint musikk er råbra når man skal bruke litt energi. :sjenert: Men så aner det meg at det kanskje ikke helt er din smak. :P

Lady Gaga? :erter:

Dummewind :ler: Liker hard musikk jeg og, men tror det blir endel vanlig rock i tillegg. Vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trent! :trene:

30 min intervaller på ellipsen, og litt styrketrening etterpå.

2 x 15 situps

2 x 15 front delt rises

3 x 15 biceps curls

3 x 15 knebøy

så måtte jeg løpe i dusjen.

Skal nemlig en tur til foreldrene mine i Østfold i dag, og blir der til i morgen ettermiddag. Mamma har fått ryddekick og skal kvitte seg med endel av de gamle lekene mine, men vilel ikke kaste noe uten tillatelse.

På lørdag ettermiddag skal jeg ut og spise med J. Jeg sponser middag på ham som takk for at han har hjulpet meg med å sette sammen TO ellipsemaskiner. Snillefyren. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Nei, jeg tror den sangen kan føre med seg en uimotståelig trang til å ha på seg schtøgge bodyer (med string! Herrejemini, det er jo liksom ikke poenget at gymmatta skal bli med rompa opp, da. Hallooo?

VAH??? Ikke?? .....åh.. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hva er hvit kaffe mokka?

God helg forresten ;)

God helg! :)

Kaffe mokka er espresso med melk og sjokoladesirup, jeg tror den eneste forskjellen er at hvis kaffe mokka er laget med hvit sjokolade. Ikke direkte sunt, men koffein, sukker og fett sammen blir bare ikke feil. :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...