Matvraket Skrevet 9. februar 2010 #321 Del Skrevet 9. februar 2010 Utrolig bra med den maskinen, også i det hele tatt å ta den inn i leiligheten når den i utgangspunktet er så liten..Men da står det på viljen og lysten til å trene, og ingenting er bedre enn det.. Neida, vi får lete litt etter strikkøvelser. Har strikk liggende selv, men synes ikke jeg får særlig utnyttelse av den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #322 Del Skrevet 9. februar 2010 Her er kaffen jeg drakk på i dag - kjempenam! Og bare 74kr/kvarten! Uansett - det eneste jeg glemte å si i dag om trening er at du må finne & holde på treningsgleden. Da blir alt som har med trening å gjøre utrolig mye lettere og lystbetont. Så det. Jeg skal prøve å snike meg på trening i dag. Prøve. Skal ta på meg pulsklokke og -belte, så får jeg kanskje litt incentiver til å trene hardthardthardt! Takk for kaffetips! Skal garantert kjøpes! Hva gjør du for å holde oppe treningsgleden da? (det er det sikkert like mange svar på som det er treningsmennesker, men nyttig å vite hva andre gjør) Litt av en snarvisitt til England, da! Fikk du nok av land og by da du bodde der, eller? Enig med folk over her om at frokosten hørtes god ut Synes å huske at du av og til spiser havregrøt også- isåfall kan jeg anbefale kiwi oppi. Godt! Ja, særlig byen! Neida, egentlig var det vel ikke sååå ille som jeg vil ha det til, men jeg er glad jeg flyttet. Vi var så få som tok den masteren (4 stk) og alle var veldig forskjellige. I tillegg ble jeg ikke kjent med så mange andre (jeg prøvde forsåvidt ikke så hardt på det heller, var mest fokusert på studiene). Men jeg tror mye av oppholdet har blitt prega av at jeg kjeda meg, var litt ensom og lengta hjem. England generelt er jeg jo kjempeglad i! Næh, kiwi i havregrøt? Det hørtes så rart ut at det må prøves! Havregrøt er jo kjempegodt og superbillig! Ihvertfall grøten, tror jeg regnet meg frem til at én porsjon koster under en krone. Utrolig bra med den maskinen, også i det hele tatt å ta den inn i leiligheten når den i utgangspunktet er så liten..Men da står det på viljen og lysten til å trene, og ingenting er bedre enn det.. Neida, vi får lete litt etter strikkøvelser. Har strikk liggende selv, men synes ikke jeg får særlig utnyttelse av den Tror jeg kjøpte den fordi jeg innså at det virkelig var beste stedet å starte. Treningsstudio blir lett nedprioritert fordi jeg er så travel og ustrukturert, jogging tåler ikke knærne mine - dessuten ville det blitt nedprioritert og pga regn/snø/vind/for varmt etc () Når jeg har det hjemme kan jeg hoppe på akkurat når jeg vil, uansett hvordan jeg ser ut, og jeg slipper å bruke masse tid på å reise noe sted. Men det frister å få inn en vane med treningsstudio etterhvert og, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 9. februar 2010 #323 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg er imponert over selvdisiplinen din. Jeg har wii fit, men siden jeg har det hjemme hele tiden skal jeg alltid gjøre det siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #324 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg er imponert over selvdisiplinen din. Jeg har wii fit, men siden jeg har det hjemme hele tiden skal jeg alltid gjøre det siden. Jaja, ikke si det før jeg faktisk har hatt en maskin som virker i noen mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 9. februar 2010 #325 Del Skrevet 9. februar 2010 Jaja, ikke si det før jeg faktisk har hatt en maskin som virker i noen mnd. Du slår uansett meg. Jeg har brukt wii fiten én gang.. På over to måneder. Ooobs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #326 Del Skrevet 9. februar 2010 Hurraaaah! Nå har J vært her og vi har mekka maskin! Ingen skumle lyder fra hjulet denne gangen! Morsomt, nå har maskina gått fra dette til dette og til dette. Og slik ser den ut når den er oppslått. Fine tingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 9. februar 2010 #327 Del Skrevet 9. februar 2010 Kult! Jeg har faktisk prøvd en sånn en gang. Bestemora mi har en, men det er jo sikkert 10 år siden hun kjøpte den nå da... Men uansett, jeg prøvde den jo da! Og det var igrunnen ganske så gøy. Veldig sånn smooth trening, ikke noe hopp&sprett eller løft&pes.... Bare veldig merkelige og uvante bevegelser. De pinnene som man skal holde i fikk jeg ikke helt teken på *får akutt shoppetrang og vurderer å kjøpe klesstativ* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #328 Del Skrevet 9. februar 2010 De stengene er litt kløn ja, men man kommer fort inn i det. Også er det snillere for knærne enn jogging, så passer bra for meg Nå har jeg prøvekjørt den! (jeg er B-menneske, OK?) Tok en relativt lett 20-minutters økt. Ingen ulyder i det hele tatt, bare snill og stille! Veldig stillegående er den, faktisk. Det eneste som er litt dumt er at den ikke har så mange forhåndsprogrammerte økter, det hadde nemlig flere av de andre elipsemaskinene jeg så på. Den har 4 da, 2 på 20 min og 2 på 40, i tilleg har den en som går på pulsen, men de har jeg ikke sjekka ut så nøye enda. Og aller best: nå har jeg noe å henge veska mi på igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #329 Del Skrevet 9. februar 2010 Inntak på rundt 1350 kalorier i dag. Det er lite, kanskje litt for lite? :klø: *gleder seg til å trene på ellipsemaskina i morgen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 10. februar 2010 #330 Del Skrevet 10. februar 2010 De stengene er litt kløn ja, men man kommer fort inn i det. Også er det snillere for knærne enn jogging, så passer bra for meg Nå har jeg prøvekjørt den! (jeg er B-menneske, OK?) Tok en relativt lett 20-minutters økt. Ingen ulyder i det hele tatt, bare snill og stille! Veldig stillegående er den, faktisk. Det eneste som er litt dumt er at den ikke har så mange forhåndsprogrammerte økter, det hadde nemlig flere av de andre elipsemaskinene jeg så på. Den har 4 da, 2 på 20 min og 2 på 40, i tilleg har den en som går på pulsen, men de har jeg ikke sjekka ut så nøye enda. Og aller best: nå har jeg noe å henge veska mi på igjen! Jeg simpelten ELSKER B-mennesker Hmm, tror de maskinene har blitt litt mer avanserte de siste 10 åra, på bestemors kunne man bare hoppe på og røre på beina. Veskeknagg er viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 10. februar 2010 #331 Del Skrevet 10. februar 2010 Ping, bare gled deg: Når du får samboer, så får du mobil veske-/jakke-/hvasomhelst-knagg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 10. februar 2010 #332 Del Skrevet 10. februar 2010 utrolig, du har fått en maskin med flere funksjoner En til å trene litt på, en til å lene seg litt på, en til å henge vesken på, og en til å henge klær ol på Herlig! Det var et smart kjøp :gjeiper: Utrolig gøy at du skriver at du gleder deg til å trene idag, det er rette motivasjonen, og ikke minst: gir motivasjon!!! Da kan det jo ikke bli bedre:) Kos deg med treningen idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 10. februar 2010 #333 Del Skrevet 10. februar 2010 Så tøff maskin! Selv om jeg synes de ser litt skumle ut, som om de når som helst kan våkne og ta over verden Skulle gjerne hatt en egen tredemølle da, men det er nok tryggest å ha dem stående på senteret, innelåst om natten. Jeg har forresten hermet, meldt meg inn på diett.no. Herregud så genialt! Og jeg er helt enig i at det er kjekt å fylle inn skjemaer.. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #334 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg simpelten ELSKER B-mennesker Hmm, tror de maskinene har blitt litt mer avanserte de siste 10 åra, på bestemors kunne man bare hoppe på og røre på beina. Veskeknagg er viktig! Hihi! Det går også an å kjøpe noe som heter ifit til den, det er en slags chip som fungerer som din egne personlige trener. Med stemme og greier (åja, BTW: det er høyttalere på maskinen slik at men kan koble til MP3-spilleren!) og med treningsprogrammer. Men de er dyre, så det gidder jeg ikke. Fancy da, tror de lagrer alt de gjør og lager oversikter over fremgangen din og greier. J ble plutselig mer interessert da jeg nevnte den, han er en gadget-fyr. Søten Ping, bare gled deg: Når du får samboer, så får du mobil veske-/jakke-/hvasomhelst-knagg! Hahaha! Har prøvd et par ganger allerede, men da klaga knaggen utrolig, du har fått en maskin med flere funksjoner En til å trene litt på, en til å lene seg litt på, en til å henge vesken på, og en til å henge klær ol på Herlig! Det var et smart kjøp :gjeiper: Utrolig gøy at du skriver at du gleder deg til å trene idag, det er rette motivasjonen, og ikke minst: gir motivasjon!!! Da kan det jo ikke bli bedre:) Kos deg med treningen idag Treningsstrikken min henger også på den Jeg og J fant ut at når veska mi hanger på den, så ser den litt homofil ut. Den har liksom litt sånn knekk i håndleddet ved håndtakene Den må få et navn. Forslag mottas med takk! Så tøff maskin! Selv om jeg synes de ser litt skumle ut, som om de når som helst kan våkne og ta over verden Skulle gjerne hatt en egen tredemølle da, men det er nok tryggest å ha dem stående på senteret, innelåst om natten. Jeg har forresten hermet, meldt meg inn på diett.no. Herregud så genialt! Og jeg er helt enig i at det er kjekt å fylle inn skjemaer.. Ha en fin dag! Eh, venninna mi påpeka faktisk at den ser litt ut som en transformer når den er bretta sammen, og ... *tenker* Herregud, jeg har en homofil transformer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #335 Del Skrevet 10. februar 2010 JEEEEJ, morgentrening i dag! Var 30 minutter på ellipsamaskina, på et av de forhåndsinnstilte programmene med intervaller. Slitsomt, men ikke mer enn jeg fint kan takle. Så kjørte jeg en runde med styrketrening. 3x15 knebøy med strikk, 3x15 biceps curl 2x15 tricepsøvelse som jeg ikke finner noe navn på (nederst på denne siden) 3x15 front delt rises (herlighet for et navn, noen som kan det norske?) 3x15 situps Muligens litt skjevt, men jeg har ikke prioritert å sette opp et skikkelig treningsprogram enda. Skal gjøre det i helga, da har jeg levert utkastet mitt til veileder. Frokost som i går: pære, kiwi, granateple, cottage cheese og 4-korn. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 10. februar 2010 #336 Del Skrevet 10. februar 2010 Kan jeg spørre hvordan du utfører knebøy med strikk? Skulle ønske jeglikte cottage cheese altså, ser det er så mange variasjoner på dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 10. februar 2010 #337 Del Skrevet 10. februar 2010 Ellipsemaskinen må så klart hete Eli! Eventuelt Elias, hvis det er en homofil mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #338 Del Skrevet 10. februar 2010 Kan jeg spørre hvordan du utfører knebøy med strikk? Skulle ønske jeglikte cottage cheese altså, ser det er så mange variasjoner på dette Sjekk linken! Eller så står det en litt annen variant her. Ellipsemaskinen må så klart hete Eli! Eventuelt Elias, hvis det er en homofil mann. Kanskje det er en transe? Jeg vurderer dårlig ordspill basert på Transformer-navn også. Fagatron? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. februar 2010 #339 Del Skrevet 10. februar 2010 Cocktimus Prime? Nei huff, den var bare kjempedårlig. Likte Fagatron jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 10. februar 2010 #340 Del Skrevet 10. februar 2010 Fagatrond. Jeg vil også ha strikk. Ser skikkelig gøy ut! (Er hjemme alene, så kan trene litt nå, meeeenneh så var det visst Hundehviskeren på tv, og så må jeg ringe pappa.. eh.. ja. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå