Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

Så stilig korsett, det blir nok smashing! Kjekt med netthandel altså ;)

Sandman kan forresten anbefales på det varmeste, har hele serien selv! Ikke alle tegnerne jeg er like glad i, men det er fortsatt bra :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

wow! så kult:) Et godt kjøp(les : tilbud) er alltid bra;)

Ja, jeg synes det altså! :jepp:

Så du hadde vært innom dagboken min, så tenkte jeg skulle stikke innom her og si hei også :klemmer: Og lykke til med sunnhetsplanene :)

Synes det korsettet var kjempekult, kunne godt tenkt meg ett selv ! :jepp:

Hei Buttergirl! :velkommen:

Takk for det, og det samme til deg!

Så stilig korsett, det blir nok smashing! Kjekt med netthandel altså ;)

Sandman kan forresten anbefales på det varmeste, har hele serien selv! Ikke alle tegnerne jeg er like glad i, men det er fortsatt bra :tommel:

OK, da må jeg definitivt sjekke ut den. Mulig J har noe av det, han er litt tegneserienerd han og. Får høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke Neil Gaiman som har skrevet Sandman? Du må lese romanen hans "American Gods"!! Fantastisk bok.

Grattis med ny pappeske! Håper du får mye blod, svette og tårer av å mekke ellipsemaskin. Når det gjelder hjemmetrening, kan du bare ta med deg treningstøy og komme på besøk til meg en ettermiddag (i ny leilighet!!), så kan jeg vise deg øvelser i øst og vest. Jeg har drevet med hjemmetrening i omlag 10 år, nemlig. Kjøp deg en strikk, bare - det er et must å ha litt motstand.

Haha, morsomt å se deg på banen i dag. Så du at jeg også har fått pappesker? Flytting er døllt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke Neil Gaiman som har skrevet Sandman? Du må lese romanen hans "American Gods"!! Fantastisk bok.

Den leser jeg nå, helt topp!! :) Neil Gaiman er gull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått opp elipsemaskinen enda? Sikkert digg å ha den hjemme foran tv, så kan du trene når favorittprogrammet ditt er på tv:)

Jeg har altfor liten selvdisiplin til å gjøre noe som helst foran tven, så all ære til deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny pappeske! Håper du får mye blod, svette og tårer av å mekke ellipsemaskin. Når det gjelder hjemmetrening, kan du bare ta med deg treningstøy og komme på besøk til meg en ettermiddag (i ny leilighet!!), så kan jeg vise deg øvelser i øst og vest. Jeg har drevet med hjemmetrening i omlag 10 år, nemlig. Kjøp deg en strikk, bare - det er et must å ha litt motstand.

Haha, morsomt å se deg på banen i dag. Så du at jeg også har fått pappesker? Flytting er døllt.

mekking av maskin går nok bra, vi har jo gjort det før. Nesten proffe nå, vøtt ;)

Har kjøpt meg strikk, så kanskje et Tinelinebesøk er på sin plass?

Edit: JA, jeg så du hadde pappesker! De var jo større enn deg, jo? *hater flytting*

Den leser jeg nå, helt topp!! :) Neil Gaiman er gull.

Har ikke lest noe av ham enda jeg, men alle sier jo at han er det? Den lista over forfattere jeg burde lese begynner å bli lang nå, hehe.

Fått opp elipsemaskinen enda? Sikkert digg å ha den hjemme foran tv, så kan du trene når favorittprogrammet ditt er på tv:)

Jeg har altfor liten selvdisiplin til å gjøre noe som helst foran tven, så all ære til deg! :)

Nei, J kommer og hjelper meg i morgen. Jeg har SKIKKELIG lyst til å begynne nå, men det går ikke bra med mindre jeg plutselig gror et ekstra par med armer. (og da må jeg jo plutselig ha enda et sett med håndtak på ellipsemaskina, og da kommer XXL til å tro det har rabla for meg)

Jeg tror trikset er å si til meg selv at jeg ikke får lov til å se på noe med mindre jeg er på den maskina. Jeg ser som regel minst én episode av et eller annet (for tiden går det i anime, kjekt siden episodene er 25 minutter lange), så da kan jeg jo like gjerne være aktiv mens jeg gjør det. Ellers er det godt å gå med musikk og.

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en kveld! :) Jeg fikk mail før i dag om at jeg har en endelig innleveringsdato på masteroppgaven min i England. Så jeg har bestilt flybiletter og bussbiletter til dét, blir en skikkelig kjapp tur dette - reiser ned på morgenen 2. mars og er tilbake på ettermiddagen den 3.

Også har jeg prøvd meg litt på strikkene! Kjørte igjennom noen øvelser (disse). Jobbet ikke veeeldig hardt siden det mest var for å prøve meg fram, men jeg kjenner det i armene. Digg :) Må lete frem litt flere ulike øvelser synes jeg, var ikke alle på den siden jeg likte.

Nå har jeg spist litt kveldsmat; eple i terninger med hakkede mandler og masse kanel. Og en kopp med te. Diett.no sier jeg har spist 1326 kalorier i dag, så det er jo faktisk for lite det. Får veie opp i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke det litt tørt, da? :sjenert:

Hvor selger de strikk, forresten?

Eple? Næh. Liker det sånn, jeg. :)

Tror de selger det på de fleste sportsbutikker. Jeg kjøpte min på XXL, er sånne. Ikke så dyrt egentlig, og de virker hundretusenmillioner ganger tryggere enn de gamle. Disse er det vevd stoff rundt, mens de gamle bare var svart gummi som var begynt å bli hvit. Brrr, skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leste jeg ikke samtlige oppdteringer siden sist jeg var her inne g "besøkte" deg, mulig du har skrevet det...

men hva slags øvelser benytter du når du bruker strikk??? hva kan du anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leste jeg ikke samtlige oppdteringer siden sist jeg var her inne g "besøkte" deg, mulig du har skrevet det...

men hva slags øvelser benytter du når du bruker strikk??? hva kan du anbefale?

Du, jeg er fortsatt litt på leting etter øvelser (eller ihvertfall en kombinasjon av øvelser). Skal skrive mer om det senere når jeg finner ut av ting! :)

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du har fått ny maskin :) Men tar den ikke veldig stor plass i stuen? Vår stue er vel på ca. 1 kvm (les: veldig liten, studenthybel) så jeg tror kanskje ikke jeg har plass til en :sjenert: Men jeg blir jo litt misunnelig når du kan trene OG se på TV samtidig :fnise:

Endret av Momseguri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en pen frokost. Ble du glad av å se på den?

Ja! :strix: Man må ha litt farger på vinteren :)

Så bra du har fått ny maskin :) Men tar den ikke veldig stor plass i stuen? Vår stue er vel på ca. 1 kvm (les: veldig liten, studenthybel) så jeg tror kanskje ikke jeg har plass til en :sjenert: Men jeg blir jo litt misunnelig når du kan trene OG (å?) se på TV samtidig :fnise:

Eh, den tar kjempeplass! Jeg har en hybel på 11 (!) kvadratmeter, så det er ikke plass til så mye annet, akkurat. Men den er jo sammenleggbar, så det sparer mye plass. Den er 150 cm lang når den er utslått, og "bare" 70 når jeg bretter den opp. Så når jeg trener kan jeg ikke åpne døra :fnise: Og den er jo 150 høy, så den er ganske dominerende sånn utseendemessig.

Men det er verdt det, altså. Det vanskeligste var å finne et sted jeg kunne sette laptopen (har ikke TV) slik at jeg kan se på ting når jeg trener. Det som funker best er å sette den oppå printeren, med en perm under :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har fått ny maskin :) Men tar den ikke veldig stor plass i stuen? Vår stue er vel på ca. 1 kvm (les: veldig liten, studenthybel) så jeg tror kanskje ikke jeg har plass til en :sjenert: Men jeg blir jo litt misunnelig når du kan trene OG (å?) se på TV samtidig :fnise:

OG er riktig ;)

Det finnes jo andre ting man kan ha hjemme og da, som ikke tar like stor plass. Sånn, eh, brett-ting vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den frokosten så fantastisk ut!

Når det kommer til hjemmetrening med strikk har jeg dessverre ikke så mye å bidra med, annet enn linken til den bloggen (se gjennom arkivet, hun har et eller flere innlegg med bilder på trening med strikk, og en haug andre gode ideer til hjemmetrening). Ellers så er det sikkert lurt å ta det litt med ro i begynnelsen så du ikke blir sykt støl og ikke klarer å bevege deg. ;) Kosthold er helt klart veldig viktig, og her vil jeg anbefale deg å lese på Olympiatoppens nettsider, spesielt faktaarkene. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den frokosten så fantastisk ut!

Når det kommer til hjemmetrening med strikk har jeg dessverre ikke så mye å bidra med, annet enn linken til den bloggen (se gjennom arkivet, hun har et eller flere innlegg med bilder på trening med strikk, og en haug andre gode ideer til hjemmetrening). Ellers så er det sikkert lurt å ta det litt med ro i begynnelsen så du ikke blir sykt støl og ikke klarer å bevege deg. ;) Kosthold er helt klart veldig viktig, og her vil jeg anbefale deg å lese på Olympiatoppens nettsider, spesielt faktaarkene. Lykke til!

Tusen takk! :klem: Jeg merker det faktisk såvidt i fiskebollemusklene etter den lille økta jeg hadde i går, det sier vel litt om hvor laber formen er. :sjenert: Men det er jo det jeg skal gjøre noe med! :) De faktaarkene så kjempenyttige ut, du er en knupp!

Har også blitt fôret med litt informasjon (og kaffe) av Tigerlily i dag, så nå begynner jeg å få et visst overblikk. Skal prøve å hive sammen et forslag til treningsplan i løpet av uka, tenker jeg. (men ikke før fredag, da skal jeg levere innledningen min til veileder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er kaffen jeg drakk på i dag - kjempenam! Og bare 74kr/kvarten!

Uansett - det eneste jeg glemte å si i dag om trening er at du må finne & holde på treningsgleden. Da blir alt som har med trening å gjøre utrolig mye lettere og lystbetont. Så det.

Jeg skal prøve å snike meg på trening i dag. Prøve. Skal ta på meg pulsklokke og -belte, så får jeg kanskje litt incentiver til å trene hardthardthardt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en snarvisitt til England, da! Fikk du nok av land og by da du bodde der, eller? ;)

Enig med folk over her om at frokosten hørtes god ut :) Synes å huske at du av og til spiser havregrøt også- isåfall kan jeg anbefale kiwi oppi. Godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...