Pingting Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #281 Del Skrevet 7. februar 2010 Ai, ai, ai. Nå har jeg brukt hele kvelden på å prøve å finne frem til et nogenlunde fornuftig treningsprogram. nå må jeg bare se meg slått og innse at dette kan jeg ingen ting om, og at det er alt for mange nettsider om dette som sier forskjellige ting. Har laget en tråd hvor jeg ber pent om råd, hvis noen av dere kan noe om dette kan dere jo stikke innom: tråden. Åeh, liker ikke å be om råd på sikkert teite å opplagte ting. Vil klare selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #282 Del Skrevet 8. februar 2010 God morgen! Tidlig opp i dag, sovnet i 1:30-tiden og stod opp 7. Gjesp! Spiste en kjempegod frokost: cottage cheese med bringebær og blåbær, og noen hjemmelagde knekkebrød ved siden av. Nå sitter jeg og venter på å få ellipsemaskinen levert. Sa at jeg helst ville ha den før 12, lurer på om de klarer det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. februar 2010 #283 Del Skrevet 8. februar 2010 Oi, det tenkte jeg ikke på engang! OK, prøver din oppskrift neste gang! Hvor tjukke blir de du lager forresten? Mine blir litt for tykke fordi vi har en litt smalere steikeovn enn det som er normalt. Og så har vi bare to steikeplater, og latheten tok overhånd. Men altså, de ble kanskje 1 cm +/-? Det holder med 3 stk på 25cm2 til lunsj for å si det slik. Det er godt å høre at jeg ikke er den eneste geeken her. Hvilke mangaer følger du med på da? Jeg ser på Bleach og Fairy Tail, leser Death Note og skal få lånt meg hele One Piece i bokform. Og så selvsagt Studio Ghibli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #284 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Mine blir litt for tykke fordi vi har en litt smalere steikeovn enn det som er normalt. Og så har vi bare to steikeplater, og latheten tok overhånd. Men altså, de ble kanskje 1 cm +/-? Det holder med 3 stk på 25cm2 til lunsj for å si det slik. Det er godt å høre at jeg ikke er den eneste geeken her. Hvilke mangaer følger du med på da? Jeg ser på Bleach og Fairy Tail, leser Death Note og skal få lånt meg hele One Piece i bokform. Og så selvsagt Studio Ghibli. Oi, de var jo ganske mye tjukkere! Næh, må prøve de der altså. I dag spiste jeg ett sprøtt og et litt mykthardttørt knekkebrød til frokost. Sært Jeg har lest Death Note også (ferdig), den er så bra den!!! Ellers har jeg fått sansen for litt sånn blod-og-gugge-serier Gantz, Blade of the Immortal og Lady Snowblood. Ser egentlig mest på anime da, følger bl.a. med på Bleach, men det skjønte du kanskje fra avataren min Også ser jeg på Mushishi, Ergo Proxy og Lucky Star. Hjelp, jeg følger med på mye samtidig. *ultranerd* Endret 8. februar 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. februar 2010 #285 Del Skrevet 8. februar 2010 Oi, de var jo ganske mye tjukkere! Næh, må prøve de der altså. I dag spiste jeg ett sprøtt og et litt mykthardttørt knekkebrød til frokost. Sært Jeg har lest Death Note også (ferdig), den er så bra den!!! Ellers har jeg fått sansen for litt sånn blod-og-gugge-serier Gantz, Blade of the Immortal og Lady Snowblood. Ser egentlig mest på anime da, følger bl.a. med på Bleach, men det skjønte du kanskje fra avataren min Også ser jeg på Mushishi, Ergo Proxy og Lucky Star. Hjelp, jeg følger med på mye samtidig. *ultranerd* Det var broren min som lærte meg å like Bleach. Etterpå har det bare ballet på seg. Har planer om å lese både Bleach og Fairy Tail også, men jeg er gammeldags og liker ikke å lese på dataen. Følger forresten med på Full Metal Alchemist også, men ble så forvirret av at den ble utgitt på nytt at jeg tok en pause. Tror jeg heller må se den nye serien. Og så har jeg planer om å se One Piece som - ifølge bror som er anime eksperten - er 1000 ganger bedre enn Bleach. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 8. februar 2010 #286 Del Skrevet 8. februar 2010 Manga og anime er gøy, men jeg er så dårlig på å følge med/huske å se. Har sett litt Bleach, litt Full Metal Alchemist, og litt Ranma 1/2. Har lest en samuraiserie (Wolf & cub tror jeg den het??) og så har jeg en god del Ranma 1/2. Og av tegneserier har jeg nesten hele Sandman. Sandman er nyyydelig! Når er neste gang du er på Blindern, Ping? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #287 Del Skrevet 8. februar 2010 Det var broren min som lærte meg å like Bleach. Etterpå har det bare ballet på seg. Har planer om å lese både Bleach og Fairy Tail også, men jeg er gammeldags og liker ikke å lese på dataen. Følger forresten med på Full Metal Alchemist også, men ble så forvirret av at den ble utgitt på nytt at jeg tok en pause. Tror jeg heller må se den nye serien. Og så har jeg planer om å se One Piece som - ifølge bror som er anime eksperten - er 1000 ganger bedre enn Bleach. Kjempeglad i Bleach jeg, bortsett fra at de siste episodene har vært så dårlige, atte. Full Metal Alchemist har jeg sett. Synes det er så morsomt at det er en del av de samme skuespillerne som i Bleach, bare med helt andre roller. One Piece har jeg ikke sett, men hører gode ting. Liker ikke å lese på skjermen jeg heller. Hverken tegneserier, bøker eller noe annet. Til nød aviser, men det er jo mest kos å ha bok/tegneserie/avis på ordentlig. Manga og anime er gøy, men jeg er så dårlig på å følge med/huske å se. Har sett litt Bleach, litt Full Metal Alchemist, og litt Ranma 1/2. Har lest en samuraiserie (Wolf & cub tror jeg den het??) og så har jeg en god del Ranma 1/2. Og av tegneserier har jeg nesten hele Sandman. Sandman er nyyydelig! Når er neste gang du er på Blindern, Ping? Wolf and Cub har jeg snust litt på, men ikke lest enda. Liker han tegneren godt. Sandman har jeg hørt mye fint om, egentlig - den burde vel leses. Jeg liker Fabler også, jeg Og Persepolis! Også kjøpte jeg nettopp en fi-fi-fiiin bok av Shaun Tan som het Ankomsten. Ingen snakkebobler eller noe, bare masse pritti pikturs og en fin historie. Skal på blinder i morgen! Lunsj? Eller har du sånt forelesningsmaraton igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 8. februar 2010 #288 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg er ledig før 12 i morgen Kan du ikke møte meg på den lokale kantinen "min" (ZEB-bygningen altså) i 10-tiden eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #289 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg er ledig før 12 i morgen Kan du ikke møte meg på den lokale kantinen "min" (ZEB-bygningen altså) i 10-tiden eller noe? OK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #290 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeeej! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #291 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg har bestilt meg korsett! Et skikkelig ordentlig kvalitetskorsett som var dritbillig! På salg! 400 spenn! Sånne koster fort 1500 - 2000 på full pris! Oioioi! (OK, det blir pluss porto, toll, moms og fortollingsgebyr, men det ender fortsatt på 800) De hadde bare en str igjen, og jeg er ikke helt sikker på om det kommer til å passe. Det er mulig det blir for stort, men da får jeg legge det ut på finn eller qxl. Seee så fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 8. februar 2010 #292 Del Skrevet 8. februar 2010 Det var skikkelig fint, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #293 Del Skrevet 8. februar 2010 Elsker korsetter! J var litt ivrig på at jeg skulle kjøpe det. Hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 8. februar 2010 #294 Del Skrevet 8. februar 2010 Hmm, hva i alle dager bruker man et korsett sammen med da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #295 Del Skrevet 8. februar 2010 Hmm, hva i alle dager bruker man et korsett sammen med da?? Kommer an på anledningen det! Det korsettet der kan nok både brukes med et veldig fint skjørt, et mer vanlig skjørt eller noe røffetøft sånn for kontrastens skyld. Kommer jo an på hva man skal da; om det er tur på byen eller ball. Best å se an det først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 8. februar 2010 #296 Del Skrevet 8. februar 2010 Må man se det an? Ping, ikke vær kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 8. februar 2010 #297 Del Skrevet 8. februar 2010 Hmmm... Jeg er nok ikke så bevandret i den stilen der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #298 Del Skrevet 8. februar 2010 Må man se det an? Ping, ikke vær kjedelig! Kanskje jeg skal melde meg på operaballet og møte opp i korsett, slitte jeans og skinnjakke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 8. februar 2010 #299 Del Skrevet 8. februar 2010 wow! så kult:) Et godt kjøp(les : tilbud) er alltid bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buttergirl Skrevet 8. februar 2010 #300 Del Skrevet 8. februar 2010 Så du hadde vært innom dagboken min, så tenkte jeg skulle stikke innom her og si hei også Og lykke til med sunnhetsplanene Synes det korsettet var kjempekult, kunne godt tenkt meg ett selv ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå