Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2010 #21 Del Skrevet 20. januar 2010 Det er en utdatert holdning. I dag treffes folk på jobb! Folk er så store deler av sine dager på jobb - hvor skal de ellers møte sin partner? Mange er dødstrette når de kommer hjem og har ikke tid/ork til å å gå ut. Det er gammeldags og bondsk å ikke ville date noen fra jobben... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2010 #22 Del Skrevet 20. januar 2010 huff og huff. en dag kan han ikke og han er ikke interessert. huffameg. det har ikke slått deg gjest at det kanskje var andre grunner til at han ikke kunne da? TS:hvordan sa han nei? Om en mann vil gå ut med en kvinne så sier han ja. Er han ikke innteresert sier han nei. Det er faktisk så enkelt som det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. januar 2010 #23 Del Skrevet 20. januar 2010 Det er en utdatert holdning. I dag treffes folk på jobb! Folk er så store deler av sine dager på jobb - hvor skal de ellers møte sin partner? Mange er dødstrette når de kommer hjem og har ikke tid/ork til å å gå ut. Det er gammeldags og bondsk å ikke ville date noen fra jobben... Jada, jeg er fullstendig klar over at folk treffes på jobb, jeg har selv vært samboer med en kollega. Men det er mange som har motsetninger rundt å date noen fra jobb, særlig hvis man jobber i mindre selskap eller har mye direkte med hverandre å gjøre i arbeidssammenheng. Forståelig nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
One Man Army Skrevet 20. januar 2010 #24 Del Skrevet 20. januar 2010 Har lite med selvstaendighet å gjøre! Kjenner de tøffeste karrierekvinner som lar mannen ta initativene til det å "be ut". Mann/kvinne-spillet har ikke noe med selvstendighet å gjøre. Du kan jo finne de sløveste lame kvinner generelt, men som er flinke til å ta initiativ til å be nettopp deg ut.. Må være et spesielt fenomen for norske menn det der med å like kvinner som "tar styring". Vær litt mann på berget da. For det første driter jeg i hva som evt er et fenomen i Norge, for det andre er det selvsagt bare tull. Jeg har bodd i andre land enn Norge, og sjokkerende nok er det fint lite ved den norsk mentaliteten som er helt unikt i den vestlige verden. Det mest spesielle med nordmenn må være at vi tror det er så mye spesielt med nordmenn. Damer tar initiativ overfor menn (dog ikke like ofte som motsatt). Fine damer også. Menn synes det er helt strålende. Du derimot blir sikkert ikke bedt ut av damer, og i en glitrende oppvisning i forsvarsmekanismer er forklaringen seff at damer ikke skal be ut menn. Du er litt av en mann på berget du tenker jeg, internett-player. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J Skrevet 20. januar 2010 #25 Del Skrevet 20. januar 2010 Det bør jo ikke være noe galt i å ta litt initiativ til å bli kjent med en person man synes er interessant, uavhengig av kjønn. Iallefall så lenge man trekker seg tilbake hvis den andre personen ikke er interessert. Man kan være heldig og få gode ting rett i fanget selv om man er totalt passiv. Men sjansene for å oppnå noe man ønsker øker vel hvis man gjør noe aktivt selv? Jeg tenker at dette gjelder på alle områder i livet, og også når det gjelder å bli kjent med mennesker man kan ha noe til felles med eller liker. ts, du har ikke gjort noe galt, så bare prøv å oppfør deg som normalt. Men la det være opp til han å ta videre initiativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 20. januar 2010 #26 Del Skrevet 20. januar 2010 Har lite med selvstaendighet å gjøre! Kjenner de tøffeste karrierekvinner som lar mannen ta initativene til det å "be ut". Mann/kvinne-spillet har ikke noe med selvstendighet å gjøre. Du kan jo finne de sløveste lame kvinner generelt, men som er flinke til å ta initiativ til å be nettopp deg ut.. Må være et spesielt fenomen for norske menn det der med å like kvinner som "tar styring". Vær litt mann på berget da. Enig med deg..men jeg er visst bare også utdatert...en gammel dame på 37, med høy utdanning og god jobb (jeg har forøvrig vokst opp under likestillingens tid, kan skifte dekk, lage mat, legge gulv, mm) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J Skrevet 21. januar 2010 #27 Del Skrevet 21. januar 2010 Kan godt hende folk flest er enig med 'Stian 38' i at damer bør la mennene stå for initiativet. (Jeg har heller ikke oppnådd mye de gangene jeg har tatt initiativ overfor gutter). Men jeg synes ikke det burde være sånne begrensninger pga kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trajan Skrevet 21. januar 2010 #28 Del Skrevet 21. januar 2010 Kanskje han bare ikke er interesert. Vi er ikke intersert i alle kvinner vet dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J Skrevet 21. januar 2010 #29 Del Skrevet 21. januar 2010 Kanskje han bare ikke er interesert. Vi er ikke intersert i alle kvinner vet dere Ja, kanskje det bare er så enkelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå