Gjest Kaisers Skrevet 19. januar 2010 #1 Del Skrevet 19. januar 2010 Nå har jeg akkurat bedt ut en gutt fra jobben. Jeg spurte om vi skulle finne på noe en gang etter jobben. Han dro litt på det, men sa i proksis nei Hva skal jeg gjøre? Være hyggelig mot ham? Be ham ut igjen (an jo hende at han ikke følte han hadde tid den uka eller var i dårlig humør eller noe)? Eller burde jeg overse ham? Jeg synes dette ble så vanskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 19. januar 2010 #2 Del Skrevet 19. januar 2010 Nå har jeg akkurat bedt ut en gutt fra jobben. Jeg spurte om vi skulle finne på noe en gang etter jobben. Han dro litt på det, men sa i proksis nei Hva skal jeg gjøre? Være hyggelig mot ham? Be ham ut igjen (an jo hende at han ikke følte han hadde tid den uka eller var i dårlig humør eller noe)? Eller burde jeg overse ham? Jeg synes dette ble så vanskelig! Kjipt. Jeg hadde bare fortsatt som før jeg, hilst og pratet litt lett og ledig når det hadde passet seg på jobb, og eventuelt sett det ann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. januar 2010 #3 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg skjønner at du ble skuffet, men ikke overse ham. Dere er fremdeles kollegaer og må kunne forholde dere til hverandre på et profesjonelt vis i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 19. januar 2010 #4 Del Skrevet 19. januar 2010 Ok, jeg skal fortsette å være hyggelig med ham. Og jeg liker ham jo og vil at han skal ha det bra. Men tror dere han føler at det er ekkelt eller innpåslitent at jeg spurte? Jeg spurte jo bare én gang og er ellers veldig sjernert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 19. januar 2010 #5 Del Skrevet 19. januar 2010 Ok, jeg skal fortsette å være hyggelig med ham. Og jeg liker ham jo og vil at han skal ha det bra. Men tror dere han føler at det er ekkelt eller innpåslitent at jeg spurte? Jeg spurte jo bare én gang og er ellers veldig sjernert Nei, det tror jeg ikke. Han syns sikkert det bare var et kompliment uansett. Og I ALLE FALL om du fortsetter og oppfører deg normalt mot han, så er det ikke noe stress. Så bare vær som før, så kan du jo se det ann - om det var at han hadde en dårlig dag osv. og kanskje hinter frempå at han kunne tenke seg det senere eller noe. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 19. januar 2010 #6 Del Skrevet 19. januar 2010 Ta det med ro, han tror nok ikke du er innpåsliten Du spurte jo bare om en "date", èn gang. Bare oppfør deg mot ham som du ellers ville gjort! Noe annet ville bare blitt umodent og dumt, dere er jo kollegaer tross alt. Jeg sa til en kompis/studiekamerat at jeg likte ham ganske godt, og fikk ikke tilbake det svaret jeg ville ha Men han (og jeg) oppførte oss som om ingenting hadde hendt eller blitt sagt i ettertid. Det går seg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stian, 38 Skrevet 19. januar 2010 #7 Del Skrevet 19. januar 2010 Nå har jeg akkurat bedt ut en gutt fra jobben. Jeg spurte om vi skulle finne på noe en gang etter jobben. Han dro litt på det, men sa i proksis nei Hva skal jeg gjøre? Være hyggelig mot ham? Be ham ut igjen (an jo hende at han ikke følte han hadde tid den uka eller var i dårlig humør eller noe)? Eller burde jeg overse ham? Jeg synes dette ble så vanskelig! Kjære deg, flott at du smiler og viser interesse - men husk: det er vi gutta som ber ut deg, ikke motsatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 19. januar 2010 #8 Del Skrevet 19. januar 2010 Kjære deg, flott at du smiler og viser interesse - men husk: det er vi gutta som ber ut deg, ikke motsatt! Så vi skal berre sitte her på trappa og vente? :? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 19. januar 2010 #9 Del Skrevet 19. januar 2010 Kjære deg, flott at du smiler og viser interesse - men husk: det er vi gutta som ber ut deg, ikke motsatt! Det er jo bare tull da. Jeg mener i alle fall det motsatte. FLOTT at jenter tar initiativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 19. januar 2010 #10 Del Skrevet 19. januar 2010 Kjære deg, flott at du smiler og viser interesse - men husk: det er vi gutta som ber ut deg, ikke motsatt! Men hva skulle jeg gjort? Jeg var skikkelig forelska (er det fremdeles) og jeg tolka det som om han var sjernert men at han også likte meg. Jeg har venta i over en månde, og siden jeg ikke er så veldig flørtete så var det vansklig også. Hva skull jeg gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2010 #11 Del Skrevet 19. januar 2010 Ta han med på fest. Det skulle vel få fart i sakene tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
One Man Army Skrevet 19. januar 2010 #12 Del Skrevet 19. januar 2010 Tøft av deg å spørre, det synes han sikkert ikke var negativt uansett. Nå vet han at du er interessert, ingen grunn til å spørre igjen. Han tar initiativet om han skulle ombestemme seg. Jeg hadde syntes det var hyggelig å bli spurt. Men gang nummer to ville jeg syntes det var kleint om jeg ikke var keen på å gå ut med deg. I utgangspunktet svarer man nok ja til å gå ut "en gang" om man vil det. Har man ikke tid denne uka foreslår man bare neste. Tror nok han ikke er så interessert. Oppfør deg som vanlig du, om han ikke er en sær jævel gjør det ikke noe at du tok initiativ. Tror ikke det er snakk om hva du skulle gjort heller, som du spør om. Kanskje du bare ikke er hans type. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stian, 38 Skrevet 19. januar 2010 #13 Del Skrevet 19. januar 2010 Så vi skal berre sitte her på trappa og vente? :? Nei, klart ikke - men i det store og det hele er det mannen som må få ta initiativene, spesielt i startfasen, men gjerne også hele veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
One Man Army Skrevet 19. januar 2010 #14 Del Skrevet 19. januar 2010 Nei, klart ikke - men i det store og det hele er det mannen som må få ta initiativene, spesielt i startfasen, men gjerne også hele veien Snakk for deg selv, i 2010 blir de færreste menn freaket ut av at en dame tar initiativ tror nå jeg. Jeg liker selvstendige damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2010 #15 Del Skrevet 19. januar 2010 Nå har jeg akkurat bedt ut en gutt fra jobben. Jeg spurte om vi skulle finne på noe en gang etter jobben. Han dro litt på det, men sa i proksis nei Hva skal jeg gjøre? Være hyggelig mot ham? Be ham ut igjen (an jo hende at han ikke følte han hadde tid den uka eller var i dårlig humør eller noe)? Eller burde jeg overse ham? Jeg synes dette ble så vanskelig! Hva med og innse at han ikke er inntersert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ouch! Skrevet 19. januar 2010 #16 Del Skrevet 19. januar 2010 Hva med og innse at han ikke er inntersert. huff og huff. en dag kan han ikke og han er ikke interessert. huffameg. det har ikke slått deg gjest at det kanskje var andre grunner til at han ikke kunne da? TS:hvordan sa han nei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 19. januar 2010 #17 Del Skrevet 19. januar 2010 Det er mange som ønsker å holde jobb og privatliv adskilt, og dermed ikke går ut med noen fra jobben. Det kan jo være så enkelt, TS? Nå har du spurt, så da vet han at du liker han. Jeg ville derfor ikke spurt igjen, hvis han ønsket å treffe deg ville han tatt initiativ når han vet at du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 19. januar 2010 #18 Del Skrevet 19. januar 2010 - men husk: det er vi gutta som ber ut deg, ikke motsatt! Ikke hør på han fyren her i allefall. Han lever på 50-tallet fremdeles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stian, 38 Skrevet 20. januar 2010 #19 Del Skrevet 20. januar 2010 Snakk for deg selv, i 2010 blir de færreste menn freaket ut av at en dame tar initiativ tror nå jeg. Jeg liker selvstendige damer. Har lite med selvstaendighet å gjøre! Kjenner de tøffeste karrierekvinner som lar mannen ta initativene til det å "be ut". Mann/kvinne-spillet har ikke noe med selvstendighet å gjøre. Du kan jo finne de sløveste lame kvinner generelt, men som er flinke til å ta initiativ til å be nettopp deg ut.. Må være et spesielt fenomen for norske menn det der med å like kvinner som "tar styring". Vær litt mann på berget da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stian, 38 Skrevet 20. januar 2010 #20 Del Skrevet 20. januar 2010 Det er mange som ønsker å holde jobb og privatliv adskilt, og dermed ikke går ut med noen fra jobben. Det er en utdatert holdning. I dag treffes folk på jobb! Folk er så store deler av sine dager på jobb - hvor skal de ellers møte sin partner? Mange er dødstrette når de kommer hjem og har ikke tid/ork til å å gå ut. Det er gammeldags og bondsk å ikke ville date noen fra jobben... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå