Gjest Gaby Skrevet 22. januar 2010 #41 Del Skrevet 22. januar 2010 Nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest- silje Skrevet 22. januar 2010 #42 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg har ikke adhd, men sitter allikevel og rister med beina, trommer med fingrene, evntuellt kulepenn, osv.. Jeg er sikkert veldig irriterende på den måten (prøver virkelig å ta meg sammen). Jeg kan irritere meg over: Kollegaer som presser sine oppgaver over på meg, slik at jeg sitter igjen med mer enn det de selv har. Misfornøyde folk, som ikke skjønner hvordan reglene fungerer, og hvordan jobber min fungerer, men dette tar jeg med ei klype salt for at det er jo egentlig ikke deres feil, det er jo våres feil, som ikke opplyser skikkelig. Folk som har forstått reglene, men vil vri seg rundt dem, og ha mer fordeler, enn det som er tildelt dem, og helst ikke betale for det heller. Tja folk som hele tiden gjør feil i trafikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. januar 2010 #43 Del Skrevet 22. januar 2010 - Folk som ikke kan holde kjeft på kinoen - Kø - Drittungen på Rimi som bare må spørre om legg når jeg kjøper cider. Jeg er sikkert 10 år eldre enn deg! (Og ja, ja, vet at de MÅ spørre... men det er irriterende likevel. Ble spurt om legg når jeg skulle kjøpe fyrstikker også. DA var ikke denne jenta blid - Kunder som "skal bare". Jeg må nesten gjøre meg ferdig med kunden som kom før deg, kjære - Folk som lover de skal gjøre noe, men ikke gjennomfører det. Da kan du bare la være å love - Bergensere. Og jeg BOR i Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #44 Del Skrevet 22. januar 2010 - Bergensere. Og jeg BOR i Bergen! Bergensdialekten er kåret til landets verste dialekt. Dette kan jeg ikke forstå, ettersom jeg selv mener at den høres kjempekoselig ut! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. januar 2010 #45 Del Skrevet 22. januar 2010 Bergensdialekten er kåret til landets verste dialekt. Dette kan jeg ikke forstå, ettersom jeg selv mener at den høres kjempekoselig ut! :-)) Små, veslevoksne bergenserbarn er litt sjarmerendes, må jeg innrømme De fine Bææærgensfruene er bare til å le av! Må bare legge til han der Jonathan fra Spotify. Han irriterer meg noe voldsomt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #46 Del Skrevet 22. januar 2010 Små, veslevoksne bergenserbarn er litt sjarmerendes, må jeg innrømme De fine Bææærgensfruene er bare til å le av! Må bare legge til han der Jonathan fra Spotify. Han irriterer meg noe voldsomt!! Og du pirrer min nysgjerrighet noe så voldsomt...!!! ;-))))) ~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. januar 2010 #47 Del Skrevet 22. januar 2010 og sleezy trøndere! Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå