Gå til innhold

Juggernaut

chimp

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

MMMMmmm, litt vann i munnen nå, jeg, is skal bli :enig: Når kommer du for å prøvesmake a? Så kan jeg klø deg litt bak øret samtidig, hvis du skulle ønske det da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

Altså, for det første skrev jeg ingenting om å komme OPP! Jeg spurte om du kom, tenkte det var best for deg, lissom, å bare stikke innom en tur. Har det rent og nyvaska, og greier... Og med kake og is! MEN, jeg kan gjerne ta meg en tur til AGDER(?!) m kake jeg, hvis det står på det. Du har ennå ikke nevnt et ord om du vil bli klødd bak øret, som jeg har nevnt her OG på en annen tråd her inne, men altså, unnskyld, dette ble litt voldsomt kanskje, men jeg prøver jo bare å tekkes deg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virgo: Er en ustoppelig kraft det... Og siden jeg aldri gir opp.... :wink:

Glammy: Vil gjerne komme en gang ja, og så klødd bak øret!... :wink::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bryter inn i tråden og hvisker et spørsmål jeg har hatt en tid : Hva iallverden er en juggernaut - eller  hvem er det??? :oops:

Enligt The American Heritage Dictionary:

1: A Title of the Hindu deity Krishna, whose idol is drawn in an annual procession on a huge car or wagon under the wheels of which worshippers are said to have thrown themselves to be crushed

2: Something, as a belief or institution, that elicts blind and destructive devotion, or to which people are ruthlessley sacrificed.

3: An owerwhelming and irresistible force or movement [Hindi jagannath lord of the world: jaggat the world + nathah lord]

Jag tycker det låter som väldigt brutala krafter. Själv associerar jag en Juggernaut med en viss typ av maskin i PC-spelet Tiberian Sun. Den är gul och när man parkerar den skjuter den automatiskt flera skott upp i luften och krosssar alla maskiner och varelser som kommer nära. Ett effektivt vapen jag drömt om efter för sena spelkvällar. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det er def på ordet ja!... Er en mutant i prosjekt x (tegneserien du vet...) sin verden (han er skurk da.. hehe) som kaller seg Juggernaut.

Liker navnet fordi det står for noe som ikke lar seg stoppe. At det brøyter seg fram uansett hindringer. Vil gjerne være litt slik jeg, pga all dritten jeg har opplevd siste åra... Legger meg ikke ned... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Jugger, du er kul! :kysse: Liker det, en ustoppelig kraft, he-he-hey :D Bra å ha store tanker om seg selv, mener det helt alvorlig. Personlig driver jeg og tar et 20 vektallskurs i "bitch" etter å ha vært snill pike-dørmatte altfor lenge. Strøk dessverre i første semester :hoho:

Bakte forresten i går som lovet, og ser fram til å klø deg litt bak øret :kyss:

Ser dessuten at nicket mitt begynner å falle kraftig igjennom i den store sammenhengen :-? Glamourgirl? Hva tenkte jeg på, signaler, glammy, signaler :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Du er nå god da! Gjør det igjen, jeg:*løfter Jugger'n forsiktig opp på fanget, legger ham varsomt mot brystet, og klør ham litt bak øret* Kose kose 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:o Hæ, forandre seg, hva mener du? ER det fordi jeg kom i fare for å nevne alderen min i går?! Eller er jeg ikke like glamourøs nok for deg lenger? Jeg har jo diamantøredobbene og lebestiften inntakt, på tross av grilldressen og tre-skoa! MAKAN!

Dobbeltklynk :(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Og du Juggis, du må ikke forandre den derre setningen din så ofte, vet ikke hva det heter på fagspråket. Men rakk akkurat å le av den edru greia, men så ble den borte :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Husket nå først at du sa aldren ja!.... hehe... Tebkte nå mer på at du selv dunket pappa i veggen pga nicket jeg.... Og man forandrer jo fort profil slik at ting ikke passer helt... :wink:

Jeg er forresten enten tre år yngre enn deg eller tre år eldre!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest glamourgirl

Sukk, og der var både avataren og edru tilbake, også bare for meg :hjerte:

Du er nok tre år yngre ja, alle sjarmiser er det... :kyss: Er dessuten veldig mottakelig for smisk og trøst idag, so keep it coming :wink: (se samliv, hvis du vil da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den ja... hmf..... Vet hvorda du har det!... Ække no gøy med en gang, og forblir lite gøy en god stund..... :-?

Strekker meg opp og gir god klem!

Ang alder, så sies det at jeg ser 5 år yngre ut enn jeg er.... Og de fleste tipper sånn 25-26-27 .... :wink: Noen tipper 24-25-26.... :wink:

Andre tipper 30.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Jeg så den ja... hmf..... Vet hvorda du har det!... Ække no gøy med en gang, og forblir lite gøy en god stund.....  :-?  

Strekker meg opp og gir god klem! :kysse: Takk søte du, helt ærlig så har jeg det ikke no særlig vondt, har hatt det verre før, dette rakk jo ikke å bli no, før det ikke var no... er mere trist lissom, trist fordi jeg alldri har nevneverdig flaks på fronten, men som nevnt, jeg driver på med dette bitch-kurset mitt, da, så da blir jeg nok litt tøffere og kulere skal du se. :-?  

Ang alder, så sies det at jeg ser 5 år yngre ut enn jeg er.... Og de fleste tipper sånn 25-26-27 ....  :wink:  Noen tipper 24-25-26....  :wink:  

Andre tipper 30....  :wink:

OK, det ble for avansert for meg, matte og greier, *klør seg i blondine-håret* du er nok søt uansett alder, baby, og i korrekt puppehøyde! Kan det bli bedre? :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...