chimp Skrevet 1. september 2003 #1 Del Skrevet 1. september 2003 Grrrrrrrr!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 1. september 2003 #2 Del Skrevet 1. september 2003 :o :o :o Å DÆVEN Chimp!.... .. eller... å..... :-? mente du bare avataren??... jeg trodde.... :-? æh.. glem det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 1. september 2003 #3 Del Skrevet 1. september 2003 Tigern är OK men borde du inte ha en bild på en Juggernaut, Juggernaut? Hör ljudet av en Juggernaut (Tiberian Sun/Firestorm) framför mig varje gång jag ser ett inlägg av dig.. Har jag spelat för mycket PC-spel för sent nu igen?? :o Eller är du herre över världen? (hindu) *trött* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 1. september 2003 #4 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg gir bare aldri opp jeg, eller lar meg ikke stoppe...ergo Juggernaut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 1. september 2003 #5 Del Skrevet 1. september 2003 Glem det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. september 2003 #6 Del Skrevet 2. september 2003 Si meg hermer du Lasse????????? Suz - tigger too 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 2. september 2003 #7 Del Skrevet 2. september 2003 :o :o :o Flate, her skjer det altså noe som den blonde blondina ikke har fått med seg! Altså, jeg fikk meg en Marilyn avatar for a smiske m Suz, som da hadde Marilyn. Så bytta hun til Tiger'n, og så bytta Las øh, Jugger til Tiger'n også.... Har dere noe på gang som ikke jeg vet om? HÆ? Annet en puppeskvising og den slags??? Lasse har du svikta meg? KLYNK! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 2. september 2003 #8 Del Skrevet 2. september 2003 Hvorfor Lasse????....hvorfor....har du skifta nick.... Jeg vil ha Lasse tilbake.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. september 2003 #9 Del Skrevet 2. september 2003 :o :o :o Flate, her skjer det altså noe som den blonde blondina ikke har fått med seg! Altså, jeg fikk meg en Marilyn avatar for a smiske m Suz, som da hadde Marilyn. Så bytta hun til Tiger'n, og så bytta Las øh, Jugger til Tiger'n også.... Har dere noe på gang som ikke jeg vet om? HÆ? Annet en puppeskvising og den slags??? Lasse har du svikta meg? KLYNK! :cry: Nå er det JEG som henger etter altså! Først hadde jeg tiger'n, så marilyn litt, også bytta jeg tilbake til tiger'n igjen - men hadde jeg ANT at du fikk deg marilyn for å tekkes meg Glam, så hadde jeg ALDRI bytta henne ut... *litt forvirra nå* :o På gang med Jugger derimot... hm... kanskje han har noe på gang med meg? Han HAR jo bodd i Elverum... Ville aldri skvisa pupp uten deg Glam! Æresord og speiderhilsen Suz - original tiger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 2. september 2003 #10 Del Skrevet 2. september 2003 Nå er det JEG som henger etter altså! Først hadde jeg tiger'n, så marilyn litt, også bytta jeg tilbake til tiger'n igjen - men hadde jeg ANT at du fikk deg marilyn for å tekkes meg Glam, så hadde jeg ALDRI bytta henne ut... *litt forvirra nå* :o På gang med Jugger derimot... hm... kanskje han har noe på gang med meg? Han HAR jo bodd i Elverum... Ville aldri skvisa pupp uten deg Glam! Æresord og speiderhilsen Suz - original tiger OK, helt ærlig, ti kniver i hjertet og æresord: Jeg leita litt lenge etter en fin Marilyn, og innen jeg fant en hadde du også bytta, var litt redd du trodde jeg herma, :oops: gjorde ikke det ass! Men hvis det får deg til å føles veridfull og elsket, så sier vi at jeg gjorde det KUN FOR DEG; kjære Men hva Lasse angår, der er jeg uten tilgivelse, han vil tydeligvis tekkes DEG, og det sårer meg, altså :cry: Puppeskvising blir alltid MELLOM oss Suz, "call that a pact" Glam - original Marilyn (hørtes litt cocky ut kanskje.. :-? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 2. september 2003 #11 Del Skrevet 2. september 2003 Glammy: Jeg tekkes da alle som vil tekkes meg da!... Suz: Jeg likte bare denne jeg... Ikke mer enn det... Sofia: Måtte av en grunn komme meg litt vekk fra førstesidene på formumet.. Bli LITT mer anonym bare... Jeg er den samme da!... Joplaya: Hæ? *åå.. vondt i øyet av all blunkingen jeg!.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. september 2003 #12 Del Skrevet 2. september 2003 Suz: Jeg likte bare denne jeg... Ikke mer enn det... Juggernaut: Jeg bare tulla litt med deg jeg :blunke: Glam; Puppeknørving er og blir mellom oss (mellom er en selvfølge! )! Spørsmålet er hvor mange andre vi får lurt mellom der??? Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 2. september 2003 #13 Del Skrevet 2. september 2003 Jugger, mitt mål og min livsoppgave er nå offisielt og tekkes deg! Greit? For da tekkes du meg også, right, og ikke bare alle de andre? ... og Tigern din er fin den, får litt lyst til å kose med deg da, se 8) Suz Knørving, ny OL grein, kun for viderekomne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 2. september 2003 #14 Del Skrevet 2. september 2003 Ah! Flere burde aboslutt hatt det som livsoppgave ja!!... Godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 2. september 2003 #15 Del Skrevet 2. september 2003 Hva som helst for du kjære, noe spesielt du ønsker? *kneler og pusser skoa til Jugger* Litt kaffe? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 2. september 2003 #16 Del Skrevet 2. september 2003 Liker ikke kaffe.... Men om du kan bake noe?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 2. september 2003 #17 Del Skrevet 2. september 2003 Bake? *blafrer m øyevippene* klart det handsome Altså, helt alvorlig, skal faktisk bake i dag jeg, for det syns jeg er så koselig. Da kan jo du velge hva jeg skal bake da, Sjokolad og appelsinkake? Eller chocolate-chip-cookies eller har du et annet forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 2. september 2003 #18 Del Skrevet 2. september 2003 Hmm.. eplekake!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 2. september 2003 #19 Del Skrevet 2. september 2003 Eplekake? OK, skal bli, vil du ha sånn Crisp sak, pai eller god gammeldags norsk eplekake? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 2. september 2003 #20 Del Skrevet 2. september 2003 hmm pai ellers god gammel.. Samme det egentlig.. Men så må du ha is til da!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå