Gå til innhold

Forelsket...men...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg har nå vært i fast forhold i 6mnd,men er redd jeg ikke er forelska i han lenger. Tenker veldig ofte tilbake på han jeg datet før kjæresten min. Savner den tiden. Føler at jeg hadde mere tilfelles med han. Han var min store kjærlighet og j klarer ikke glemme. Hadde det så fint det året jeg fant på ting sammen med han.

Han jeg er sammen med nå er en mere rolig type. Og han vil ha oppmerksomhet nesten hele tiden. Jeg sier jeg trenger tid alene,men får det sjelden. Når jeg tenker på han,føler jeg at kjærligheten min til han er borte. Gleder meg ikke lenger til å se han komme hjem eller finne på ting sammen med han. Jeg er nok fortsatt forelsket i han forrige og drømmer om han...

Hva skal jeg gjøre??

Bli og prøve å glemme han forrige eller gjøre det slutt og håpe at det kan ordne seg med den forrige eller finne en annen...?

Grunnen til at det ikke ble forhold til han forrige,var at han da var på vei ut av et forhold...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky
Jeg har nå vært i fast forhold i 6mnd,men er redd jeg ikke er forelska i han lenger. Tenker veldig ofte tilbake på han jeg datet før kjæresten min. Savner den tiden. Føler at jeg hadde mere tilfelles med han. Han var min store kjærlighet og j klarer ikke glemme. Hadde det så fint det året jeg fant på ting sammen med han.  

Han jeg er sammen med nå er en mere rolig type. Og han vil ha oppmerksomhet nesten hele tiden. Jeg sier jeg trenger tid alene,men får det sjelden. Når jeg tenker på han,føler jeg at kjærligheten min til han er borte. Gleder meg ikke lenger til å se han komme hjem eller finne på ting sammen med han. Jeg er nok fortsatt forelsket i han forrige og drømmer om han...

Hva skal jeg gjøre??  

Bli og prøve å glemme han forrige eller gjøre det slutt og håpe at det kan ordne seg med den forrige eller finne en annen...?

Grunnen til at det ikke ble forhold til han forrige,var at han da var på vei ut av et forhold...

Unnskyld meg... Men hvorfor i huleste gå inn i et nytt forhold når en er forelsket i en annen? Var du forelsket i dem begge, eller var typen din et substitutt for fyren du ikke kunne få? I såfall er det ufattelig dårlig gjort....

Ikke rart at typen din ønsker oppmerksomhet hele tiden, han føler nok at noe er galt, selv om han ikke helt kan sette fingeren på hva det er.

Hva er det som gjør at du tenker på den andre fyren? Har situasjonen endret seg på noen måte, slik at det er sjangser for at det skal bli dere to? Du skrev at han var på vei inn i et forhold da dere datet... Er han det fremdeles? - Dersom du har sjangs på han, tenk deg nøye om. Tenk på personene dere vil såre. (typen din og dama hans) Er det verdt det?

Dessuten... Vil du virkelig ha en slik ustabil fyr?

Nei, jeg synes du skal glemme den fyren du går og drømmer om. Du bør enten satse 100% på det forholdet du er i nå, eller gjøre det slutt. Sett deg i typen din sitt sted. Hadde du ønsket å bli behandlet på den måten????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Her må du tenke på deg selv!

Første bud: Kom deg ut av det kjærlighetsløse forholdet før det tar knekken på deg :pirat: !!!

Så kan du finne en ny, evt håpe på at du finner tonen med din forrige :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Her må du tenke på deg selv!

Første bud: Kom deg ut av det kjærlighetsløse forholdet før det tar knekken på deg :pirat: !!!

For noe pisspreik, er det noen hun burde tenke på så er det han hun er sammen med nå som hun tydligvis holder for narr.

Gjør det slutt med han så han får muligheten til å finne noen som virkelig setter pris på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Pappan min pleier å si at "den kjærligheten du aldri fikk, er den du aldri glemmer."

X var min første store kjærlighet! De første to årene av mitt nåværende forhold, gikk tankene stadig tilbake til han. Jeg "glorifiserte" X, sammenliknet, og kunne tenke at enkelte ting var sååååå mye bedre med han. Samtidig er jeg fullstendig klar over at han var en orntlig kjeltring, som jeg ville blitt miserabel sammen med.

Men når du har vært glad i noen tar det tid før du kan slippe en annen inn i hjertet ditt. Hodet, kroppen og hjertet må venne seg til den nye "eieren" sin, tror jeg. Jeg gifter meg neste sommer med kjæresten min. En som jeg er vanvittig forelsket i, som jeg tilber og elsker over alt på denne jord. Men fortsatt sniker X seg inn i drømmene mine om natta, og jeg våkner og kjenner at jeg fortsatt er glad i han.

Et halvt år er ikke lang tid, så sannsynligvis vil du finne ut at du har det ganske så bra med kjæresten din. Men gjør du han ulykkelig fordi du ikke kommer over X må du ta ansvar - og gå i fra han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...