Montezuma Skrevet 1. september 2003 #1 Del Skrevet 1. september 2003 I dag fyller jeg 26 år - for tredje gang!!! Går nemlig på jobb hver bursdag og håper at mangelen på feiring får tiden til å stå stille! *ikke panikk for at 30 nærmer seg i det hele tatt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 1. september 2003 #2 Del Skrevet 1. september 2003 Gratulerer med dagen!!! Du er jo ikke gammel i det hele tatt. Jeg har passert 30. Etter det har jeg hatt store problemer med å huske hvor gammel jeg er Jeg er ihvertfall nærmere 30 enn 40 (sist jeg regnet etter) Ha en fin dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 1. september 2003 #3 Del Skrevet 1. september 2003 Gratulere med dagen, tuppelure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 1. september 2003 #4 Del Skrevet 1. september 2003 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 1. september 2003 #5 Del Skrevet 1. september 2003 Gratulerer med dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. september 2003 #6 Del Skrevet 1. september 2003 Gratulerer med dagen! Sjøl blir jeg 32 om bare bittelitt over en måned og har ikke panikk i det hele tatt - ingen grunn til det når livet bare blir bedre jo eldre man blir :D Suz :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 1. september 2003 #7 Del Skrevet 1. september 2003 Hurra for Tuppelure!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 1. september 2003 #8 Del Skrevet 1. september 2003 Gratulerer med dagen!!!!!!!! Håper du får en kjekke dag!! nuss og klem fra oss på kg :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 1. september 2003 #9 Del Skrevet 1. september 2003 Gratulerer med dagen! En jeg kjenner er forøvrig tjuesytten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 1. september 2003 #10 Del Skrevet 1. september 2003 Gratulerer så mye med dagen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2003 #11 Del Skrevet 1. september 2003 Gratulerer så mye med dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 1. september 2003 #12 Del Skrevet 1. september 2003 Grattis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 1. september 2003 #13 Del Skrevet 1. september 2003 Gratulerer så masse med dagen! Håper du fikk en fin dag med masse pakker og gode greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 2. september 2003 #14 Del Skrevet 2. september 2003 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 2. september 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 2. september 2003 Tusen, tusen takk for alle gratulasjoner!!! Så snille dere er, allesammen! :D Det ble faktisk en fin bursdag på jobb, selv om det var grrrrusomt mye å gjøre! De andre kom inn til meg med kake og lys, mens de sang bursdagsangen. Også fikk jeg en flaske god vin! :D Ble litt satt ut, da, når en gjest kom bort til meg og sa: - Det ser jammen ut som om du har bursdag idag! Nei, du har vel ikke.....? Jo, jeg ser det på deg! Du har bursdag idag! Gratulerer med dagen!!! Hold på å dette av stolen, jeg! Har jo aldri sett mannen før........! Ellers var det en stooor overraskelse da jeg kom hjem: Under dyna mi, oppi en skoeske, oppi en brødpose, oppi knust potetgull, flatbrød og avispapir; Der lå TO BILLETTER TIL RINGENES HERRE I OSLO SPEKTRUM 15. DESEMBER!!!!!!!!! *gleder meg som en unge!!!!* Konklusjon: Alle tiders bursdag! :D PS! Jeg likte ideen med tjuesytten! Det skal jeg bli oxo...... Etter at jeg har vært 26 + moms og investeringsavgift en god stund.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå