Gå til innhold

Finnes det noen datingsider hvor man kan finne russiske MENN?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest rødstrømpe

Ikke for å blande meg, men jeg ville bare melde at jeg som feminist ikke har noe problem med at du eller andre vil bli "eid". Personlig synes jeg ikke det er så sexy å ha en sjalu og eiesyk mann, men har ikke noe problem med at andre vil ha det annerledes.

Om rødstrømpene skulle bestemme alt så hadde det fremdeles vært mulig å leve etter de tradisjonelle kjønnsrollene, det er hele poenget med feminisme. Frihet for alle, tradisjonell eller ei.

Lykke til med russerene :P

Peace out.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som svarer på det som det spørres om da.

Mail.ru

Her finner du mange menn og damer. Man det er nok ikke noe for sarte sjeler.

Du bør vel kunne litt russisk. Men siden du vurderer russisk mann så har du sikkert satt deg in i hva det innebærer, og ikke la andre her bryte deg ned hvis du har bestemt deg.

Caracal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, kvinnfolk som vil ha menn må se til Afrika ett sted.. Thailand og Russland er reservert for menn som vil ha kvinner!

Ellers så kan du jo prøve Afghanistan, Pakistan, Iran og liknende? Får du med hele familien på kjøpet

Dette med Afrika stemmer :)

En sykepleier jeg kjenner "kjøpte" en kjempeflott afrikaner for 5000 kr. Hun dro ned dit og var der i noen uker før hun fant ham og tok ham med til Norge. Han er en hyggelig og meget pen mann som har tatt utdanning og nå er i full jobb. Ingen problemer med å tilpasse seg det norske samfunnet altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser mange ønsker å bli behandlet bra og beskyttet av menn...men som tommel finger regel bruker jeg alltid å observere åssen personer også behandler andre folk ikke bare meg sjølve.

Har opplevd folk behandler meg bra men andre er dei totalt revhål mot. "typen min er så snill og grei og beskyttende", kompis av meg har stålplate i ansiktet(eit eller anna som tilsvarer noe slikt), bolter i kjeven, og knekte krage beinet + ribbebein etter at han danset med ei jente på pub og slik ein snill beskyttende type kom og markerte seg.

Russiske menn er ikke noe å samle på. Finner dere ikke norske menn som er bra nok. Har dere gått ut på dato eller for kravstore. Party person eller evt bare elsker det å være på sjekkeren hele tiden og vil ikke slå seg til ro.

Var ute forrige helg pubben var stinn full av menn og noen få damer...(greit greit det var ikke alt av menn som var av kvalitet der da) So det skulle no ikke være so vankelig for ei dame og lykkes med å finne menn i norge. + norge er jo fullt av utleninger,,,polakker,,litauenere russere tjetjenre osv uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...

Eller, finnes det russiske menn i Norge som er "ledige"? :-o

Vil ha en.

det er mange russere som er ledige. Ta kontakt hvis du er fortsatt interressert i å finne deg en russer.Jeg skal hjelpe deg med dette. Dmitrij Russer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...