Gjest Gjest_anette_* Skrevet 18. januar 2010 #1 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg bor midt i Bergen sentrum, og utenfor leiligheten min er det en rekke med p-plasser. Der kan man stå om man betaler på automaten ved siden av, eller om man har "kjøpt" seg plass (aktuelt for de som bor her). Jeg har ikke bil, men får på lørdag besøk av min forlovede og hans mor. De kjører langt for å komme hit, men slik det ser ut nå, så får de ikke betalt for pakering på automaten, for den er sperret av. Noen som vet hvor lenge p-forbudet vil vare? Hvordan løser man det om man "må" parkere i sentrum?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2010 #2 Del Skrevet 19. januar 2010 kanskje finner du noe her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vindmølle Skrevet 19. januar 2010 #3 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg tror ikke at det er avklart 100% hvor lenge denne ordningen skal vare, men det er antydet et par uker. Så om du får besøk allerede til helgen vil de nok ikke kunne stå utenfor. All gateparkering er stengt, med unntak av soneparkering. Men, parkeringshus er fortsatt åpne så de kan jo stå der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 19. januar 2010 #4 Del Skrevet 19. januar 2010 De kan jo parkere i parkeringshus rundt om i byen for der har de åpnet for vanlig parkering igjen. Parkering på gateplan er fortsatt ikke mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå