Gjest Wanda Maximoff Skrevet 24. desember 2015 #41 Skrevet 24. desember 2015 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Slik dagens norske menn ser ut så lærer dessverre ikke barna å slå i en spiker av de heller... Anonymkode: 87b98...265 Hysj på deg. Hos oss så snekrer de og holder på sommeren. Fått med mye rart hjem! Hahahaha 😂
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #42 Skrevet 25. desember 2015 Den 23.12.2015 at 20.40, AnonymBruker skrev: Slik dagens norske menn ser ut så lærer dessverre ikke barna å slå i en spiker av de heller... Anonymkode: 87b98...265 Artig at denne gamle tråden blusser opp igjen. Jeg er mann og jobber i barnehage. Jeg lar de holde på med kniv, øks, sag, hammer og spiker. Vi holder også på med ting som å plante og lage blomster, og klippe busker med hekksakser. Vi holder på med kompost og feller et og annet tre i blant. Jeg gir også størst fart på den store runde dissen og oppfordrer til risikofylt lek. Plaster er en god venn å ha lett tilgjengelig. Det virker som om mine kvinnelige kolleger ikke driver med disse tingene i vår barnehage. Jeg gjør. Anonymkode: d17ef...184
Gjest Trollkarlen Skrevet 25. desember 2015 #43 Skrevet 25. desember 2015 Den 12/23/2015 at 20.40, AnonymBruker skrev: Slik dagens norske menn ser ut så lærer dessverre ikke barna å slå i en spiker av de heller... Anonymkode: 87b98...265 Og det blir bare verre med årene nå. Kvinner får barn med menn som driter i barnet, barnet vokser opp med alenemor. Barnehageansatte og lærere på grunnskolen er alle kvinner. Ingen mannlige forbilder å se. Dette er verden kvinner ønsker. Den 12/21/2015 at 1.01, AnonymBruker skrev: eller blir pedofile mens de jobber der... Anonymkode: 4b2fd...714 På skolen dusjet jeg med andre gutter etter gymmen, i førstegangstjenesten bodde jeg med kun andre menn og vi delte dusj og do. Sov tett i små telt ute på øvelse. Jeg er sikker på at ingen av oss ble homofile.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #44 Skrevet 25. desember 2015 Den 21. desember 2015 at 8.50, AnonymBruker skrev: Hvis det bare er damer mellom 40 og 60 år så blir det et veldig spesielt miljø i en barnehage, og du kan kalle dem pedagigiske ledere så mye du vil, men de er og blir barnehageTANTER, man må ha menn i div aldere og litt yngre jenter inn for å lage litt liv og røre i en barnehage. Ellers blir det bare lesestund med mamma mø hele tiden, stillestund på puterommet, dans til stemningsfull musikk og kunst og håndtverk. Anonymkode: bd34c...ed4 fy søren så ekkel du er! Jeg er over 40 og jobber med barn og jeg løper,hopper og spretter stadig med ungene i løpet av en dag. Så jeg er ikke en TANTE som sitter på rumpa hele dagen nei. Førøvrig jobber jeg med menn også og stortrives like mye med dem som kvinnelige arbeidstakere. Barn har godt av begge kjønn både i skole og barnehager. Anonymkode: 88913...c32
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå