Gå til innhold

Menn som tidlig får rynker?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvor tidlig man får synlige rynker, varierer jo fra person til person, ut fra hudtype, arv osv.

Hvordan reagerer dere kvinner på at en mann som er rundt 40, har rynker som en 50-60 åring?

Dere kvinner behandler jo huden med alskens kremer fra dere er 25, for å motvirke rynker, slik tenker jo ikke vi menn på, før man "er der".

Skal jeg grave meg ned? icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

kjærlighet gjør blind - men ja jeg reagerer på menn med rynker og har vært sammen med en som ikke har tatt noe særlig vare på seg selv. dette frister ikke til gjentakelse.

du behøver ikke grave deg ned - men kanskje begynne å drikke 20 liter vann om dagen og sette igang å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tar vare på seg selv?

Er det nå så sikkert at det handler om å "ta vare på", har ikke gener, hudtype, vel så stor innvirkning? Er du så sikker på at dere kvinner utsetter rynkedannelsen med diverse kremer?

...og har trening og mye vanndrikking noe særlig innvirkning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes eldre (vel, til en viss grad) kan se flotte ut, jeg.

Både menn og kvinner.

Nå er det en gang slik at det er "lettere" for en mann å eldes - kvinneidealet er å se glatt og feilfri ut, mens menn godt kan bli litt ekstra attraktive med en rynke eller to. Erfaring, autoritet... sikkert.

Jeg personlig bryr meg katten i rynker eller begynnende måne, om vedkommende har det rette glimtet i øyet icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Gener har så abselutt det meste å si. Har du dårlige gener, se på huden til dine foreldre, besteforeldre, tanter.osv.

Så er det hva du utsetter huden for. Røyking,sol. Lite pleie.

Vann har veldig mye å si. Når du drikker vann så skal det ut til den ytterste av celler som sitter helt ut i huden.

Har du ikke kjent på huden til noen med vesketap? Når du har solt deg.

Drikk vann hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ja, gener. Nå mener jeg ikke at alle dine gener da er dårlige. Det er jo arvelig.

Enkelte her inne går inn for å misforstå, eller er det bare en dårlig dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Arveanlegg/gener bør jo ikke nødvendigvis være noe "dårlig", særlig lite "dårlige" tror jeg arveanleggene med tidlige rynker er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...