Ripsy Skrevet 11. oktober 2010 #1121 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ser du er like ivrig som før Håper du fikk mine 2 PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #1122 Del Skrevet 11. oktober 2010 Så koslig med besøk Det hadde jeg ikke fått, sendte deg PM jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #1123 Del Skrevet 11. oktober 2010 Nå har jeg begynt å tenke da, smarte Kónguló Kanskje jeg burde gjøre forskjell på treningsdager og hviledager? At jeg spiser rundt 2300 (kommer jo ann på hvilken uke jeg er på) på treningsdager, og så 3-400 mindre på hviledager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 11. oktober 2010 #1124 Del Skrevet 11. oktober 2010 Heisann! Har du holdt deg til matplanen så langt? Bra at du legger ut måltider, da får jeg litt inspirasjon! Ser at du også er glad i skyr Jeg tror det kan være lurt å spise mer på treningsdager enn hviledager. Men jeg aner ikke, så noen med mer kunnskap om trening og kosthold kan kanskje gi deg et 'korrekt' svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #1125 Del Skrevet 11. oktober 2010 Matplanen holder, skal lage meg havregryn nå Jeg har generelt veldig lite problem med å holde disse planene, blir ikke sulten og "craver" som oftest ingenting, så er litt bortskjemt sånn! Glad i skyr ja! Og er jo ikke så verst sunnhetsmessig heller, heldigvis Ja jeg tror det jeg også.. Er jo ganske logisk at jeg trenger mere mat de dagene jeg trener, enn de dagene jeg ikke trener :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #1126 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Change of plans, begge er så forkjøla, og ble kalde og svette når vi bar ned en bokhylle her i stad.. :gjeiper: Så da blir treningen utsatt til i morgen, og maten justert ned. Kutter ut mellommåltidet med skyr og proteinshaken som skulle ha vært etter trening, og ender på 2000 Edit: Haha jeg klarte å skrive "forskjøla" Endret 11. oktober 2010 av Kónguló Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 11. oktober 2010 #1127 Del Skrevet 11. oktober 2010 Så kjipt å bli forkjøla! Riktig god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 11. oktober 2010 #1128 Del Skrevet 11. oktober 2010 Uff, høres ikke bra ut at dere er småsyke. Forsåvidt greit at dere er det samtidig da, så kan dere kjøre på med trening igjen sammen snart Goood bedring Du er så heldig som aldri er sulten eller craver. Jeg har alltid alltid vært sulten, og har alltid lyst på noe mat. Utrolig slitsomt! Derfor må jeg ha faste tider, og vite på forhånd hva jeg skal spise. Ellers spiser jeg jo hele dagen og propper i meg alt for mange kcal!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #1129 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Uff ser den! Vi er på helt forskjellige sider vi da, vi må begge regulere og planlegge ellers overspiser du og underspiser jeg Får håpe det bedrer seg noe når du begynner å spise litt mer på treningsdager kanskje! Jeg har hvertfall begynt å få litt sultfølelse rett før de 3 store måltidene mine hver dag, endelig Og takk for god bedring'er Endret 11. oktober 2010 av Kónguló Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 11. oktober 2010 #1130 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hehe, ja vi har helt motsatt problem, men samme løsning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #1131 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jupp!^^ Maten i dag gikk bra, litt justeringer måtte til men. Sushien var dårlig så den gikk bort, og jeg klarte ikke spise opp middagen Så jeg tok meg littebitt all bran nå på kvelden. Gleder meg til trening i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 11. oktober 2010 #1132 Del Skrevet 11. oktober 2010 Eg er og motsatt av deg! Alltid sulten! Men siden det er emosjonell sult,eller kanskje det heiter mental sult (?) blir løsningen min å lata som om eg kan eta akkurat det eg vil når eg vil (for så å ikkje gjøra det...). Eller noe. Hmmm. Uansett, på ein måte er eg litt misunnelig på deg. Men samtidig tenker eg at det sikkert er ein stor utfordring å eta for lite som det er å eta for mye -og i alle fall når du skal bli biff! Livet er i alle fall for kort til å eta dårlig sushi- yuck! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #1133 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Hmm ja. Jeg vet ikke om jeg ville ha byttet heller, for det er jo godt å ikke være sulten (selv om jeg nå endelig merker det etter jeg startet periodisk faste), men jeg begynner å bli veeeldig lei dette å være usikker på om jeg spiser nok eller ikke.. Siden jeg kjeder meg på en mandagskveld så skriver jeg ned kosthold og treningshistorien min, i superkort versjon! - Jeg startet i august 2009, og spiste da rundt 1000 kcal om dagen. Var lett overvektig og brukte bukser i størrelse 32" eller noe. - Trente så tre ganger i uka og spiste 1600kcal fram til desember, og kom da såvidt inn i en 30" bukse. -Trente så styrke 4 ganger i uka pluss kardio 3 ganger i uka fram til mars, spiste 2000kcal om dagen. Målte ingen fremgang her, bare en mislykket fett% test på Sats. - Mars - August ble random, skader og ingen steder å trene. Spiste 2000+ kcal, morgentur hver dag, masse løping. Hadde ruter på magen i mai/juni men mistet de så over sommeren. -Fra vi flyttet hit i august har jeg bare trent tung styrke 3 ganger i uka, spiser 2000+ kcal. Har ikke gått opp noe i vekt, og passer i en 29" bukse. - Vekten har vært 73-74kg gjennom hele perioden. Man ser jo her at jeg har prøvd å spise alt mellom 1000-2000kcal om dagen, uten at det har gitt direkte utslag på vekta. Jeg ser jo at jeg har fått resultater pga. buksestørrelser og slikt, men jeg syns fortsatt det er merkelig at jeg ikke har gått noe ned i vekt i løpet av ett år med masse trening og helomlegging av kosthold.. Siden jeg nå ikke går opp av 2000kcal, så burde jeg jo egentlig ha gått ned 0,5kg i uka av 1600kcal om dagen! Men det gjorde jeg jo ikke, og jeg har etterhvert fått en mistanke om at jeg enda spiser for lite til at kroppen vil slippe. Kanskje det er ettervirkninger av noen år med 1000kcal om dagen (ikke med vilje, bare ingen sultfølelse og inntrykket av at siden jeg var lett overvektig så måtte jeg jo spise for mye). Så nå får vi se, føler at det er en slags siste sjanse for å finne ut hva som skjer Der fikk dere en lang rant en kveld! Mange av dere har sikkert hørt meg whine om mye av dette tidligere :gjeiper: Endret 11. oktober 2010 av Kónguló Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 12. oktober 2010 #1134 Del Skrevet 12. oktober 2010 God morgen! Ja, så utrolig rart at du har hatt samme vekt uansett inntak! Kroppen er en mystisk greie altså. Håper du finner ut hva som passer deg Man må nok bare prøve ut ulike ting, og så håpe at man treffer blink til slutt! En venninne trener veldig mye og må spise nærmere 4000 kcal daglig! Jeg hadde følt meg som en hval. Men hun er slank og skikkelig stram i fisken, heldiggrisen. Så tror ikke man må være så redd for å spise mye, selvom det er vanskelig. Jeg tør i hvertfall ikke overskride 2000 kcal på vanlige dager, ikke enda hvertfall. Håper du får en flott tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 12. oktober 2010 #1135 Del Skrevet 12. oktober 2010 Lurt med oppsummering! Ja, det virker kanskje rart at du ikkje har gått ned i vekt, men du har jo gått ned i fett? Ganske mye og, tre buksestørrelsar!At vektaer stabil handler nok mye om at du har bytta ut fettet med musklar Eller føler du at du ikkje har slanka deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #1136 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Morn! Ja Sarah, man burde nok ikke være redd for å spise mye/nok! Jeg hadde skjønt det tidligere i år når jeg trente masse, men nå trener jeg tross alt bare 3-5 ganger i uka, og det er ikke veldig mye! Men jeg håper og tror at jeg jo har en del muskler mer enn "gjennomsnittet" da, og det gjør jo ut litt hvertfall.. Joda, jeg har nok gått ned i fett! Jeg har bare sett meg blind på det, og føler jeg ikke har noe merkbart lenger. Jeg føler ingen forskjell på nå og da liksom. Det har jo også tatt veldig lang tid i forhold til hvor mye treningstid og kostholdsplanlegging som har gått med. Jeg har jo absolutt gått opp i muskler, men vi hører jo hele tiden at jenter ikke kan legge på seg mye muskler, så for at jeg skal ha gått opp alt i muskler som jeg har gått ned i fett, så kan det jo egentlig ikke være snakk om så mye :gjeiper: Med mindre jeg har super genetikk for kroppsbygging da, og det er jo ikke heelt usannsynlig med tanke på hvor fort jeg så resultater når jeg begynte å løfte Haha jeg rambler on her uten noe poeng jeg Uke 1. Dag 2: Mål: 2300kcal Trening: RYP. Uke 3. Dag 7. (Gå fram og tilbake til butikken, ca 6km). Frokost: 200g Skyr 1 Glass juice 14g Valnøtter 3 små grove knekkebrød m. ost og agurk 1 proteinshake m. melk Tran Lunsj: (Etter trening) 1 Proteinshake m. melk Havregrøt lagd på 40g havregryn og 1 dl melk + vann 1 Eple 200g Skyr Middag: Fullkornspasta m. kyllingstrimler og stekt sopp. Litt ketchup og gulost på toppen. Totalt: 2274kcal. Endret 12. oktober 2010 av Kónguló Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #1137 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Aktiviteter RYP. Uke 3. Dag 6. 1) Vekttrening Varighet: 1 t 30 min Totalt løftet: 5548.0 kg YTWL 2.0kg x 20.0 2.0kg x 20.0 Disco-move 10.0kg x 20.0 10.0kg x 20.0 Knebøy 20.0kg x 10.0 60.0kg x 8.0 60.0kg x 8.0 60.0kg x 8.0 Benkpress 20.0kg x 10.0 42.5kg x 8.0 42.5kg x 8.0 42.5kg x 8.0 Stående roing (stang) 35.0kg x 8.0 35.0kg x 8.0 35.0kg x 8.0 Smalbenk 37.5kg x 8.0 37.5kg x 8.0 Sidehev (To armer om gangen) 7.5kg x 8.0 (S) 7.5kg x 8.0 (S) Rotator cuff 7.5kg x 8.0 (S) 7.5kg x 8.0 (S) Bicepscurl stående 9.0kg x 8.0 9.0kg x 8.0 + squat to stand, tøying. Knebøyen var overasskende tung i dag! Kanskje det var dagsformen - håper det!- ellers har jeg nådd punktet hvor det begynner å bli tungt i bøyen også.. Noe som er litt rart, for jeg tok 70kg x 5 tidligere i høst uten at det var noe tyngre enn det føltes i dag. Resten går greit og fint, ikke spesielt lett lenger, men ikke spesielt tungt heller.. Økta ble lang i dag! Vi har jo ikke fått alle småvektene vi bestilte (2,5kg, 5kg ol.) så vi har problemer med å kombinere vekter for å få riktige tall. Vi har ikke nok til å lage f.eks 55kg eller 75kg, mens 65 og 85 går greit Men vi fikk det nå til. Nå er det havregrøt og skyr, så skolearbeid! Endret 12. oktober 2010 av Kónguló Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 12. oktober 2010 #1138 Del Skrevet 12. oktober 2010 En bra økt! Ikke så lett det med triksing og miksing! Når får dere de andre vektene? Hvilke vekter skal du klare ved slutten av grunnprogrammet? Blir så gøy å se Spiser du lunsj klokken 18? Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #1139 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Vi får de forhåpentligvis i morgen eller torsdag! Har ikke mannen ringt oss innen torsdag så skulle vi visst ringe og mase på han sa han :gjeiper: Men de har jo vært treige tidligere, så hvem vet. Vi ligger jo 2 timer bak Norge, så klokka var "bare" 16. Jeg ble jo gjort narr av for min tradisjon med å spise middag i 4 tiden, her spises middag i 7 tiden. :gjeiper: Så det er vel kanskje ikke lunsj, er ikke så viktig med hva man kaller det Skal vi seee.. 6. uka skal jeg ta: Knebøy: 4 reps med 80kg. Benkpress: 4 reps med 57,5kg. Markløft: 4 reps med 82,5kg. I sidehev skal jeg opp på 10kg, 13kg bicepscurl og 45kg smalbenk. Ååh spennende Er knebøyen jeg tviler mest på, føler jeg har mer å gå på i benkpress og markløft. Men vi får se Endret 12. oktober 2010 av Kónguló Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 12. oktober 2010 #1140 Del Skrevet 12. oktober 2010 Håper dere får vektene snart da! Da er treningsrommet komplett? Ja det blir så utrolig spennende å se om vi klarer å følge progresjonen! Er jo ikke mange ukene liksom! Mamma og pappa spiser alltid middag kl 19, så det er nok en tradisjon de har tatt med seg fra Island ja Jeg husker faktisk ikke når vi spiste middag da vi bodde der, men selv foretrekker jeg middag kl 16-17. Ellers blir det så mange måltider i løpet av formiddagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg