yoga Skrevet 28. august 2010 #961 Del Skrevet 28. august 2010 Nå fikk jeg lyst på kake og mye søtt nå. Tror jeg skal sette igang med et namnam-lagings prosjekt når jeg blir i form igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 28. august 2010 Forfatter #962 Del Skrevet 28. august 2010 Kjedelig at du også er i dårlig form da, god bedring! Ser jo det er mye løpeprat her om dagen, så jeg har sjekket litt muligheter for løp her på Island og det er ikke mange! Men det gjør jo ingenting å planlegge litt langt frem i tid, så jeg vil prøve å hive meg på halvmaraton i Reykjavik i august 2011, og Midnatssol-10km i Reykjavik Juni 2011, med forbehold om at jeg er i landet da og ikke i Norge for å tjene penger. God plan Ellers har jeg kjedet meg skikkelig i dag, lengtet etter å løpe B er på familiegrilling ute i den islandske høsten, så jeg holdt meg hjemme med tett nese og hode og vond hals. Jeg driver og laster ned "I want to look like that guy", "Pumping Iron", "Bigger, Stronger, Faster" og "Supersize me", så har jeg hvertfall noe å se på om jeg er helt stillesittende i morgen også Jeg har nå fått lest 50 sider pensum også, men har ikke vært like effektiv som de andre dagene, må innrømme det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 28. august 2010 #963 Del Skrevet 28. august 2010 Midnatssol-10km i Reykjavik Juni 2011 Åh, det hørtes kult ut, tror nesten jeg må ta meg en tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 28. august 2010 Forfatter #964 Del Skrevet 28. august 2010 Gjør det! http://www.marathon.is/midnight-run Kg-løp på Island! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 28. august 2010 Forfatter #965 Del Skrevet 28. august 2010 http://www.marathon.is/ultramarathon Dette er forresten ganske hardcore syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 29. august 2010 #966 Del Skrevet 29. august 2010 Gjør det! http://www.marathon.is/midnight-run Kg-løp på Island! Oi! Nå ble jeg inspirert! Tenkte med en gang "dette er noe man kan gjøre" :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 29. august 2010 Forfatter #967 Del Skrevet 29. august 2010 Sleng deg på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 29. august 2010 #968 Del Skrevet 29. august 2010 Et maratonløp i kupert terreng? Skal du starta der? 5 timars løping i motbakke må eg nok stå over. Blir heller med på mila! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 29. august 2010 Forfatter #969 Del Skrevet 29. august 2010 Haha nei jeg har ikke tenkt å bli med på den extreme greia Det er 55km i kupert terreng, så det hadde nok vært en litt for brå start på løp-karrieren.. Blir mila på meg også regner jeg med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 29. august 2010 Forfatter #970 Del Skrevet 29. august 2010 Forslag til Kg-treff på Island Juni 2011: Inkluderer: * 10 km midnattsløp. * Guidet tur rundt den gylne sirkel (geysir, gullfoss, þingvellir, osv) * Tur til den blå lagune * Gratis trening hjemme hos Kónguló og B * Evt. festligheter for å vise Reykjavíks nattliv (som er veldig bra!) * Evt. overnatting hos Kónguló og B, hvis man er på budsjett-tur Flere forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 29. august 2010 Forfatter #971 Del Skrevet 29. august 2010 In other news; Lagt inn islandsk Skyr og en average spisedag for meg på Mylog, og fikk litt sjokk! Positivt altså, for jeg trodde jeg spiste altfor lite. Sånn går det når man ikke har fått med seg at Udo's Choice er 200kcal om dagen :gjeiper: Jeg sjekket også litt ang. fordeling av næringsstoffer, og jeg ligger helt ok ann, om enn med litt lite protein. Så jeg har nå en kort liste på kjøleskapet over ca. ting, hva jeg burde spise mer av og hva jeg kan bytte ut mot andre ting Ikke noe veldig strikt, men jeg har bestemt meg for å fokusere litt mer på hva jeg spiser i forhold til hvor mye. Spiser jeg godt og sunt og gir kroppen min de næringsstoffene den trenger så tror jeg det er bedre enn at jeg spiser sjokoladekjeks for å komme opp i nok kcal.. Målet er rundt 2000kcal om dagen, ca. 170 protein, 160 karbs og 70 fett. Spiser fra før mye frukt og grønt så det vil jeg fortsette med B er med på å forsøke å få inn mer protein i kosten, for jeg tror det er veeeldig sjeldent jeg kommer opp i 170 om dagen, selv med to proteinshaker. Vi vil ha kjøtt! Yes, da har jeg det skrevet ned hvertfall, så jeg kan huske på det! Mine to første måltider hver dag har jeg veldig rutine på, havregrøt har jeg jo spist hver dag i snart ett år, haha, så det er mest middagen som varierer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 29. august 2010 #972 Del Skrevet 29. august 2010 Forslag til Kg-treff på Island Juni 2011: Inkluderer: * 10 km midnattsløp. * Guidet tur rundt den gylne sirkel (geysir, gullfoss, þingvellir, osv) * Tur til den blå lagune * Gratis trening hjemme hos Kónguló og B * Evt. festligheter for å vise Reykjavíks nattliv (som er veldig bra!) * Evt. overnatting hos Kónguló og B, hvis man er på budsjett-tur Flere forslag? Det hadde vært skikkelig morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 29. august 2010 #973 Del Skrevet 29. august 2010 Ooooh, det hadde vært noe det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 29. august 2010 Forfatter #974 Del Skrevet 29. august 2010 Så moro at flere syns det høres gøy ut! Jeg er helt seriøst up for å være "vertinne" for noe slikt jeg altså, og kan sikkert ordne med billig overnattig, pluss selvfølgelig "guiding" og slike ting. Jeg kan også ordne tradisjonelle islandske matretter hvis noen har lyst til å smake rotten hai (med Brennevín), svidd sauehode, sure sauetestikler osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 29. august 2010 Forfatter #975 Del Skrevet 29. august 2010 http://www.leangains.com/2010/07/truth-about-alcohol-fat-loss-and-muscle.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 29. august 2010 #976 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Jeg så han reise-Ian brekke seg av testikler en gang, er det virkelig godt? Råtten hai og svidd sauehode kan jeg derimot tenke meg. Får ikke opp noe annet enn tittel på den linken, jeg, men jeg kan fantasere frem innholdet lett Endret 29. august 2010 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 29. august 2010 Forfatter #977 Del Skrevet 29. august 2010 Haha, jeg skal ikke uttale meg om testiklene, de har jeg ikke prøvd enda! Brennevín er godt da :gjeiper: Råtten hai (og skate) smaker egentlig bare vondt, stinker ammoniakk i hele huset. Renser godt opp i nesa da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 29. august 2010 Forfatter #978 Del Skrevet 29. august 2010 http://www.icelandicfitnessandhealthexpo.com/index.php gleder meg til dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 30. august 2010 #979 Del Skrevet 30. august 2010 Er det dyrt å reise til Island? Og er det Oslo som er beste utfartssted? Fnis fnis han der Jay Cutler ser ut som ein artig tegneseriefigur. Likar hårsveisen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 30. august 2010 #980 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg reiser gjerne til Island Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg