Gå til innhold

Kónguló løfter vekter!

Kónguló

Anbefalte innlegg

Gjest fragment

Hva er din nåværende 1RM i benk, forresten? Du har sikkert skrevet det før, men jeg har naturligvis glemt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50kg gikk lett opp i.. mars? Eller noe. Regner med jeg har inne litt mer enn det, men skal bli spennende å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

Imponert over både 10 og 1RM!

Skal du følga både kostholdsplanen og treningsprogrammet, eller bare programmet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk mim :nigo: Det blir bare treningsprogrammet, inntil videre hvertfall :) Er veldig fornøyd med slik jeg spiser nå, og tror jeg har funnet en bra måte for å spise nok også uten å føle at jeg spiser hele tiden. Men funker det ikke så begynner jeg kanskje på kostholdsprogrammet også.

Aktiviteter

1) Jogging

Varighet: 1 t 23 min 33.0 s

Treningstype: Langkjøring

Distanse: 10500.00 Meter

Fitness improving.

3:00:12:27

2:01:09:46

1:00:01:12

AH: 77%

MH: 84%

855kcal, 25% fat.

"Joggetur" for å prøve å fylle sone 2, så nå mangler jeg 5% :gjeiper: Jeg vet ikke om jeg tørr kalle det joggetur engang siden det gikk så sakte, men men! Jeg prøvde zone-lock på klokka for første gang i dag, så hver gang jeg datt ut av sone 2 (fordi jeg løp for mye/for fort) sa kjefta den: beepbeep..beepBEEP..BEEPBEEP! :fnise:

Fornøyd med å ha dratt meg ut på en såpass lang tur når det småregner og blåser hvertfall! Nå drikker jeg proteinshake og merker jeg gleder meg til skikkelig usunn middag idag :fnise: Svinekoteletter (uten fett) m. bernaise og poteter lagd i ovnen, nam! :sikle: Middagene de siste 3 dagene har vært bare kjøtt og salat uten noe ekstra karbs, så nå gleder jeg meg til poteter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening uke 20:

Treninger: 9

Tid: 8 t 27 min 33 s

Distanse: 34300.00 Meter

Ble bra til slutt, selvom det ble en pause midt i uka etter den testen. Denne uka er siste uke i Trondheim for oss, B har to eksamener og mamma kommer med stor bil på lørdag for å få med alle tingene våre ned til oslo, hvor vi skal laste det i en container så det blir med til Island :) Så det blir ikke mange dagene med tid til styrke denne uka her, så vi kommer til å vente med RYP til etter vi har flyttet.

Plan uke 21:

Mandag: Hvile

Tirsdag: Styrke for meg, eksamen for B.

Onsdag: Hvile, eksamen for B.

Torsdag: Styrke for begge

Fredag: Hvile/jogg

Lørdag: Styrke for begge før besøk?

Søndag: Pakkedag.

Skal bli godt å få flyttet, ordnet med depositum, overføring av strømabbonnement, lastet i container osv, for det er enda masse å fikse i sommer før den "ordentlige" flyttingen til Island i August. Snart er vi et skritt nærmere hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Lucy!

Nei "desverre" Enigma, jeg flytter hjem til pappa for sommeren, for der har vi best sjangs på å få jobb, og bor gratis :gjeiper: Så jeg blir 3t unna Oslo, men det er jo litt lettere å reise dit da enn det det er nå :)

1) Vekttrening

Varighet:

Totalt løftet: 7900.0 kg

YTWL

2.0kg x 20.0

2.0kg x 20.0

Disco-move

10.0kg x 20.0

10.0kg x 20.0

Benkpress

20.0kg x 15.0

35.0kg x 8.0

40.0kg x 8.0

42.5kg x 8.0

45.0kg x 8.0

40.0kg x 8.0

35.0kg x 8.0

Chins/kroppsheving underhåndsgrep

38.0kg x 8.0

43.0kg x 8.0

48.0kg x 8.0

43.0kg x 8.0

38.0kg x 8.0

Knebøy

40.0kg x 8.0

50.0kg x 8.0

55.0kg x 8.0

50.0kg x 8.0

40.0kg x 8.0

Face Pulls (mot ansikt)

15.0kg x 10.0

20.0kg x 10.0

20.0kg x 10.0

Triceps nedpress

15.0kg x 10.0

16.0kg x 10.0

20.0kg x 10.0

Scapular pushup

0.0kg x 10.0

0.0kg x 10.0

0.0kg x 10.0

Glute Bridge

10.0kg x 20.0

10.0kg x 20.0

10.0kg x 20.0

Rotator cuff

0.0kg x 12.0

0.0kg x 12.0

0.0kg x 12.0

Planken

0.0kg x 60.0

0.0kg x 60.0

0.0kg x 60.0

Fat burn improving.

3:00:08:44

2:00:16:40

1:00:49:15

AH: 66%

MH: 90%

556kcal, 34% fat.

Fikk dratt meg på trening idag, selv om jeg ikke hadde noe lyst i dag tidlig. Men er jo som vanlig glad for at jeg reiser. Hadde frivektsavdelingen helt for meg selv mesteparten av økta, deilig. Ble en fin blanding av "må ha med" øvelser, og øvelser som jeg ville ta litt før jeg begynner på RYP. Chins og slikt som ikke er med på programmet.

Scapular pushups, glute bridge, rotator cuff og planken ble tatt i sirkeltrening, uten pause mellom. Fikk opp pulsen litt da ja :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei "desverre" Enigma, jeg flytter hjem til pappa for sommeren, for der har vi best sjangs på å få jobb, og bor gratis :gjeiper: Så jeg blir 3t unna Oslo, men det er jo litt lettere å reise dit da enn det det er nå :)

Veldig forståelig! Hadde vært hyggelig å hilse på deg en gang før du flytter da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo:

Jeg skal til oslo 1. Juni, 11. Juni og 12. Juni, men det trenger ikke bli en av de dagene for min del. Nå er det nok lurt at en annen enn meg arrangerer (Icere?) siden jeg bor langt unna og ikke er kjent i Oslo, men det er hvertfall interesse :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. juni er jeg her, men reiser bort 4. juni og blir borte i 4 uker, så resten av datoene passer dårlig for meg.

Edit: crap, glemte at jeg jobber kvelden 1.juni. Vel, da utgår det nok for min del. :(

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dumt Enigma :( Da må vi få til noe i siste halvdel av Juli :) Jeg kan hele dagen jeg, ikke bare etter jobb, men jeg regner med at dere andre har jobb selv om det ser dårlig ut for min del.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dumt Enigma :( Da må vi få til noe i siste halvdel av Juli :) Jeg kan hele dagen jeg, ikke bare etter jobb, men jeg regner med at dere andre har jobb selv om det ser dårlig ut for min del.. :lol:

Siste halvdel av juli hadde passet fint! :Nikke: Tirsdag 1.juni er sånn at jeg jobber først vanlig dag, har noen få timer fri og tilbake igjen på jobb, så den dagen er ganske full. :gjeiper: Juli er sånn sett mye bedre, da jeg bare skal jobbe vanlig og har lite planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var kjedelig, Enigma. Next time! :)

Jeg jobber på dagtid 1. juni, men har mulighet på kvelden, samt helga 11. og 12. Er gjerne med :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://myrevolution.no/health-fitness-concept-kosthold/

Linker den her i tilfelle noen andre vil lese, og i tilfelle jeg skal prøve meg på noe slikt i sommer.. Greit med litt retningslinjer! :)

(Og det er litt lettere å gjøre noe med kostholdet når pappa betaler mat, i motsetning til nå hvor vi ikke har råd til kjøtt osv.. :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Jogging

Varighet: 37 min

Distanse: 5500.00 Meter

Maximal performance improving.

3:00:26:50

2:00:09:59

1:00:02:30

AH: 82%

MH: 94%

460kcal, 18% fat.

Noen minutter nedtrapping etterpå, så ble vel nesten 40 min. til sammen. Deilig rolig tur i dag! Klarte å holde meg til rolig jogging nesten hele veien, så det ble mye færre og kortere gåpauser enn vanlig. Syns jeg merker forbedring på formen nå, pulsen stiger ikke like fort, og dropper fortere når jeg går (derfor kortere pauser). Syns fortsatt det er halvflaut å poste tid når den er så mye dårligere enn det jeg løp på før, men jeg regner med at dette blir mye bedre på sikt enn å løpe noen minutter fortere på superhøy puls :) Må svelge stoltheten litt bare.. :gjeiper: Det hørtes rart ut, jeg vet ikke om man kan si det på norsk jeg.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...