Gå til innhold

30 days slankepiller


Torbpete

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på snart 20 år, som igår bestilte jeg 30 days mage tabletter, i håp om å gå ned en del kilo med tiden. jeg er overvektig, og anser dette som ett stort problem for livet mitt. Jeg har lest både positivt og negativt om 30 days, og jeg har da valgt å prøve de selv. Bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort.

Det jeg lurer på, er om noen andre her inne, som har prøvd disse tablettene? Da vil jeg gjerne høre deres oppfattning av produktet, funket det, funket det ikke? Hva gjorde dere i tillegg til å bruke tablettene?

Grunnen til at jeg vil vite dette, er for å finne ut av hva jeg bør gjør i tillegg til å ta tablettene, for å få best mulig effekt av de.

Endret av Torbpete
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 days er ikke slankepiller, det er en rensekur!

Du blir ikke kvitt fett med 30 days, men avfallsstoffer å vannvekt. Det er fullt mulig å gå ned noen kilo, og noen cm på 30days, men som sagt, det er bare vann og avfallsstoffer som ligger under huden. Det står på boksen "brukes sammen med energikontrollert kosthold og daglig trening", så det nytter ikke å bare ta 30days å ikke trene ettersom dette bare er en rensekur!

Men uansett så er det å rense seg viktig en gang i blant så er jo ikke bare sløste penger! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 days er ikke slankepiller, det er en rensekur!

Du blir ikke kvitt fett med 30 days, men avfallsstoffer å vannvekt. Det er fullt mulig å gå ned noen kilo, og noen cm på 30days, men som sagt, det er bare vann og avfallsstoffer som ligger under huden. Det står på boksen "brukes sammen med energikontrollert kosthold og daglig trening", så det nytter ikke å bare ta 30days å ikke trene ettersom dette bare er en rensekur!

Men uansett så er det å rense seg viktig en gang i blant så er jo ikke bare sløste penger! Lykke til!

Ja, jeg ser nå at jeg har formulert meg feil, etter du har svart nå, og beklager dette. Men takk for svar uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd dem, og jeg merket ikke noen kjempeeffekt, akkurat. Men jeg følte meg litt fastere i fisken, og gikk nok ned litt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt dem nå i litt over en uke, og hadde i dag måling. Jeg har gått ned 1,1 kg og 2 cm både på rumpe, hofte og midje.

Men for all del, jeg har vært flink med kostholdet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Anbefaler alle som ønsker å gå ned i vekt på den "normale" metoden. Trening og forandring på kosthold. Slike medikamenter har jeg liten tro på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler alle som ønsker å gå ned i vekt på den "normale" metoden. Trening og forandring på kosthold. Slike medikamenter har jeg liten tro på.

Men så har det seg sånn at ikke alle klarer å finne motivasjonen til å starte et nytt og bedre liv helt av seg selv. Og da fungerer 30 days veldig bra. For de renser ut kroppen din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så har det seg sånn at ikke alle klarer å finne motivasjonen til å starte et nytt og bedre liv helt av seg selv. Og da fungerer 30 days veldig bra. For de renser ut kroppen din.

Jeg lurer på hvor forestillingen om at kroppen må renses kommer fra. Mennesket i sin nåværende form har eksistert i ca. 100 000 år, og vi stammer fra forskjellige dyr/livsformer som har utviklet seg gjennom hundrevis av millioner år. Tror dere at en livsform som ikke klarte å kvitte seg med avfallsstoffer ville overlevd den naturlige seleksjonen så lenge?

Noen giftstoffer som f. eks. dioksiner lagres i fettet. Disse kan vi kun bli kvitt gjennom amming, altså kun mulig for kvinner. Selv om vi mister fett, så blir mesteparten av disse miljøgiftene igjen.

Det som skjer ved slike kurer er:

- Man skal gjerne drikke mye, og da vasker man ut salt, og dermed frigjør man også en del vann.

- Hvis man i tillegg spiser lite mister man glykogenlageret, kroppens høyoktan karbohydratlager, som veier ca. 3 kg.

- Holder man på med dette i mer enn en eller to dager vil man begynne å miste muskelmasse så det merkes.

Med andre ord så vil man få tilbake det man gikk ned og ofte mer til når man slutter på "rensekuren".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kostholdet vårt har jo forandret seg en del siden for 100 000 år siden.

Men så lenge det funker for meg, så føler ikke jeg at jeg trenger å forsvare meg. Det hjelper meg å komme i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kostholdet vårt har jo forandret seg en del siden for 100 000 år siden.

Men så lenge det funker for meg, så føler ikke jeg at jeg trenger å forsvare meg. Det hjelper meg å komme i gang!

Men hva får deg til å tro at stoffer som ikke kommer ut av kroppen med vanlig kosthold skal komme ut med en slik "rensekur"? Har du lest noen vitenskapelige undersøkelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fungerer veldig bra" ? Hvor har du dett dette ? I tråden nedenunder her der det det er både og i svarene som er gitt.

Det som garantert fungerer er sunt kosthold og trim hjelper også. Hvorfor vil alle så raskt ned i vekt uten å jobbe for det.. Forundret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jomfrua_*
Kostholdet vårt har jo forandret seg en del siden for 100 000 år siden.

Men så lenge det funker for meg, så føler ikke jeg at jeg trenger å forsvare meg. Det hjelper meg å komme i gang!

Du betaler penger for å bli lurt.

Funker det for deg? Hmmmm..........

Neida, du trenger ikke forsvare det - men vit hva du gjør - ikke tro. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Fungerer veldig bra" ? Hvor har du dett dette ? I tråden nedenunder her der det det er både og i svarene som er gitt.

Det som garantert fungerer er sunt kosthold og trim hjelper også. Hvorfor vil alle så raskt ned i vekt uten å jobbe for det.. Forundret.

Det er ikke alle som finner motivasjon til å slanke seg og gå ned i vekt på den enkle måten som trim. ta meg f.eks. Jeg veier over 100 kilo, og tro meg, er depper mye på grunn av det. Jeg har trent på Elixia, men mistet motivasjonen, og har enda ikke funnet den igjen. Jeg sliter med å komme igang med trening, siden jeg ikke trener sammen med noen so mer i samme situasjon som meg. For enkelte ødelegger det å være overvektig, det ødelegger både på fysisk og psykiske måter.

Og hvis derre da fungerer på meg (skl begynne til uka nå), så bruker jeg heller det, og da vil jeg tro at motivasjonen til trim kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at det ikke alltid er enkelt. Jeg har selv hatt 20 kilo for mye, og har en søster som er over 100 kilo. 30 days er som nevnt ikke slankepiller, men "rensekur"..

Nei det er ikke alltid lett å starte med trim. Det vanskeligste er å få på seg joggeskoene og komme seg utenfor døra. Man trenger ikke jogge, man kan gå tur. En venninne av meg veide over 90 kilo, begynte å gå 1 time hver dag, spiste mer frukt og grønt og kuttet ned på drittmaten. Hun har gått ned 20 kilo på 2 år, uten å gå så drastisk til verks, uten å jogge eller trene styrke.

Det å trene alene er også kjedelig for mange, men jeg anbefaler deg da å kanskje kjøpe inn noe hjemmetreningsapparat som du liker. Da kan du se på tv mens du jobber, f.eks ellipsemaskin eller trimsykkel. Det er en investering, men gjør det lettere for mange.

Også vil jeg si at; mange som gir råd til deg har også prøvd disse lettvinte "løsningene" selv. Det er en grunn til at vi har kommet frem til at i lengden er det kosthold og trim som fungerer, fordi vi selv har prøvd og feilet til vi fant noe som fungerte. Jeg anbefaler deg til å høre på rådene.

Kroppen krymper ikke ved å bare ta piller;man må "dessverr" gjøre en innsats selv også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du vil prøve, jeg har prøvd de jeg også, fordi jeg håpet at de skulle hjelpe. Men på meg virket de ikke.

Det som imidlertid virker og som gir rask effekt er å gå over til et lavkarbo-kosthold. God mat og spise seg mett mens man går ned i vekt. Anbefaler deg å sjekke www.lavkarbo.no

Der finner du masse tips. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror ikke lavkarbo passer for deg TS, da du ikke ønsker så drastiske tiltak for å gå ned i vekt. Lavkarbo da må du kutte ut store deler av kostholdet ditt som inneholder karbohydrater... Og det er det i veldig mye.

For deg som veier over 100 kilo så er det sikkert mer enn nok i starten å bare spise litt sunnere og ikke trene. Kutt ut drittmat midt i uken. Kutt ned på ost og salami f.eks og andre matvarer. Spis mørkt brød, knekkebrød, skinke og kyllingskinke, fisk, nøtter, sunne yoghurter og kutt ned på fete sauser til middag og ikke mye kveldsmat hvis du trenger det. Tipper dette kan gjøre deg mer motivert enn å ha troa på 30 days : ) Søtsuget ditt går over etter et par uker etter at du har holdt deg unna, og da er du i kontroll over kostholdet =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at det ikke alltid er enkelt. Jeg har selv hatt 20 kilo for mye, og har en søster som er over 100 kilo. 30 days er som nevnt ikke slankepiller, men "rensekur"..

Nei det er ikke alltid lett å starte med trim. Det vanskeligste er å få på seg joggeskoene og komme seg utenfor døra. Man trenger ikke jogge, man kan gå tur. En venninne av meg veide over 90 kilo, begynte å gå 1 time hver dag, spiste mer frukt og grønt og kuttet ned på drittmaten. Hun har gått ned 20 kilo på 2 år, uten å gå så drastisk til verks, uten å jogge eller trene styrke.

Det å trene alene er også kjedelig for mange, men jeg anbefaler deg da å kanskje kjøpe inn noe hjemmetreningsapparat som du liker. Da kan du se på tv mens du jobber, f.eks ellipsemaskin eller trimsykkel. Det er en investering, men gjør det lettere for mange.

Også vil jeg si at; mange som gir råd til deg har også prøvd disse lettvinte "løsningene" selv. Det er en grunn til at vi har kommet frem til at i lengden er det kosthold og trim som fungerer, fordi vi selv har prøvd og feilet til vi fant noe som fungerte. Jeg anbefaler deg til å høre på rådene.

Kroppen krymper ikke ved å bare ta piller;man må "dessverr" gjøre en innsats selv også!

Jeg er fullstendig klar over det du sier, og jeg har selv tenkt tanker. Selvfølgelig kommer jeg til å legge inn ekstra innsats når jeg starter på pillene, og som jeg skrev tidligere, så har jeg skrevet slankepiller ved en feil. Jeg er klar over at det er en rensekur i den forbindelse.

Jeg er ganske så enig i det du sier her, og jeg tar til med rådene dere kommer med, alle sammen. Men dette er noe jeg er villig til å prøve, å se om det fungerer på meg. Det er jo individuelt på hvem det fungerer på, og jeg er villig til å prøve å få "strammet" opp magen på den måten, hvis du skjønner hva jeg mener. Men ang trim og den slags, jeg er enig i det du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke lavkarbo passer for deg TS, da du ikke ønsker så drastiske tiltak for å gå ned i vekt. Lavkarbo da må du kutte ut store deler av kostholdet ditt som inneholder karbohydrater... Og det er det i veldig mye.

For deg som veier over 100 kilo så er det sikkert mer enn nok i starten å bare spise litt sunnere og ikke trene. Kutt ut drittmat midt i uken. Kutt ned på ost og salami f.eks og andre matvarer. Spis mørkt brød, knekkebrød, skinke og kyllingskinke, fisk, nøtter, sunne yoghurter og kutt ned på fete sauser til middag og ikke mye kveldsmat hvis du trenger det. Tipper dette kan gjøre deg mer motivert enn å ha troa på 30 days : ) Søtsuget ditt går over etter et par uker etter at du har holdt deg unna, og da er du i kontroll over kostholdet =)

Det er fint at du kommer med tiltak, men å si at jeg ikke ønsker drastiske tiltak for å gå ned i vekt, er bare feil av deg å si. Jeg har aldri sagt at jeg ikke vil det, men jeg har sagt at jeg sliter med motivasjon til å komme igang med trening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke lavkarbo passer for deg TS, da du ikke ønsker så drastiske tiltak for å gå ned i vekt. Lavkarbo da må du kutte ut store deler av kostholdet ditt som inneholder karbohydrater... Og det er det i veldig mye.

For deg som veier over 100 kilo så er det sikkert mer enn nok i starten å bare spise litt sunnere og ikke trene. Kutt ut drittmat midt i uken. Kutt ned på ost og salami f.eks og andre matvarer. Spis mørkt brød, knekkebrød, skinke og kyllingskinke, fisk, nøtter, sunne yoghurter og kutt ned på fete sauser til middag og ikke mye kveldsmat hvis du trenger det. Tipper dette kan gjøre deg mer motivert enn å ha troa på 30 days : ) Søtsuget ditt går over etter et par uker etter at du har holdt deg unna, og da er du i kontroll over kostholdet =)

Å gå ned i vekt er uansett forbundet med forsakelser. Å kutte ned på drittmat er en ting. Det må man uansett gjøre. Men jeg har selv erfart at det er enklere å kutte ut brød, pasta, ris, poteter og sukker, enn å slanke meg ved å følge kosthold som sier lite fett og små porsjoner. Sulten hele tiden og veldig misfornøyd. Det er utallige ting man kan spise i stedet for poteter. Det virker og det er bra for helsa å følge et kosthold med lite karbohydrater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...