Gå til innhold

Mannen med høy sigarføring

Gjest negasjon

Anbefalte innlegg

Gjest negasjon
Du...

Du har hans brukernavn i tittelen, og du stiller ham et spørsmål.

Du redigerte senere inn i innlegget at det er rettet til alle menn.... noe lignende "Å forresten dere andre menn kan få svare dere også" Men tråden er hovedsaklig tiltenkt BM, det er tydelig.

Og hvis tråden ikke er tiltenkt BM ville det kanskje vært en idé å endre tittelen?

Jeg liker jo mange av bms svar, ikke alle gud forby.

Jeg skrev i første innlegg at også andre menn kunne følge litt med...alle navn husket jeg ikke. Beklager ikke.

Vi bare tuller, god bedring :kose:

Du er ikke for frekk.

takk. :)

Men jeg er bedre nå.

Brutal mann skriver sine ting, jeg går til sak fra sak når jeg finner det ut. Jeg er ikke enig med han i omtrent ingen saker, men ser at han er vittig.

Så lenge han ikke selv klager meg inn for likestillingsombudet, ser jeg ikke problemet.

Ikke så lenge han har et nickname som alle kan bruke fritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også rett til det motsatte er bevist - eller mao til jeg er overbevist om noe annet. Hvis man ikke mener man har rett, kan man jo like gjerne drite i å ta stilling i det hele tatt eller?

Skjønner ikke den problemstillingen i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også rett til det motsatte er bevist - eller mao til jeg er overbevist om noe annet. Hvis man ikke mener man har rett, kan man jo like gjerne drite i å ta stilling i det hele tatt eller?

Skjønner ikke den problemstillingen i det hele tatt.

Ja, selvfølgelig. Men det finnes mange sauer i denne verden vettu ;)

Og det er jo fordeler og ulemper med de(t) også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

av og til?

2. Eller har de alltid feil?

3. Hvorfor og hvorfor ikke?

4. Hvorfor unngår du denne tråden? Lukter den muffins og hjembakst?

Det gjelder alle menn her på kg. Steinhard 40, KjetilS, Vidvandre, og alle andre.

:klø:

Kvinner har vel feil av og til, samme som menn. Om du tenker på ting generelt? :klø:

Om du mener mer at en kjæreste kan ha feil og mangler ved seg, så ja, det har vel alle, og det er jo bra.

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...