Gjest negasjon Skrevet 17. januar 2010 #1 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) av og til? 2. Eller har de alltid feil? 3. Hvorfor og hvorfor ikke? 4. Hvorfor unngår du denne tråden? Lukter den muffins og hjembakst? Det gjelder alle menn her på kg. Steinhard 40, KjetilS, Vidvandre, og alle andre. Endret 17. januar 2010 av negasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestfrid Skrevet 17. januar 2010 #2 Del Skrevet 17. januar 2010 Synes du ikke det blir litt feil å spørre Brutal Mann om hvorfor han unngår trden før du vet at han faktisk gjør det? Forøvrig tror jeg heller at en tråd som lukter muffins og hjemmebakst ville tiltrekke seg folk snarere enn å støte dem bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 17. januar 2010 #3 Del Skrevet 17. januar 2010 Det bildet i profilen din er bare kjempevakkert! Heldige deg om det virkelig er deg! :-)) Håper at du koser deg... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamster Skrevet 17. januar 2010 #4 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Ja til det første, nei til det andre, "burde den det?" til det tredje. EDIT: Og ja, hvorfor, hvorfor ikke: Kvinner er mennesker, de var i allfall det sist jeg sjekket. Endret 17. januar 2010 av Thrusthamster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 17. januar 2010 #5 Del Skrevet 17. januar 2010 Synes du ikke det blir litt feil å spørre Brutal Mann om hvorfor han unngår trden før du vet at han faktisk gjør det? Forøvrig tror jeg heller at en tråd som lukter muffins og hjemmebakst ville tiltrekke seg folk snarere enn å støte dem bort kanskje det også. har aldri sett noen menn som ikke er studenter på matforumet. Denne tråden gjaldt flere enn brutal mann, også steinar40. Jeg husker ikke alle navn i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 17. januar 2010 #6 Del Skrevet 17. januar 2010 nå fikk jeg lyst på muffins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 17. januar 2010 #7 Del Skrevet 17. januar 2010 Yvonne, du kan endre tittelen til Vil du danse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 17. januar 2010 #8 Del Skrevet 17. januar 2010 du kan gjøre det selv. bare gå inn på rediger + full endring. der kan du bytte overskrift :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. januar 2010 #9 Del Skrevet 17. januar 2010 kanskje det også. har aldri sett noen menn som ikke er studenter på matforumet. Denne tråden gjaldt flere enn brutal mann, også steinar40. Jeg husker ikke alle navn i farta. Jeg har aldri vært på matforumet her faktisk. Visste ikke om det engang. Trodde igrunnen matlaging hadde gått av moten, men ryktene sier at det nå er litt in igjen for tiden - veldig bra! I utgangspunktet mener jeg at alle kvinner har feil hvis de ikke er enige med meg På den annen side så mener jeg det om alle andre menn også. Det er alltid opp til andre folk å overbevise meg om at de har rett i sin mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 17. januar 2010 #10 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Jeg har aldri vært på matforumet her faktisk. Visste ikke om det engang. Trodde igrunnen matlaging hadde gått av moten, men ryktene sier at det nå er litt in igjen for tiden - veldig bra! I utgangspunktet mener jeg at alle kvinner har feil hvis de ikke er enige med meg :smoke: På den annen side så mener jeg det om alle andre menn også. Det er alltid opp til andre folk å overbevise meg om at de har rett i sin mening. Hvis du faktisk mener dette alvorlig, vil det si at det er umulig å føre en samtale eller omgås med deg hvis man har andre oppfatninger om ting enn deg. For deg er dette altså en kamp om å ha rett i ett og alt? Endret 17. januar 2010 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. januar 2010 #11 Del Skrevet 17. januar 2010 Hvis du faktisk mener dette alvorlig, vil det si at det er umulig å føre en samtale eller omgås med deg hvis man har andre oppfatninger om ting enn deg. For deg er dette altså en kamp om å ha rett i ett og alt? Det er ingen kamp, for det gidder jeg ikke. Men det du sikkert har rett i, er at jeg må omgås folk som ikke er altfor ulik meg selv. Jeg har veldig sterke meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 17. januar 2010 #12 Del Skrevet 17. januar 2010 Det bildet i profilen din er bare kjempevakkert! Heldige deg om det virkelig er deg! :-)) Håper at du koser deg... :-) Jo det er bare en fem år yngre utgave av meg...lov å jukse litt. Jeg er litt mørkere nå... Steinar40, les mer på matforumet og begynn å tenke på røykeslutt?Sigaretter er out nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. januar 2010 #13 Del Skrevet 17. januar 2010 Steinar40, les mer på matforumet og begynn å tenke på røykeslutt?Sigaretter er out nå. Da kan jeg glede deg med å si at jeg ikke røyker og klarer all matlagingen selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 17. januar 2010 #14 Del Skrevet 17. januar 2010 Da kan jeg glede deg med å si at jeg ikke røyker og klarer all matlagingen selv åh.. da kan du legge inn en oppskrift her og også hvordan man gjør det...lage mat altså...for jeg kan ikke helt alene på kjøkken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thetruth Skrevet 17. januar 2010 #15 Del Skrevet 17. januar 2010 Jo det er bare en fem år yngre utgave av meg...lov å jukse litt. Jeg er litt mørkere nå... Steinar40, les mer på matforumet og begynn å tenke på røykeslutt?Sigaretter er out nå. Som vi vet er mote stadig skiftende. Sigaretter kommer nok snart på moten igjen, så damp i vei Steinar! Stor-røykere bidrar betydelig til statskassen, og ligger ikke trygde- og pensjonssystemet til last i like mange år som ikke-røykere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 17. januar 2010 #16 Del Skrevet 17. januar 2010 av og til? Kommer an på hva temaet er. 2. Eller har de alltid feil? Se over. 3. Hvorfor og hvorfor ikke? Se over igjen. 4. Hvorfor unngår du denne tråden? Lukter den muffins og hjembakst? Første gang jeg så tråden var nå, og jeg svarer umiddelbart. ergo, du hadde feil. Det gjelder alle menn her på kg. Steinhard 40, KjetilS, Vidvandre, og alle andre. Mens jeg fikk æren av å stå i overskriften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 17. januar 2010 #17 Del Skrevet 17. januar 2010 Forøvrig ser jeg ikke helt motivet med tråden :klø: Vekk meg om den plutselig skulle få substans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 17. januar 2010 #18 Del Skrevet 17. januar 2010 Matoppskrifter, jeg vet at menn kan hvis de vil. du har byttet signatur, har ikke lest den, men den er sikkert bedre enn den du hadde. Tilfeldig at ditt nick ble overskriften. Som sagt, gjelder det flere her på singelforumet. Hvorfor sjekker dere opp damer på kg? Det er bare en på sukker som kan få meg nesten når han vil. Men han fikk seg dame. Mye yngre enn meg, dvs han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 17. januar 2010 #19 Del Skrevet 17. januar 2010 Matoppskrifter, jeg vet at menn kan hvis de vil. du har byttet signatur, har ikke lest den, men den er sikkert bedre enn den du hadde. Tilfeldig at ditt nick ble overskriften. Som sagt, gjelder det flere her på singelforumet. Hvorfor sjekker dere opp damer på kg? Det er bare en på sukker som kan få meg nesten når han vil. Men han fikk seg dame. Mye yngre enn meg, dvs han. Hvorfor skriver du usammenhengende og uforståelig? Denne tråden har fremdeles null substans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 17. januar 2010 #20 Del Skrevet 17. januar 2010 I ordboka under ordet "Tull" så er det en link til denne tråden. Bare tull og vas her, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå