Kjetil S. Skrevet 17. januar 2010 #1 Del Skrevet 17. januar 2010 ...i en velkjent Kjetil S. stil... ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 17. januar 2010 #2 Del Skrevet 17. januar 2010 Penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 17. januar 2010 #3 Del Skrevet 17. januar 2010 Hva jeg ønsker har jeg ingen konkret sjekkliste på, men jeg begynner å bli mer og mer klar over hva jeg ikke ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 17. januar 2010 Penger Hvorfor så ikke starte for deg selv i det små og arbeide deg oppover? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 17. januar 2010 Hva jeg ønsker har jeg ingen konkret sjekkliste på, men jeg begynner å bli mer og mer klar over hva jeg ikke ønsker. Første tanke her og nå var: Stakkars meg!! ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 17. januar 2010 #6 Del Skrevet 17. januar 2010 Hvorfor så ikke starte for deg selv i det små og arbeide deg oppover? :-) Jeg jobber i det små så det suser! 4,5 år igjen though, gah! Men jeg skal komme meg i mål, det skal jeg. Best skal jeg også være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg jobber i det små så det suser! 4,5 år igjen though, gah! Men jeg skal komme meg i mål, det skal jeg. Best skal jeg også være Høres ut som en virkelig fin og god stå-på-vilje! Lykke til i fra meg, vet du! :-)) Håper at du når dit du vil!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 17. januar 2010 #8 Del Skrevet 17. januar 2010 Høres ut som en virkelig fin og god stå-på-vilje! Lykke til i fra meg, vet du! :-)) Håper at du når dit du vil!! :-) Takk takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #9 Del Skrevet 17. januar 2010 Takk takk :D :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 17. januar 2010 #10 Del Skrevet 17. januar 2010 ingenting som kan skaffes på kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orakelmannen Skrevet 17. januar 2010 #11 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg ønsker å lære og utvikle meg, lære nye måter å lære, utvikle og uttrykke meg på alene og sammen med andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. januar 2010 #12 Del Skrevet 17. januar 2010 Hva jeg ønsker har jeg ingen konkret sjekkliste på, men jeg begynner å bli mer og mer klar over hva jeg ikke ønsker. Og det du ikke ønsker er da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 17. januar 2010 #13 Del Skrevet 17. januar 2010 Kjetil S. Jeg ønsker meg oppvaskmiddelet jeg glemte å handle før helga. Vet at du har kjøpt. Kan det sendes med post? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #14 Del Skrevet 17. januar 2010 Kjetil S. Jeg ønsker meg oppvaskmiddelet jeg glemte å handle før helga. Vet at du har kjøpt. Kan det sendes med post? Så hyggelig at Kjetil og du er gift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 17. januar 2010 #15 Del Skrevet 17. januar 2010 Så hyggelig at Kjetil og du er gift! Den var på kanten... Jeg har limhukommelse og husker at han startet en tråd på forbruker og økonomi og han hadde kjøpt oppvaskmiddel, noe jeg alltid har glemt i det siste men er ikke helt krise, har en sexy nabo jeg kan ha et påskudd å låne av. Men hvis noen vil sende oppvaskmidler til meg i posten, må de nesten få lov (da oppgir jeg postboksadresse) Tror ikke jeg er gift. Men du vet vel bedre enn meg? "leter etter siste skilsmissepapirene som ikke er mine" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #16 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg ønsker å lære og utvikle meg, lære nye måter å lære, utvikle og uttrykke meg på alene og sammen med andre. For et flott svar!! :-)))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #17 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg ønsker meg en som jeg kan glede meg over våkne opp med hver morgen. Ønsker en jeg bare kan se på også smiler vi til hverandre. En som er aktiv med samme interessene som meg, og som jeg kan ha det hysterisk morsomt med og fantastisk koselig med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #18 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg ønsker meg en som jeg kan glede meg over våkne opp med hver morgen. Ønsker en jeg bare kan se på også smiler vi til hverandre. En som er aktiv med samme interessene som meg, og som jeg kan ha det hysterisk morsomt med og fantastisk koselig med Fin drøm! ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 16. februar 2010 #19 Del Skrevet 16. februar 2010 Hvilke ønsker og forventninger har du selv, da? Du har laget mengdevis av tråder hvor du spør om alskens ting, men du gir ikke mye tilbake av deg selv. Man kan undres over hvor du vil med alt du spør om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 16. februar 2010 #20 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg ønsker meg... en jobb jeg trives i og å finne ut om hva som skjer med meg og mr. Y for eksempel. Eller mr. Z... Mest mr. Y! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå