Gå til innhold

Menn på nettdating

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er litt på nettdatingen for tiden, skal si det er mye lure triks ute og går.

Ikke måte på hvordan de legger ut om seg selv og har lyst til å møte deg, svarer alltid på meldinger og virker som de drømmemennene;)

Alt de gjør er å legge ut aksjer slik de får napp. Nei, har ikke tro på nettdating.

Jeg har møtt en som er: seriøs, dritfin, ambisiøs, intelligent, morsom, snill, og best av alt; han viser at han setter stor pris på meg. Nå møttes ikke vi på den vanlige nettdating-måten, da, men jeg har virkelig, virkelig, virkelig stor tro på at nettet kan være en fin måte å treffe noen på.

Endret av Diane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel,jeg har hvertfall en god jobb i en høy stilling.

Det betyr ikke at jeg velger vekk dem med mindre betalte jobber..

Du missforstår litt tror jeg, jobben i seg selv har ingenting å si egentlig. Faktisk er jobben noe av det minst viktige

Men når du har en høy stilling regner jeg med at du og har høyere utdannelse, tror ikke du at kjangsene er større for at du vil finne deg noen andre som har den bakgrunnen du har (levd som student noen år, lest mye, fokusert på kunnskap, mmm) enn noen som for eksempel gikk på en yrkesfaglig linje og helst ville komme seg ut i jobb så raskt som mulig?

Liknende bakgrunner, like interesser og lik fremtid har en del å si for om dere kan fungere som ett par over lengre tid, og med nettdating der du har muligheten til å se igjennom tusenvis av personer tror jeg det å finne en person med ett liknende liv som seg selv vil gi størst kjangser for at han skal være interessert i noe mer enn bare sex med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du missforstår litt tror jeg, jobben i seg selv har ingenting å si egentlig. Faktisk er jobben noe av det minst viktige

Men når du har en høy stilling regner jeg med at du og har høyere utdannelse, tror ikke du at kjangsene er større for at du vil finne deg noen andre som har den bakgrunnen du har (levd som student noen år, lest mye, fokusert på kunnskap, mmm) enn noen som for eksempel gikk på en yrkesfaglig linje og helst ville komme seg ut i jobb så raskt som mulig?

Liknende bakgrunner, like interesser og lik fremtid har en del å si for om dere kan fungere som ett par over lengre tid, og med nettdating der du har muligheten til å se igjennom tusenvis av personer tror jeg det å finne en person med ett liknende liv som seg selv vil gi størst kjangser for at han skal være interessert i noe mer enn bare sex med deg.

Det tror jeg også, og seriøst vil jeg vel ha en mann på mitt nivå. Det samme gjelder nok han:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler litt om å også være litt kritisk og ha en god dose tålmodighet. Jeg holdt på med nettdating i mange år før jeg fikk napp og ønsket å treffe noen i det hele tatt.

Det er mange menn der ute som smisker seg innpå og virker veldig flotte, men som etter tre meldinger fram og tilbake egentlig virker både uinteressante, kjedelige og ikke minst ute etter én ting. De som var og er seriøse holder som oftest ut mye lenger, legger mer flid i sine svar og viser at de ønsker noe mer. Selv valgte jeg aldri å møte noen før det hadde gått en god stund, og jeg følte at det var en person jeg kunne stole på til en viss grad. Man kan aldri være sikker. Et kritisk blikk gjør at man slipper altfor mange bomturer. For min del ble det én bomtur, men her innrømmer jeg at jeg var såpass ensom og savnet etter kjæreste så sterkt at jeg sa nok ja til date uten at jeg egentlig ville det selv. Andre gangen hadde jeg lært, og da var jeg veldig klar for det, og ganske riktig: han er min samboer og forlovede i dag.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler litt om å også være litt kritisk og ha en god dose tålmodighet.

Mvh Yvonne :heiajente:

Det aller største problemet med deg, vet du, Yvonne, er at det bare er én av deg.

;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Orakelmannen
Er litt på nettdatingen for tiden, skal si det er mye lure triks ute og går.

Ikke måte på hvordan de legger ut om seg selv og har lyst til å møte deg, svarer alltid på meldinger og virker som de drømmemennene;)

Alt de gjør er å legge ut aksjer slik de får napp. Nei, har ikke tro på nettdating.

Det spiller vel ingen rolle hvor man kommer i kontakt første gang? Uansett, enig med deg i at det er mange menn som skryter uhemmet. Selv er jeg mann, men slår nok heller av. Det finnes nok mange menn som ikke skryter, men det er nok lettest å komme i kontakt med de som skryter. Tror en del kvinner konsekvent søker (bevisst/ubevisst) menn som skryter også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...