Gjest Gudinna Skrevet 11. februar 2010 #41 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg fikk samleboksen til The O.C!!! Den har jeg ønska meg leeenge!! :rødme: Den sto i DVD-hylla når jeg kom hjem i dag Snill han er altså.. Nå har jeg nok å gjøre i helga Har jo sett alle episodene før, men det er en stund siden nå, pluss at denne har ekstramateriale!!! hurraaaaaa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nefer Skrevet 12. februar 2010 #42 Del Skrevet 12. februar 2010 Gratulerer så masse med flott vektnedgang! Imponerende Kos deg med DVD'ene i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 15. februar 2010 #43 Del Skrevet 15. februar 2010 Treningsbelønninger Jeg får velge mine selv da, men overraskelser høres jo kjempegøy ut! Tanken på belønninger er omtrent det eneste som får meg ut av sofaen altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gudinna Skrevet 17. februar 2010 #44 Del Skrevet 17. februar 2010 Takk for koselig tilbakemeldinger!!! Jeg har ikke skrivd her på en stund fordi jeg har faktisk blitt SYK! Har holdt meg mest hjemme på sofan, har trent lite og ikke fulgt dietten de siste dagene. Har ikke spist godteri eller noe slikt, men Men med en gang jeg blir frisk igjen skal jeg tilbake til de gode vanene :)Håper bare jeg blir frisk snart, for nå er jeg lei av å ligge her. Har jo ikke engang orket å slått på dataen! og det sier litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gudinna Skrevet 9. mars 2010 #45 Del Skrevet 9. mars 2010 Hei alle sammen!! NÅÅÅÅ er det lenge siden jeg har skrivd her asså.. jeg skjems! Som jeg skrev i siste innlegg ble jeg syk og etter det var det VELDIG vanskelig å komme ordentlig i gang igjen. Har ikke gått ned noe mer siden sist for jeg starta ikke for fullt igjen før i går!!! Og nå er det bare 16 uker igjen til jeg skal til syden, så nå har jeg ikke tid til flere pauser. Har veldig dårlig samvittighet for at jeg ikke klarte å ta meg sammen før, men sånn ble det nå bare. Jeg har fortsatt gått ned 12 kg tilsammen og har som mål å klare minimun 10 kg til i løpet av de 16 ukene før jeg drar på ferie Jeg skal ihvertfall gjøre mitt ytterste for at det går. Men jeg ser at det også er viktig at jeg gjør mye mer styrke. Jeg er ganske slapp i fisken nå og det har jeg virkelig lyst å gjøre noe med før jeg skal vise meg i bikini. Cellulliter er noe herk! har begynt å skrubbe kroppen med sånn hampvott en gang i uka også, i håp om at det skal hjelpe litt. I går prøvde jeg den DVD`en jeg har snakket om tidligere "flat mage - sterk rygg" Den skal altså bygge opp det indre "muskelkorsettet" eller kjernemuskelaturen. Det var to treningsprogrammet på DVD`en (Nivå 1 og nivå 2) Nivå en er for de som ikke er så godt trent og nivå to er for de som er litt mer trent. Jeg prøvde programmet på nivå 1 og det var AAALT for lett! Da blei jeg litt glad, for da er jeg jo sterkere enn jeg tror Så neste gang skal Nivå 2 testes og jeg håper det er litt hardere. Syns liksom at det er greit at det er så effektivt som mulig når jeg først er i gang. I dag trente jeg også på treningssenteret igjen. Tok en halvtime på tredemølla og noen få styrkeøvelser. Så blir det kylling og ris til middag litt senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gudinna Skrevet 10. mars 2010 #46 Del Skrevet 10. mars 2010 Nå har jeg tatt meg en 40 minutters jogge/gå tur i det nydelige været! Så utrolig mye deiligere det er å trene når sola skinner og snøen smelter, jeg kjente jeg ble lykkelig og glad i hele meg!! :D Det er SÅ deilig å være i gang igjen! Jeg har lyst å prøve å komme meg ned på 80 kg i løpet av Mars, HÅÅÅPER jeg klarer det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gudinna Skrevet 10. mars 2010 #47 Del Skrevet 10. mars 2010 Nå har jeg vært ute å gått i ca tre kvarter :D Jeg har nemlig ikke bil lenger, så jeg måtte gå til handlesenteret å kjøpe meg en treningsmatte og et nytt headset til treninga. Tenkte det var litt lurt med en matte når jeg trener hjemme, er ikke så digg å trene rett på gulvet har jeg funnet ut. Så nå blir det kanskje litt lettere å trene de dagene jeg ikke gidder å dra på treningssenteret =) Tror det er lurt for kroppen å ikke ha bil gitt:P Kommer sikkert til å måtte gå en hel der mer! Kjæresten min har jo bil, men når han må bruke den får jeg ty til beina! Bare jeg blir litt mer "fit" nå så skal jeg kjøpe meg noen litt mer freshe treningsklær. Det skal bli godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gudinna Skrevet 11. mars 2010 #48 Del Skrevet 11. mars 2010 Nå har jeg akkuratt kommet inn fra en 30-minutters jogge/gå tur:) Har rett og slett ikke klart å kommet meg ut døra før nå, har vært suuupertrøtt i dag! Men i mårra har jeg fri, så utrolig deilig å tenke på :D I helga må jeg få lest litt asså. Ska passe en pus, så jeg må kjøpe masse zyrtec (er allergisk ) Nå skal det dusjes, spises også skal jeg se på torsdagkveld fra Nydalen :D Det er så gøy! Tenkte jeg skulle ta meg en treningsøkt i mårra å, da kan jeg ta meg fri lørdag og søndag om jeg har lyst Med GOD samvittighet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 15. mars 2010 #49 Del Skrevet 15. mars 2010 En veldig sen Blir helt "matt" jeg. Klare å gå ned så mye. Hva er det du spiser? fikk så lyst til å få en kosholdsplanen fra PT'n min..(har egentlig tenkt på det siden jeg leste om endringene dine) Er samtidig litt skremmende da..Har jo lyst til å leve litt også.. Ble det trening på fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gudinna Skrevet 15. mars 2010 #50 Del Skrevet 15. mars 2010 Hei Skybert, og tusen takk for hilsen!!! :D Kjempekoselig! Du trenger ikke å være redd for å få kostholdsplan fra treneren din, de legges opp sånn at du ikke sulter og skreddersys til deg Jeg spiser brødskiver med kokt skinke/hambrugerrygg/roastbeef, kyllingfilet, laks, ris, poteter, frukt, yoghurt ++. Jeg går aldri og sulter siden jeg spiser såpass ofte. Måltidene er bare magrere og mindre og jeg lover deg at det er mye lettere enn du tror:) Som jeg har skrevet tidligere så skeier jeg jo ut en gang i uka som regel med god mat, alkohol eller godteri:P Og likevel går jeg ned. En sånn kostholdsplan er absolutt å anbefale, denne funker ihvertfall som bare det for meg :D Nå har jeg hatt en ganske lang pause fra dietten da, men nå er jeg igang igjen for fullt Nå har jeg ikke tid til flere pauser altså.. Nei jeg fikk ikke trent på fredag:( Og jeg trente ikke i helga heller, i tillegg til at jeg spiste mye mer enn jeg burde Så jeg tok det igjen i dag med å trene to timer! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 16. mars 2010 #51 Del Skrevet 16. mars 2010 Flink du var til å trene i 2 timer. Hva trente du? Kanskje jeg skal høre med trener min, begynner å bli litt utolmodig..går veeeeeeldig sakte det her. Blir inspirert av deg, så burde vel prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gudinna Skrevet 16. mars 2010 #52 Del Skrevet 16. mars 2010 Flink du var til å trene i 2 timer. Hva trente du? Kanskje jeg skal høre med trener min, begynner å bli litt utolmodig..går veeeeeeldig sakte det her. Blir inspirert av deg, så burde vel prøve! Det gikk veldig sakte med meg også, før jeg begynte på den dietten. Er bare å komme i gang fort som fy nå, så man rekker å gå ned før bikinisesongen:P I går trente jeg først på ellipsemaskin + litt styrke før jeg gikk en tur på en time:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gudinna Skrevet 16. mars 2010 #53 Del Skrevet 16. mars 2010 Nå har jeg nettopp vært ute en halvtime i det fine været :D Rask gange oppover bakken her, som er min faste rute de gangene jeg ikke orker å trene så lenge. Kjekt å ha en sånn tur, det er lettere å motivere seg noen ganger når man ikke skal trene så lenge. Alle monner drar jo Jeg har også kjøpt meg en ny sports-BH som er kjempebra! Fra pierre Robert!! Så den hadde fått så god omtale i et blad, så jeg måtte kjøpe den. Bra pris og kjemegod å ha på Kan anbefales!! Men kjøp en mindre str enn vanlig, jeg bruker L til vanlig men måtte ha M i denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 16. mars 2010 #54 Del Skrevet 16. mars 2010 Har alltid store problemer å kjøpe treningsbh, så den skal jeg prøve! Takk for tipset. Har alltid 2 treningsbh'r over hverandre, pga ekstra støtte. Føler du at det "rister" eller holder den alt fast? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gudinna Skrevet 16. mars 2010 #55 Del Skrevet 16. mars 2010 Har alltid store problemer å kjøpe treningsbh, så den skal jeg prøve! Takk for tipset. Har alltid 2 treningsbh'r over hverandre, pga ekstra støtte. Føler du at det "rister" eller holder den alt fast? Jeg pleier også å ha to over hverandre! hehe.. Den er ihvertfall den beste jeg har prøvd og jeg har prøvd mange:) Kjøp en str mindre enn du pleier så holder den ting på plass. Når jeg jogga med den gikk det kjempefint, den gir veldig mye bedre støtte enn alle de andre jeg har prøvd. Jeg trenger ikke 2 over hverandre når jeg brukte denne, så for meg ga den like mye støtte som når jeg brukte 2 Jeg kommer til å kjøpe flere av denne ihvertfall! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 16. mars 2010 #56 Del Skrevet 16. mars 2010 Takk. Skal garantert prøves. Har vært på utkikk lenge, og har hoppet i mange prøverom, men har sjelden funnet noen som støtter nok. Gleder meg til å prøve den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gudinna Skrevet 18. mars 2010 #57 Del Skrevet 18. mars 2010 I går trena jeg i to timer igjen!!! :O Men trena mener jeg gikk tur altså Først en time på tredemølla med ei venninne, så gikk jeg en times tur på kvelden med ei anna venninne. Kjempekoselig måte å trimme på ihvertfall ;D Føler at vektnedgangen bare går saktere og saktere jeg nå, selv om jeg har vært flink de siste dagene. Gruer meg til å veie meg neste gang, er kjemperedd for å stagnere :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamoli Skrevet 18. mars 2010 #58 Del Skrevet 18. mars 2010 Hei Gudinna! Så moro å lese dagboka de! Høres ut som en hard plan, når treneren sier du må si ifra bare du skal ta en liten sjokoladebit, men du høres jo veldig motvivert ut, så det her skal du nok klare fint. Det å skulle til syden og inn i bikinien er jo også en god motivasjon. Jeg har selv begynt å "dvd-trene" hjemme nå, gjort det i 3 uker; trener en halv time om dagen, og jeg synes det fungerer veldig bra. Jeg synes også det er litt merkelig å trene hjemme, og jeg har heller ikke så stor plass at det gjør noe; men som du sier, så er det deilig å kunne holde seg hjemme noen dager! Og dessuten krever det ikke så mye å reise seg opp av sofaen, som det gjør å skulle dra til treningssenteret, så for meg som ikke har personlig trener blir det lettere å få det gjennomført. :-) Trening og sundt kosthold er jo helt klart veien å gå for å føle seg litt bedre. Gjør mye med både psyken og kroppen. You go girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 18. mars 2010 #59 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg gidder å gå på tur med venniner, får både bevegd seg, og skravlet samtidig. Blir man sittende hjemme er det lett å bare spise, og se på tv. Liker det ikke. Ikke gi opp selv om du stangnerer, er bare å prøve å fokusere på hvor flink du har vært.Når du er ute og går, klarer du å få pulsen nok opp til at det føles ut som en treningstime? Får du trent noe styrke (i så fall hva), eller blir det mest gå turer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gudinna Skrevet 18. mars 2010 #60 Del Skrevet 18. mars 2010 takk for hilsener Mamoli og Skybert :D Det er så koselig med litt liv i dagbok mi! Kjenner det motiverer ekstra når jeg veit noen er innom å "følger" med på meg. hehe:) Ja jeg får jo pulsen opp når jeg trener, går i et greit tempo liksom. Noen ganger jogger jeg jo også, men det er jo litt greit å variere intensiteten litt. Når jeg går så kan jeg jo heller gå litt lenger enn om jeg feks jogger Veldig koselig å gå med venninner, man merker jo ikke at man trener :D Huff, nei styrka er jeg ikke så flink på asså. tar jo noen øvelser i løpet av uka liksom men langt fra så mye som jeg burde. Stryketrening er rett og slett driiitkjedelig!! Nå har jeg jo kjøpt treningsmatte å, så jeg har ingen unnskyldning for å la vær.. tenkte jeg sku veie med til mandagen, da har jeg vært flink i akkuratt en uke nå Så jeg håper jeg har klart å gått ned ca en kg ihvertfall. Og det er jo normalt å stagnere litt men fytti så kjedelig da! Jeg er så utolmodig! sommeren nærmer seg med stormskritt!! I dag kjøpte jeg laks marinert i urter og hvitløk! naaaam.. Har bare pleid å spist vanlig laks, så jeg GLEDER meg ihvertfall til middag i dag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå