Gå til innhold

Gudinnas slankeprosjekt! ;)


Gjest Gudinna

Anbefalte innlegg

:fnise: flaut ja...

Du, 9 økter i uke!!????! Det hørtes ekstremt ut for en som i utgangspunktet hadde tenkt 2-3 ganger i uka...

Må si jeg tviler litt på den treneren der, samme hvor kjekk han er... Har du virkelig lyst til å trene såå mye? Ikke for å ta bort motivasjonen, men klarte ikke unngå å stille spørsmålstegn ved det. Det er jo toppidrettsnivå...

Blir spennende å se resultater i morgen :) Håper du koser deg med treningsøktene dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gudinna

Ja, 9 økter i uka høres jo helt vilt ut. Selv om øktene er ganske korte, kommer jeg nok til å ta det treningsprogrammet der med en stor klype salt asså.. Kanskje jeg følger det noen ganger, men tror jeg må legge det inn slik at det passer meg bedre. Det går da fint an å gå ned uten å trene så mye! Håper jeg :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gudinna

I dag veide jeg meg og jeg veide 84,5 kg!!! :jepp: Jeg har gått ned 3,5 kg på to uker! Sykt fort det gikk nå i starten, håper det fortsetter sånn! :D Jeg blei så utrolig glad! Men nå skal jeg vente ekstra lenge med å veie meg (hvis jeg klarer), siden jeg trapper opp styrketreninga en del nå så kommer jeg ikke til å gå ned så mye i begynnelsen. Muskler veier jo som kjent mer enn fett;)

Jeg får en overraskelse av kjæresten min hver gang jeg mister 5 kg. Jeg spurte faktisk om jeg kunne få det :fnise: men han var helt med på den altså :P Litt ekstra motivasjons-faktorer må en jo ha. hehe..

I dag trente jeg intervaller på tredemølla i nesten en halvtime, så tok jeg noen få styrkeøvelser. Nå er jeg kjempesliten, sovna på sofaen istad å greier. Må vel snart lage meg middag. Skal spise laks. Ikke kjøp firstprice laksen, lukta sitter i hele huset etterpå!! Den andre laksen jeg kjøpte lukta nesten ikke i det hele tatt, men den var jo litt dyrere. Nesten verdt det, for jeg takler ikke fiske-lukt asså.. :nei:

Nå har jeg ingen planer resten av dagen, bortsett fra at jeg BURDE lest. Men noen dager må man jo unne seg litt relaxing.. Får se om jeg orker ;)

(Måtte redigere, jeg klarte å skrive 94 istedet for 84:P)

Endret av Gudinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser:

Grattis med kjemperesultat! Så flink du har vært! Og så moro at kjæresten skal gi deg en overraskelse for hver 5. kilo. :)

Og det er jo bra du er realistisk og er klar over at du kanskje går ned mindre i kilo en liten periode når du trapper opp styrketreningen.

Lykke til videre Gudinna! Blir spennende å følge med videre!

Ha en fin dag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gudinna

Tusen tusen takk Twinklestar!!! :klemmer: Jeg er nesten redd for at vekta er feil vettu, men den er jo helt ny så den kan jo ikke være det:P Håper jeg.. Hehe.

Nå har nettopp vært ute på litt intervall-trening i en halvtimes tid. Kjæresten min stakk til en kompis i klassen for å jobbe med et prosjekt, så jeg tenkte jeg likesågodt kunne være litt effektiv i mellomtiden ;) Tok turen opp bakken igjen (skjønner ikke hvorfor jeg ikke har brukt den bakken til trening før, den er jo fantastisk!) Gikk 5 minutter, jogga i 4, gikk i 5, jogga i 4 før jeg vekselvis løp og gikk ned bakken igjen. Møtte mange folk som var ute å gikk tur med hundene sine. Jeg vil også ha hund å gå tur med!!!

Jeg føler allerede at huden gløder mer og at jeg ser mer våken ut. Før så jeg alltid ekstremt trøtt ut, selv om jeg var uthvilt. Så det hjelper på flere ting enn kroppen :) Er litt trøtt om dagen da... Jeg er jo så lenge oppe om nettene så i dag la vi oss når vi kom hjem fra skolen i ett-tiden og sov til klokka fire! Vi fikk mildt sagt litt sjokk :sukk: Dagen er jo nesten ødelagt da.. Så vi sto opp og tok en vaskings i leiligheten, siden torsdag er vaskedag. Litt kaloriforbrenning i det å :P

Nå gleder jeg må så sykt til vekta er 79, og ikke lenger noe med 80.. Før var jeg sååå glad når jeg var under 90! hehe;)Må prøve å få trent minst 3 dager i uken ihvertfall. Får ta det etter hvor mye tid jeg får men jeg har tre som minimum! Jeg har veldig lyst å gå ned en kilo i uka fremover, men det er nok ikke sikkert det går hver eneste gang..Nå skal jeg vente 4 uker med å veie meg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gudinna

Nå kom jeg nettopp inn fra morgengymnastikken! Hadde fri i dag,men klarte likevel å stå opp halv 8! Det er IKKE dårlig for å være meg altså :P

Dro først å handla mat, så gikk opp bakken igjen, brukte en halvtime i dag også. Kjørte samme opplegget som i går, bortsett fra at jeg gikk i 3 minutter i stedet for 5. Må jo ha litt framgang! Så nå er jeg mildt sagt veldig fornøyd med meg selv! :jepp:

Så utrolig deilig at det er fredag i dag! Skal i praksis i 3 uker fra mandag nå, det blir lange dager... Men moro blir det jo da;) Litt vanskeligere å trene da bare, jeg blir jo så sliten og får mindre tid. Men noe skal jeg da få pressa inn! Er jo vant til å ha to eller tre dager fri midt i uka jeg :P

Nå skal jeg bade, også skal jeg spise og se om det er noe morsomt på TV. Nå fortjener jeg å slappa av litt før jeg begynner med lesinga! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gudinna

I dag har jeg faktisk "skeia" ut litt. Av og til er det greit å spise noe annet enn dietten, ellers blir man drittlei! Jeg hadde så lyst på taco, så jeg spise 3 torillas! Det er jo fredag og det har alltid vært kose-dagen min, hvor vi spiser mat og ser på TV, og bare slapper av. Men vi kjøpte karbonadekjøttdeig da, og drakk vann inntil ;) Og hadde masse grønnsaker inni. Så jeg har egentlig ikke så dårlig samvittighet. Siden jeg klarte å kjøre bilen ut av veien i dag og måtte ringe Falcken så syns jeg rett og slett jeg fortjente å kose meg litt! :P Så lenge man ikke overdriver, velger de sunneste alternativene og bare gjør det en gang iblant tror jeg ikke det har så mye å si igrunn. Jeg henter meg jo inn igjen med en gang etterpå :)

Men jeg har bestemt meg for å ikke avvike fra dietten mer enn en gang i uka. Så lenge jeg ikke overspiser så går det vel greit ;) Men jeg trenger liksom å spise noe annet enn kyllingfilet og laks av og til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gudinna

I dag var jeg å trente igjen :) Gikk/jogga 25 min på tredemølla og tok noen få styrkeøvelser. Har hatt en laaaang og bedriten dag i dag så det var skikkelig deilig å få svetta ut litt gørr, men jeg hadde ikke motivasjon til å dra den helt ut i deg. Jeg har nemlig tre forferdelige uker foran meg siden jeg skal ha praksis. Er ikke vant til 8-5 jobbing som student for å si det sånn:P Så jeg må bare presse inn trening når jeg har tid og motivasjon, selv om det kommer til å bli mindre enn vanlig. Men tre økter i uken, det SKAL jeg bare få til!

Grunnen til at jeg har hatt en fæl dag i dag er fordi jeg må sende bilen til vrakpant :( Den ble ikke godkjent på EU-kontrollen i dag og reperasjonen kom på så mange tusen at jeg ikke har råd. Så jeg har bare bilen min en mnd til.. Dessuten har jeg frysi, vært sulten, kaffetørst(og ikke fått kaffe) og ekstremt trøtt.. Haha, håper ¨på en bedre dag i mårra! ;)

Ellers har alt vært som vanlig siden sist. Har holdt meg til dietten ihvertfall;)

Kjøpte meg også sånn detox-kur i dag,håper den funker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gudinna

I dag klarte jeg å komme med på trening, tok en drøy halvtime på tredemølla. Syns det er så mye lettere å trene utholdenhet enn styrke!!! Gah, får bare ikke motivert meg til det nå... Får prøve å ta det neste gang jeg skal trene da;) Har hatt litt vondt i korsryggen i dag å. Lurer på om jeg burde trene litt mer på stepmaskin og mindre på tredemølla kanskje. Men det kan også ha noe å gjøre med at jeg har sitti på vonde, harde trestoler denne uka.

Nå skal jeg lage meg middag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg lov å følge med i boken din også :sjenert:? Syns du virker veldig flink med kostholdet! Det er liksom min store bøyg, så det er fint å bli litt inspirert av andre her inne :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gudinna

Momseguri, det er jo bare kjempekoselig at noen gidder å lese her da <3 hehe. Er en ekstra motivasjon når jeg vet at noen "følger med" litt ;) Leste litt i dagboken din også, så moro at vi begge er studenter og like gamle! :jepp:

Kostholdet er egentlig mest "psykisk" føler jeg. Det gjelder liksom å omstille hjernen sin fullstendig, samtidig som man holder hodet opptatt med andre ting enn mat. Men grunnen til at det fungerer så bra for meg er nok også fordi jeg spiser såpass ofte at jeg aldri er spesielt sulten :) I dag hadde ho ene jeg er i praksis med seg kaker til alle sammen, og det tror jeg ho kommer til å fortsette med hver dag :tristbla: Men jeg har klart å sagt nei takk foreløpig ihvertfall. :D

Syns også det er kjempebra at du har noen belønninger til deg selv på veien mot målet! Det er veldig viktig! Du kommer til å klare dette kjempefint, sammen er vi sterke! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant? Jeg syns ihvertfall det er kjekt å lese om noen som er i ca. samme livssituasjon som meg :Nikke: Hvor ofte spiser du? Jeg tror kanskje jeg spiser for sjelden, men er ikke sikker..føles litt rart å skulle spise mer for å gå ned i vekt :klø: Og hvordan går det med kakene forrestene? Jeg hadde aldri klart å motstått kaker på jobb :fnise:

Endret av Momseguri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gudinna

Ja det er veldig kjekt :D Jo jeg spiser ca 5-7 ganger om dagen. Man skal jo ikke spise "mer" i den forstand, men man bør spise ofte. Måltidene skal jo være små og magre slik at man får i seg mindre kalorier :)Jeg klarte faktisk å motstå kaker hele uke også! :D Hurra! Har to uker igjen hvor ho kommer til å ta med kaker, men jeg skal være sterk. ;)

I går spiste vi lasagne. Som sagt så har jeg en dag i uka hvor jeg har lov til å avvike fra dietten :) Det var såå godt! Også trente jeg 40 min i dag. Tredemølle og noen få styrkeøvelser. Jeg må skjerpe meg med styrketreninga altså, gjør alt for lite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gudinna

I dag har jeg rett og slett vært skikkelig flink! Syns jeg selv da :P Jeg hadde ikke planer om å dra å trene i dag, men jeg fikk faktisk dratt meg ned til treningsstudioet i dag også! Tok 25 min på tredemølla, så tok jeg noen mageøvelser før jeg svømte i 20 minutter!!! :D Det var kjempedeilig og nå har jeg kjempegod samvittighet :jepp: Så resten av dagen skal jeg lese litt pensum og bare slappe av ;)

Var hos frisøren for to dager siden også, det var så utrolig deilig å føle seg litt freshere på håret! Det er lurt å ta litt vare på seg selv mitt i alt slitet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: Så deilig da! Sliter med motivasjonen jeg også i dag. Men når jeg ser alle andre her inne har vært så flinke skal jeg jammen meg komme meg på trening i kveld jeg også!

Frisøren ja, det trenger jeg. Er enig, viktig å unne seg selv sånnt! Ha en fin søndagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gudinna

Jeg tror ikke jeg klarer å vente 4 uker med å veie meg slik jeg sa. Jeg mååå gjøre det i mårra!! XD To uker holder jo det da når jeg tenker meg om. ;)

Glemte å skrive at jeg trente nesten en time på tredemølla i går! Er ikke ofte jeg orker å holde på så lenge. Jogga en del og merka at formen har blitt bedre :jepp:

I dag er treningsfri :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ser det skal være et program som heter "spis deg sexy" på tv3 i kveld.. spennende ;) kanksje noe å se på?

man kan jo alltids bli mer sexy, eller hur? (selv om vi er så flotte så, i alle våre former, lengder og bredder)

knallbra fremgang for deg, godt du er motivert og jobber på! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gudinna

Hei Aurelia! :D Ja jeg så faktisk på det programmet i går!:) Det var ikke noe nytt der igrunn da, går jo tusenvis av sånne programmer på TV fra før. Men er jo greit å plukke opp noen tips her og der :)

I dag er jeg så utrooolig trøtt og sliten. Tok en halvtimes trening i dag på vei hjem fra "jobb" og når jeg kom hjem var jeg helt utkjørt. Så i dag skal jeg bare slappa av, orker ikke lese eller noenting. Har sovi litt lite og dårlig de siste nettene så i kveld blir den tidlig i seng ;)

Til helgen skal jeg på besøk til bestemor, og ho kjøper alltid inn masse god mat og godt. Skal avstå fra godteriet men kommer til å spise det ho lager da :) Får heller bare trene litt ekstra når jeg er der tenker jeg. hehe..

BTW!! Jeg veide meg i dag! Veide 81,9!!! Har gått ned 2,6 kg på to uker og det er jeg absolutt fornøyd med :D hurra hurra, dette går braaaaaa! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow -så utrolig bra Gudinna! skikkelig imponerende! Grattis!!! :nigo:

Blir det gave fra kjæresten??

Håper du får sove godt i natt :)

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gudinna

Tuuusen takk Twinklestar!!! :):) Alltid like hyggelig når du legger igjen en hilsen her :) Joda han har nå sagt jeg skal få det så jeg håper jo det :P Han er litt treig av seg da men.. Skal holde deg oppdatert om hva jeg får ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...