Gå til innhold

Single kvinner i 30-40's

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ja, jeg ser ikke så mange kjekke menn på gata i den alderen. Ofte ser jeg 25 år gamle kjekke gutter, og tenker "Oi, han var kjekk, men skulle vært 10 år eldre!" Kom ut, dere kjekke menn i 30- og 40-årene!

Er nok mer snakk om at du har helt urealistisk forventninger til menn i forhold til alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok mer snakk om at du har helt urealistisk forventninger til menn i forhold til alder.

Mener du at menn er stygge når de er i alderen 35-55?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vanvittig mange flere single menn mellom 30 og 40 enn det er single kvinner i den alderen. Faktisk over dobbelt så mange i følge SSB. Så dere har det i hvert fall mye lettere enn oss.

Så vidt jeg kan se av SSBs tall (Statistisk årbok 2009) utgjør menn 54,8% av alle typer single (medregnet enker/enkemenn, skilte og separerte) i aldersgruppen 30-39.

Se tråden

Litt flere single menn enn kvinner i aldersgruppen 30-39, men ingen dramatisk forskjell

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at menn er stygge når de er i alderen 35-55?

Begge kjønn tar seg betydelig bedre ut når de er 25 år enn 35 år. Er mange menn i tredveårene som er single fordi de ikke orker damene på sin egen alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge kjønn tar seg betydelig bedre ut når de er 25 år enn 35 år. Er mange menn i tredveårene som er single fordi de ikke orker damene på sin egen alder.

Synes du? Vel, hver sin smak. :) Personlig foretrekker jeg menn på 38 framfor 28!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig. Etter min mening er kvinnene i tredve- og førtiåra betydelig mer attraktive enn sine yngre medsøstre. Jeg synes kvinner kler litt markerte linjer i ansiktet og får et mer interessant uttrykk da. Mer sexy stemmer får deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uenig. Etter min mening er kvinnene i tredve- og førtiåra betydelig mer attraktive enn sine yngre medsøstre. Jeg synes kvinner kler litt markerte linjer i ansiktet og får et mer interessant uttrykk da. Mer sexy stemmer får deg også.

.....får de også, skulle det stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NewMonkey
Uenig. Etter min mening er kvinnene i tredve- og førtiåra betydelig mer attraktive enn sine yngre medsøstre. Jeg synes kvinner kler litt markerte linjer i ansiktet og får et mer interessant uttrykk da. Mer sexy stemmer får de også.

+100 :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fropessor Snurre
Da må du litt opp i årene tror jeg, mennene har allerede sett seg ut noen yngre damer da ;p

Merker det spesielt. Har en stående profil et sted med bilde, og de fleste mennene som er inne og ser, er minst 7 år eldre enn meg. Jeg ser ikke ut som min alder i det hele tatt. Blir alltid tatt for å være rundt 22-24 år. :]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker det spesielt. Har en stående profil et sted med bilde, og de fleste mennene som er inne og ser, er minst 7 år eldre enn meg. Jeg ser ikke ut som min alder i det hele tatt. Blir alltid tatt for å være rundt 22-24 år. :]

Ja, der sier du noe. Jeg blir også tatt for å være mange år yngre enn jeg er, men på nettet har ikke dette betydning. Mennene søker bare på damene i aldersgruppen som er yngre enn dem selv. Det er veldig skjevhet mellom kjønnene der. Selv ville jeg aldri fått meg til å søke på menn som er mellom 10 og 5 år yngre enn meg. Det har noe med verdighet å gjøre, at man ikke aktivt søker en partner som er mye yngre enn en selv. Så jeg ser litt ned på menn som absolutt skal ha en dame som er en del år yngre enn seg selv. Det er ofte litt mannssjåvinisme i det å foretrekke at dama er så mye yngre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke ut som min alder i det hele tatt.

Er det noe spesielt galt med din alder?

Skammer du deg over din tid du har levd på denne jorden?

Må man unnskylde seg for at man ikke er yngre?

Kan man ikke se pen ut og bli forelsket når man er over 30?

Min venninne er 40 og fikk nettopp sitt første barn (hun planlegger et til). Hun er karrierekvinne og giftet seg sent: som 38-åring.

Hun trener, ser slank og stram ut, og er pen. Ingen rynker, ingen røyk og sunt kosthold. Mye penere enn flere som er yngre.

Vi bør se an dama, ikke dømme etter alder som et tall alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe spesielt galt med din alder?

Skammer du deg over din tid du har levd på denne jorden?

Må man unnskylde seg for at man ikke er yngre?

Kan man ikke se pen ut og bli forelsket når man er over 30?

Min venninne er 40 og fikk nettopp sitt første barn (hun planlegger et til). Hun er karrierekvinne og giftet seg sent: som 38-åring.

Hun trener, ser slank og stram ut, og er pen. Ingen rynker, ingen røyk og sunt kosthold. Mye penere enn flere som er yngre.

Vi bør se an dama, ikke dømme etter alder som et tall alene.

Enig, det viktigste er dama.... ikke alderen. Fins mange pene jenter langt oppi 30'årene og tidlig 40 hvertfall. Felles for de er at de er flinke til å trene og spise sundt.

Men må ærlig innrømme at på nettdating er det lett å sortere på de som gjerne er et par år yngre.... irl blir annerledes, da vet du at det ikke er gamle bilder og får et bedre inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mennene søker bare på damene i aldersgruppen som er yngre enn dem selv. Det er veldig skjevhet mellom kjønnene der. Selv ville jeg aldri fått meg til å søke på menn som er mellom 10 og 5 år yngre enn meg.

De fleste menn søker 5-10 år yngre damer, de fleste damer søker 0-5 år yngre menn. Så mennene er interessante kun for "unntaksdamene" og vice versa :D

Eller så kan man øke tiltrekningen betraktelig ved å søke noen som er 5 år eldre enn seg selv. Hvis man faktisk mener alvor med at man leter etter en kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...