Pjukset Skrevet 15. januar 2010 #21 Del Skrevet 15. januar 2010 Pjukset: Jeg tror du trenger det. Evt. kanskje også en stiv drink. Takk, du er skjønn Ingen mann får meg til å ty til flaksa, selv ikke Kjetil :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #22 Del Skrevet 15. januar 2010 Og nå gjør du det igjen, fraskriver deg ansvar og legger det over til meg. Jeg argumenterer meningene mine, det har ingenting å gjøre med at jeg skal ha siste ord. Jeg har kun svart på innlegg, og i forhold til deg har jeg kun vært saklig og overhodet ikke angrepet din person. Du starter sikkert minst 30 nye tråder om dagen, du må tåle at noen er uenig med deg uten å kalle dem slike ting du gjør. Dette er igjen en sterk overdrivelse, og en helt uvirkelig og usann argumentasjon i fra din side, tilsynelatende ene og alene for å drive denne argumentasjonen videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #23 Del Skrevet 15. januar 2010 Dette er igjen en sterk overdrivelse, og en helt uvirkelig og usann argumentasjon i fra din side, tilsynelatende ene og alene for å drive denne argumentasjonen videre. Si meg, Pjusket - Oppfører du deg slik i et forhold og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 15. januar 2010 #24 Del Skrevet 15. januar 2010 Dette er igjen en sterk overdrivelse, og en helt uvirkelig og usann argumentasjon i fra din side, tilsynelatende ene og alene for å drive denne argumentasjonen videre. Så du påstår at du aldri har kallt meg en "jævla bedrevitende kverulant"? Og også at du ikke har kalt Bianca det samme? Moderator har forøvrig slettet innleggene dine i vegetar-tråden, det bør vel være nok til å ringe en bjelle, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 15. januar 2010 #25 Del Skrevet 15. januar 2010 Si meg, Pjusket - Oppfører du deg slik i et forhold og? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #26 Del Skrevet 15. januar 2010 Så du påstår at du aldri har kallt meg en "jævla bedrevitende kverulant"? Og også at du ikke har kalt Bianca det samme? Moderator har forøvrig slettet innleggene dine i vegetar-tråden, det bør vel være nok til å ringe en bjelle, ikke sant? Kjære Pjusket. Jeg begynner faktisk å oppfatte deg som ganske så søt akkurat nå, tro hva du vil! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 15. januar 2010 #27 Del Skrevet 15. januar 2010 Kjære Pjusket. Jeg begynner faktisk å oppfatte deg som ganske så søt akkurat nå, tro hva du vil! :-)) Og jeg oppfatter deg som totalt blottet for sosial intelligens. Begynn å svar på det folk snakker til deg om istedet for slike innlegg som dette. Vær voksen, for guds skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #28 Del Skrevet 15. januar 2010 Og jeg oppfatter deg som totalt blottet for sosial intelligens. Begynn å svar på det folk snakker til deg om istedet for slike innlegg som dette. Vær voksen, for guds skyld. Nå skal jeg fortsette som her som en helt anonym gjest, som vanlig, og selvsagt fremdeles helt uten noen slags form for antenner eller tilsvar på direkte spørsmål, og fremdeles å være et fullstendig uansvarlig barn, kjære du. :-) Meningsløse kverulanter er det så mange av at de ikke lar seg forstille, så det er mye bedre å joine inn enn å forsøke å bekjempe dem. So here I go! :-)) *POFF!* ;-)) ~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 15. januar 2010 #29 Del Skrevet 15. januar 2010 Kjetil: Anser du dine innlegg i denne tråden som eksempler på den meningsfulle, dype og rike debatten du etterlyser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 15. januar 2010 #30 Del Skrevet 15. januar 2010 Kjetil: Anser du dine innlegg i denne tråden som eksempler på den meningsfulle, dype og rike debatten du etterlyser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobilian Skrevet 16. januar 2010 #31 Del Skrevet 16. januar 2010 Si meg, Pjusket - Oppfører du deg slik i et forhold og? *** Unnskyld meg, men hva har det med noe å gjøre? Er slike spørsmål del av seriøs meningsutveksling, mener du? Du kan ikke starte en debatt om dårlig debattskikk når du kaller folk "jævla bedreten kverulant", og det er DU som ser ut til å være veldig opptatt av å få siste ordet her nå. For egen del innrømmer jeg fint at jeg kan være ufin, teit, inkonsekvent og bedrevitende alt etter dagsform, men så setter jeg meg heller ikke på min høye hest og starter tråder om hvordan andre burde diskutere. Flaut, Kjetil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #32 Del Skrevet 16. januar 2010 Meningsløse kverulanter er det så mange av at de ikke lar seg forstille, så det er mye bedre å joine inn enn å forsøke å bekjempe dem. So here I go! :-)) Det er nå strengt tatt du som er en meningsløs kverulant. Så vidt jeg kan se har de andre kommet med saklige innlegg i de trådene som nevnes her, mens du igjen og igjen kommer med innlegg som rett og slett er bare tull! Hvordan skal man svare saklig på de innleggene du kommer med? Du er seriøst den debattanten med den verste debatteknikken jeg har sett inne på hele Kg og det sier litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå