Gå til innhold

Jeg hater dumme idiotiske meningsløse tomme kverulanter!

Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Hvorfor i all verdens land og rike er det så jævla mange av dem??

En meningsfull og komplett, dybde rik og seriøs debatt må jo være så uendelig mye bedre, eller...????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, et godt eksempel på en meningsfull og rik debatt er jo "fuck shit" når noen stiller et spørsmål eller påpeker noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian
Hvorfor i all verdens land og rike er det så jævla mange av dem??

En meningsfull og komplett, dybde rik og seriøs debatt må jo være så uendelig mye bedre, eller...????

Hvorfor mener du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, et godt eksempel på en meningsfull og rik debatt er jo "fuck shit" når noen stiller et spørsmål eller påpeker noe.

~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor mener du det?

Det er helt fint om man mener noe, og at man står for hva man mener.

Ingenting er bedre enn akkurat det.

Men å svinge seg i motsatt retning til ethvert utspill som måtte komme er hva jeg bare blir irritert av, for da er man bare ute etter å provosere fremfor å stå for det man mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altså denne tråden Kjetil er så frustrert over folkens. Det er her han føler at det "svinges i motsatt retning til ethvert utspill som måtte komme".

Jeg syns forøvrig at jeg står for meningen min fra begynnelse til slutt gjennom hele tråden, problemet ligger vel mer i at jeg ikke var enig med deg :)

Men flott at du engasjerer deg så mye at du gidder å opprette en ny tråd - for dette også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er altså denne tråden Kjetil er så frustrert over folkens. Det er her han føler at det "svinges i motsatt retning til ethvert utspill som måtte komme".

Jeg syns forøvrig at jeg står for meningen min fra begynnelse til slutt gjennom hele tråden, problemet ligger vel mer i at jeg ikke var enig med deg :)

Men flott at du engasjerer deg så mye at du gidder å opprette en ny tråd - for dette også :ler:

Jeg finner da ikke helt hverken Steinar40 eller Brutal_Mann i den tråden der...?? Hheheheeeee.... ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svarelitt mer seriøst: Kverulering bare for å kverulere er forferdelig slitsomt, det er jeg helt enig i. Men det er ikke kverulering å stille kritiske spørsmål som du ikke klarer/vil svare på. (På samme måte som at noen ikke er fanatiske bare fordi de har en sterk overbevisning som du er uenig i. Mange bruker en del begreper feil).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svarelitt mer seriøst: Kverulering bare for å kverulere er forferdelig slitsomt, det er jeg helt enig i. Men det er ikke kverulering å stille kritiske spørsmål som du ikke klarer/vil svare på. (På samme måte som at noen ikke er fanatiske bare fordi de har en sterk overbevisning som du er uenig i. Mange bruker en del begreper feil).

Jeg er helt og fullstendig kjempeenig med deg!! :-))))

Som om jeg skulle ha sagt det helt selv, faktisk!! ;-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner da ikke helt hverken Steinar40 eller Brutal_Mann i den tråden der...?? Hheheheeeee.... ;-))

Nei, og hva så? I nevnte tråd var jeg "superduper kverulant", i vegetartråden uttaler du at jeg var en "bedrevitende kverulant" som du aldri mer ville svare på innlegg til. Jeg ser i andre tråder at du ytrer det samme om/til andre brukere på KG. Ingen av stedene kan jeg se at noen ikke står for sine meninger, men det dreier seg enten om spørsmål du ikke kan svare på, eller noen er uenige med deg eller skriver noe du ikke liker.

Det er jo du som ikke klarer å diskutere saklig når du svarer på den måten. Kom gjerne med et konkret eksempel på hvilket svar jeg har gitt som har blitt oppfattet som kverulering?

Endret av Pjukset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og hva så? I nevnte tråd var jeg "superduper kverulant", i vegetartråden uttaler du at jeg var en "bedrevitende kverulant". Jeg ser i andre tråder at du ytrer det samme om/til andre brukere på KG. Ingen av stedene kan jeg se at noen ikke står for sine meninger, men det dreier seg enten om spørsmål du ikke kan svare på, eller noen er uenige med deg eller skriver noe du ikke liker.

Det er jo du som ikke klarer å diskutere saklig når du bare spyr ut slike grunnløse kommentarer til folk.

There's no need to get personal.

Heter du Bianca???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I nevnte tråd var jeg "superduper kverulant", i vegetartråden uttaler du at jeg var en "bedrevitende kverulant".

Nei, i vegetartråden var du en "jævla bedreten kverulant".

*kverulere*

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter du Bianca???

Nei Steinar, jeg kalles Pjukset. Og to ganger siste timen har du kalt meg "superduper kverulant", og "jævla bedreveitende kverulant".

Kan du ikke en gang stå for dine ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, i vegetartråden var du en "jævla bedreten kverulant".

*kverulere*

Godt at noen følger med i timen her, spør du meg..!! ;-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men spørsmålet om hva som er en "ekte vegeterianer" kunne du ikke svare på? :)

Nei, for nå har jeg endelig forstått hvilken jævla bedreten kverulant du er, så nå gidder jeg ikke å svare deg noe mer.

:hakeslepp:

Nå var det ikke jeg som spurte om dette i utgangspunktet, ikke sant? Jeg kverulerer ikke når jeg spør om noe, eller ikke er enig med deg ;)

Fuck shit.

Need I say more?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Steinar, jeg kalles Pjukset. Og to ganger siste timen har du kalt meg "superduper kverulant", og "jævla bedreveitende kverulant".

Kan du ikke en gang stå for dine ord?

Heter Kjetil, jeg da... ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sorry, skrev feil. Men likevel, stå for det du skriver.

Ja, jeg vet, så klart...

Tankeskrivefeil, bare. :-)

Litt ufin av meg akkurat den der, vet du... :-)

Men hvorfor er det så innmari viktig for deg å argumenter helt og holdent full ut til den aller siste skanse, og alltid å få det siste ordet helt til slutt, egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet, så klart...

Tankeskrivefeil, bare. :-)

Litt ufin av meg akkurat den der, vet du... :-)

Men hvorfor er det så innmari viktig for deg å argumenter helt og holdent full ut til den aller siste skanse, og alltid å få det siste ordet helt til slutt, egentlig?

Og nå gjør du det igjen, fraskriver deg ansvar og legger det over til meg.

Jeg argumenterer meningene mine, det har ingenting å gjøre med at jeg skal ha siste ord. Jeg har kun svart på innlegg, og i forhold til deg har jeg kun vært saklig og overhodet ikke angrepet din person.

Du starter sikkert minst 30 nye tråder om dagen, du må tåle at noen er uenig med deg uten å kalle dem slike ting du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...