perry Skrevet 26. april 2002 #1 Del Skrevet 26. april 2002 Er det noen som har tips om kaker som det går greit å fryse? Skal ha konfirmasjon, og prøver å gjøre unna endel baking. Kan f.eks. fromasjkaker fryses? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freetime Skrevet 26. april 2002 #2 Del Skrevet 26. april 2002 Fromasj har jeg ikke noen erfaringer med,men sukkerbunn,rullekaker,sjokoladekaker,nøttebunner-det kan fryses. By the way-når man kjøper fromasjkaker i butikken,ligger ikke de i fryser sammen med is? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. april 2002 #3 Del Skrevet 26. april 2002 Eplekaker er ypperlig å fryse. Sukkerbrød og formkaker også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 29. april 2002 #4 Del Skrevet 29. april 2002 Ostekaker er også ypperlige til nedfrysning. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pus Skrevet 29. april 2002 #5 Del Skrevet 29. april 2002 Kransekaker blir ofte bedre av å ha vært fryst, og det er alltid noe folk spiser..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 2. mai 2002 #6 Del Skrevet 2. mai 2002 Gullrotkaken er like god når jeg tar den opp fra fryser, både bunn og krem. Anbefales. Til min stordag bakte jeg to kaker og frøs de. Helt perfekt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perry Skrevet 3. mai 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 3. mai 2002 Takk for masse forslag. Nå begynner det å fylles opp i fryseren. Da jeg leste nøyere på oppskriften til kaken med mokka fromasj, så sto det der at den skulle fryses! Skulle forresten gjerne hatt oppskrift på gulrotkaken. Sikkert godt med en kake som ikke er så "fet" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå