Gå til innhold

Hva gjør jeg???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Heisann

For noen uker siden var jeg og gikk tur med min retriever, da vi tilfeldigvis hørte mjauing inni et kratt. Der fant jeg verdens herligste kattunge på ca. 2 mndr. Stedet denne ble funnet, var nokså øde og avsides fra folk. Det endte med at vi tok pusen med hjem. Hunden var ikke helt fornøyd med tingenes tilstand, men nå 1 mnd. etter er de perlevenner, har prøvd å bli "kvitt" katten, men nå er hele familien kjempeglad i den, å se min 40 kg. tunge hund og den minimale kattungen sammen er en fornøyelse i seg selv. (Forstår enda ikke at noen har hjerte til å kvitte seg med dyr på den måten) Men så til spørsmålet, hva er mest rett når en skal på ferie???? Denne katten vil jeg ha mest mulig rundt huset og vil ha henne inne om nettene. Hun vil bli sterilisert om 6 mndr. ca. Det er jo kattepensjonat, men er det gunstig når en katt er vandt med å være fri og gå rund som den ønsker?? Har hørt at de kun står i bur der så lenge en er på ferie, og får knapt gå ut av buret. Noen dyrevenner her som vet, en hund setter en på kennel, ferdig med det, men hva med hjerteknuseren når vi skal reise vekk. Skal vi satse på pensjonat eller at en nabo gir henne mat og drikke?? Håper på svar! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brigitta

Jeg ville latt en nabo eller familiemedlem gi den mat og se litt etter den. Så har du samtidig noen som kan vanne plantene og ta inn posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...