Gjest Armule Skrevet 15. januar 2010 #21 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg irriterer meg skikkelig over de trangsynte som bastant mener at gutter/menn som liker analsex med dama si er skaphomo! Og folk som er kristen av vane, uten å egentlig ha satt seg inn i Bibelen og hva den sier og står for. Men allikevel proklamerer at ingen kan rokke ved troen deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 15. januar 2010 #22 Del Skrevet 15. januar 2010 Irriterer meg over folk som skriver "hvor blir det av den globale oppvarmingen, det er jo helvetes kaldt!!!" Ja, facebook har vært oversvømt av slike kommentarer de siste ukene. Fryktelig irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #23 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg blir oppgitt over alle dem som blir helt sjokkert dersom de skulle bli gravide etter samleie med påfølgende angrepille. Den virker BARE dersom du IKKE allerede har hatt eggløsning!! Men står dette i pakningsvedlegget til nødprevensjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #24 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg irriterer meg over alle de som påstår de har blitt gravide på P-pillen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 15. januar 2010 #25 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Irriterer meg over de som automatisk tror at man er bortskjemt hvis man er enebarn. Det er ofte jeg unngår å nevne dette, mye fordi jeg opplever en god del fordommer i forhold til dette. Mvh Yvonne Endret 15. januar 2010 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå