Gå til innhold

dreias nye ventetid

dreia

Anbefalte innlegg

Jeg var ikke klar over at det var bevegelse heller da, før det hadde gått en stund - trodde jo ikke at jeg skulle kjenne noe så tidlig.

Den tid den sorg tenker jeg, men bare tanken på å slippe å fly på do er deilig for å si det sånn. :fnise:

Ja nå bør hun snart vise seg altså. :regler:

Eg kjem sikkert heller ikkje til å kopla ting i magen med babyen med det første - sjølv kor mykje eg måtte kjenna etter. Det må vera heilt uvirkelig følelse. :klø:

Du kan jo vera heldig og få ein sovebaby. :tommelsmil: Eller du kan få ein baby som eg var - som ikkje sov natta gjennom før eg var over året. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag fekk eg ein skikkelig rar aha-opplevelse. Eg sat i sofaen og såg bort på UL-bilda som ligg på armlenet. Og plutselig gjekk det opp for meg - tenk at det er ein sånn liten sak INNI MAGEN MIN! :sjokk: :dåne: Skikkelig uvirkelig. Mannen måtte berre le av meg. Eg er visst ikkje heilt "klar" i toppen om dagen, trur eg. Enkelte ting tar veldig lang tid før dei synk inn. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjem sikkert heller ikkje til å kopla ting i magen med babyen med det første - sjølv kor mykje eg måtte kjenna etter. Det må vera heilt uvirkelig følelse. :klø:

Du kan jo vera heldig og få ein sovebaby. :tommelsmil: Eller du kan få ein baby som eg var - som ikkje sov natta gjennom før eg var over året. :ler:

Jeg skjønte ikke at det var bevegelse før jeg satt på jobb og holdt på med ungene og plutselig fikk et spark rett i bekkenbeltet. Ble ganske satt ut da ja. Og da skjønte jeg jo at det jeg hadde kjent den/de siste uken/e var baby'n i magen. :hjerte:

Jeg håper jo å få en sovebaby, men vet at faren for å få en som ikek vil sove er tilstede. Jeg snudde døgnet til mine foreldre pga at jeg hadde kolikk og bare skrek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke at det var bevegelse før jeg satt på jobb og holdt på med ungene og plutselig fikk et spark rett i bekkenbeltet. Ble ganske satt ut da ja. Og da skjønte jeg jo at det jeg hadde kjent den/de siste uken/e var baby'n i magen. :hjerte:

Jeg håper jo å få en sovebaby, men vet at faren for å få en som ikek vil sove er tilstede. Jeg snudde døgnet til mine foreldre pga at jeg hadde kolikk og bare skrek.

For ein herlig følelse når det endelig går opp for ein at den lille helsar på. :rødme: *gleder meg så vanvittig*

Håpar vesla - og du og mannen - slepp kolikk. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ein herlig følelse når det endelig går opp for ein at den lille helsar på. :rødme: *gleder meg så vanvittig*

Håpar vesla - og du og mannen - slepp kolikk. :kose:

Jeg gleder meg til du opplever den følelsen. :)

Og det håper da virkelig jeg også at vi slipper, er jo ikke noe godt for noen av partene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til du opplever den følelsen. :)

Og det håper da virkelig jeg også at vi slipper, er jo ikke noe godt for noen av partene.

:nigo:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare huke deg inn på mine innlegg igjen! :klem:

:vinke:

Eg forstod jo ingenting før eg klikka meg inn i boka di. Velkommen inn hit i ny drakt. :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ein herlig følelse når du kjenner dei første sparka, så du kan berre gleda deg! :strix:

I sure do. :skya:

Håpar det ikkje er så altfor, altfor lenge igjen. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sure do. :skya:

Håpar det ikkje er så altfor, altfor lenge igjen. :hjerte:

Trur eg kjente dei første sparka rett før UL i veke 18, viss eg ikkje hugsar feil. :) Men det var vel først i veke 19 at eg kjente sparka heilt tydelig, og ikkje var i tvil om kva det var eg kjente. :rødme: Håpar du snart får kjenna dei første sparka! :) I starten er det ikkje lett å vita om det er spark eller noko anna du kjenner, iallfall ikkje når ein er gravid for første gang. Spennande tider for deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur eg kjente dei første sparka rett før UL i veke 18, viss eg ikkje hugsar feil. :) Men det var vel først i veke 19 at eg kjente sparka heilt tydelig, og ikkje var i tvil om kva det var eg kjente. :rødme: Håpar du snart får kjenna dei første sparka! :) I starten er det ikkje lett å vita om det er spark eller noko anna du kjenner, iallfall ikkje når ein er gravid for første gang. Spennande tider for deg! :klemmer:

Det hadde vore fint om eg kunne kjenna spark litt før ordinær UL, så kan eg kanskje få bekrefta på UL at det er fosteret eg faktisk kjenner. :rødme:

Nei, eg må vel slutta å få forventningane så opp. Då blir eg berre skuffa om det tar veldig lang tid før eg kjenner noko. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har eg gått til innkjøp av to mammabukser og ammeinnlegg i ull (så nå slepp eg å fortsetja med min fantastiske patent ullsinglett innanfor BH-en :ler:). Eg innser at puppene treng ein ny, liten (les: større) vekstfase før dei ammeinnlegga sit som støypt, men. *ønsker seg store pupper til bursdagen :sexy:*

I tillegg skaffa me oss ein AngelSounds doppler på tilbud. Eg har tenkt veldig fram og tilbake på om eg skulle skaffa meg ein eller ikkje, men enda på ja når den var så billig og lett tilgjengelig. Sidan det ikkje er så lenge sidan sist UL, og eg derfor lever litt på den ennå - og samtidig er skeptisk til overforbruk av doppler -, har eg ikkje testa den ut ennå. Men me har då sjekka at den fungerer - mannen sin hjertelyd kom inn klart og tydelig då me prøvde! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres så fint ut med de AngelSound'ene! Ønsker meg en sånn når jeg blir gravid, kan sikkert forhindre mye angst.

Også ble jeg litt nyskjerrig nå da...er det dopplerultralyd vi bruker til vanlig, eller er det forskjell på risiko mellom dopplerultralyd og ''ikke-dopplerultralyd''? Har hørt at ultralyd ikke innebærer noen risiko for babyen?

Har ikke satt meg inn i hvordan dopplerultralyd virker, men kjenner til dopplereffekten med lydbølger som strekkes og forkortes, og skjønner ikke helt hvordan det virker i en liten dings...

Du trenger ikke å vite alt dette altså :sjenert: Men kanskje du gjør det, og da kan jo jeg lære litt :fnise:

Så gøy med mammaklær da! Har du fått såpass mage at du trenger de nå eller er det til senere du kjøper de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg synes det høres så fint ut med de AngelSound'ene! Ønsker meg en sånn når jeg blir gravid, kan sikkert forhindre mye angst.

Også ble jeg litt nyskjerrig nå da...er det dopplerultralyd vi bruker til vanlig, eller er det forskjell på risiko mellom dopplerultralyd og ''ikke-dopplerultralyd''? Har hørt at ultralyd ikke innebærer noen risiko for babyen?

Har ikke satt meg inn i hvordan dopplerultralyd virker, men kjenner til dopplereffekten med lydbølger som strekkes og forkortes, og skjønner ikke helt hvordan det virker i en liten dings...

Du trenger ikke å vite alt dette altså :sjenert: Men kanskje du gjør det, og da kan jo jeg lære litt :fnise:

Så gøy med mammaklær da! Har du fått såpass mage at du trenger de nå eller er det til senere du kjøper de?

Egentlig veit eg fint lite. :fnise:

Eg trur at ein doppler sender ut kraftigare lydbølger enn ei UL-maskin gjer. Legen på fertilitetsseksjonen ville iallfall ikkje setja på doppler for å høyra hjertelyd, nettopp fordi han ikkje ville stressa embryoet/fosteret. (Me såg jo tross alt hjerta som slo, så det var bekreftelse god nok. :rødme:) Så ein bør nok vera forsiktig med bruken. Men litt dopplerbruk bør vel den lille tåla. :Nikke:

Bruk av ultralyd og langtidseffekt av det har dei vel heller ikkje blitt enige om, men ein bør ikkje misbruka det heller. Eg har bekymra meg for at den lille skulle bli i overkant stressa av alle dei gratis UL-ane eg fekk, men heldigvis svarte legen at det var ingen grunn til å bekymra seg for. Dei hadde vel uansett ikkje gitt meg tilbudet om dei trudde det var farlig for ungen. :vetikke:

Eg har strengt tatt ikkje behov for mammabukser heilt ennå, men det er nok like før. Eg har berre nokre få bukser eg klarar å gå i nå (- hadde hatt fleire om eg berre hadde orka å legga opp beina på enkelte :plystre:), dei fleste vanlige buksene mine passar ikkje, så eg går i bukser som egentlig er eit nummer for store. Men eg har høyrt at magen kan komma over natta, så det er greitt å vera beredt. ;) Eg hadde på meg den eine mammabuksa på tur i går, og det var heilt herlig. Strama ikkje på magen. :nigo: Men eg turte ikkje gå i den på jobb i dag, i frykt for å bli "busted". :sjenert:

Det er nok en guttebaby som vokser under mageskinnet ditt! :)

*notert*

Ja, tenk om det er ein liten lillemann hos meg også. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur eg må ein tur på apoteket og kjøpa meg ammeinnlegg i ull. Dei frå Janus var jo gigastørrelse. :dåne: For dei skal vel ikkje stikka ut frå BH-en i alle kantar? :klø:

Satsar på å få bruk for dei når amminga startar. :jepp:

Eg treng visst større pupper. Håpar dei veks mykje meir nå som dei er litt ømme igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur eg må ein tur på apoteket og kjøpa meg ammeinnlegg i ull. Dei frå Janus var jo gigastørrelse. :dåne: For dei skal vel ikkje stikka ut frå BH-en i alle kantar? :klø:

Satsar på å få bruk for dei når amminga startar. :jepp:

Eg treng visst større pupper. Håpar dei veks mykje meir nå som dei er litt ømme igjen.

Ullinnleggene skal dekke hele puppen... Altså, de skal ligge inne i BH-en nederst, men det er vel ikke akkurat unormalt at litt av puppen er over kanten på BH-en, og dermed er ullinnlegget det også.

Mest sannsynlig vil de sitte finere i en amme-BH. (Det er derfor amme-BH'er ikke er så veldig lekre. De dekker liksom hele puppen, og er ikke bare skåler nederst... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...