Gå til innhold

Hvem av de dere har møtt angrer dere på at dere møtte?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Nå har vi jo vært igjennom mange tenkelige vrier om dette temaet. Her er en ny vri....

Håper på bra respons og at tråden kan øke selvtilliten til mange her, da det ikke er en skam å ikke bli nevnt!

Fristende å være morsom nå og nevne noen pensjonister jeg har truffet, men det gjør jeg ikke for da slår de meg kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg angrer litt på han taxi sjåføren som kjørte meg hjem i natt, for han pratet så mye, så nå har jeg litt hodepine...

Ellers tror jeg at de fleste har vært ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke dy meg, men jeg må bare få uttale meg og si at jeg ikke syns den tråden her var noe hyggelig da, om den var seriøst ment. Men om det bare er humor og ironi er det jo greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Om jeg angre på noen jeg har truffet?? Herregud det har jeg aldri tenkt over!! Er det noe å angre på? De jeg liker, treffer jeg om igjen og de jeg ikke liker gidder jeg ikke å treffe mer - enkelt og greit :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Dr Zoidberg

Joda, det er mennesker jeg godt kunne levd uten å ha kjent. Ingen tvil om det. Men samtidig, disse menneskene har lært meg noe jeg ikke hadde visst ellers om mennesker i helhet. Og de har jo gjort meg til den jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...