Gjest Gjest_Marlen_* Skrevet 13. januar 2010 #1 Del Skrevet 13. januar 2010 Etter å ha lest mange av svarene fra mannfolka her, så virker dere veldig forståelsesfull og fornuftige når det gjelder mot kvinner, og det gir meg håp, men sånn er det ikke i det virkelige liv, handling sier mer enn ord er min erfaring iallefall, synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 13. januar 2010 #2 Del Skrevet 13. januar 2010 Etter å ha lest mange av svarene fra mannfolka her, så virker dere veldig forståelsesfull og fornuftige når det gjelder mot kvinner, og det gir meg håp, men sånn er det ikke i det virkelige liv, handling sier mer enn ord er min erfaring iallefall, synspunkter? Selvfølgelig er det mye rett i sitatet ditt. Her inne er det kanskje en del menn med gode intensjoner ihvertfall, og menn i mindretall. Menn som oppsøker nettstedet er vel også interessert i å utvide horisonten litt, spille litt med damene her og er nysgjerrige selvfølgelig. Noen gode tips og ideer leveres jo fra tid til annen og det kan jo mulig være til berikelse for mannen, ikke sant ?? Helt forsiktig vil jeg anta at her finner man et speilbilde av samfunnet forøvrig....og husk da at menn er i mindretall her inne.......og samtidig dette med intensjonene da......og jada det er håp skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 14. januar 2010 #3 Del Skrevet 14. januar 2010 Etter å ha lest mange av svarene fra mannfolka her, så virker dere veldig forståelsesfull og fornuftige når det gjelder mot kvinner, og det gir meg håp, men sånn er det ikke i det virkelige liv, handling sier mer enn ord er min erfaring iallefall, synspunkter? Det som skjer er at du ikke blir interessert i menn som de sympatiske og reflekterte mennene her inne, men andre typer menn. Kansje fordi du egentlig ikke synes du fortjener å bli behandla særlig bra, hva vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NewMonkey Skrevet 14. januar 2010 #4 Del Skrevet 14. januar 2010 Det som skjer er at du ikke blir interessert i menn som de sympatiske og reflekterte mennene her inne, men andre typer menn. Kansje fordi du egentlig ikke synes du fortjener å bli behandla særlig bra, hva vet jeg. +1 enig Drittsekker blir sett først..dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Marlen_* Skrevet 14. januar 2010 #5 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg går selvsagt etter det indre og ikke etter mannfolka som prøver og imponere ved å være en drittsekk, eller prøver iallefall å unngå de. Men synes at dere mannfolk virker altfor god til å være sant ut i fra hva dere skriver her i forhold til hva hverdagslige olanormann er. Har opplevd at snille gutter plutselig har hoppet ut av skallet sitt og ikke vært noe bedre heller, desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 14. januar 2010 #6 Del Skrevet 14. januar 2010 Ja, handling sier alltid mer enn ord. ....og reaksjon mer enn aksjon... Uansett! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 14. januar 2010 #7 Del Skrevet 14. januar 2010 +1 enig Drittsekker blir sett først..dessverre +1 til enig Man ser jo mye klagingen her inne over menn. Sånn går det når drittsekkene er øverst på lista Er glad det enda finnes noen få (veldig få i min alder desverre) damer som liker menn med tankegang, omsorghet og litt klassisk gentlemanstil;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 14. januar 2010 #8 Del Skrevet 14. januar 2010 Og hva er da din alder, Jonesey? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 14. januar 2010 #9 Del Skrevet 14. januar 2010 20. 21 til sommern;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 14. januar 2010 #10 Del Skrevet 14. januar 2010 Ah, da kan jeg forstå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 14. januar 2010 #11 Del Skrevet 14. januar 2010 Etter å ha lest mange av svarene fra mannfolka her, så virker dere veldig forståelsesfull og fornuftige når det gjelder mot kvinner, og det gir meg håp, men sånn er det ikke i det virkelige liv, handling sier mer enn ord er min erfaring iallefall, synspunkter? Helt enig, og for å si det på en annen måte - tomt prat er verdiløst! Og det finnes faktisk også kvinner som bare er tomt prat etc. Jeg kan ikke uttale meg om andre folk her inne utover de inntrykkene enkelte har gitt meg. Noen positivt og andre negativt. Jeg vil imidlertid gå utifra at ingen sitter her og prøver å gjøre seg "verre" enn det de er ute i det virkelige liv, heller motsatt selvfølgelig. Det som er lettere her inne er å si ting rett ut og som man mener det. Når man står overfor fremmede mennesker ansikt-til-ansikt så blir det mye vanskeligere. Da blir folk sårede eller sinna. Derfor gjør man jo ikke det vanligvis. Et annet poeng er at det er lett å være forståelsesfull og fornuftig helt til det virkelig betyr noe eller går utover en selv. Da kommer fort egoet inn i bildet og ødelegger. Her er jo ingenting personlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2010 #12 Del Skrevet 14. januar 2010 +1 til enig Man ser jo mye klagingen her inne over menn. Sånn går det når drittsekkene er øverst på lista Er glad det enda finnes noen få (veldig få i min alder desverre) damer som liker menn med tankegang, omsorghet og litt klassisk gentlemanstil;) Tull og tøys, de fleste damer liker det du skriver her. Men det må også være en form for tiltrekning her, ikke sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 14. januar 2010 #13 Del Skrevet 14. januar 2010 Tull og tøys, de fleste damer liker det du skriver her. Men det må også være en form for tiltrekning her, ikke sant. Det er klart. Men mange blir tiltrukket av drittsekkstilen i seg selv. Og jeg skjønner at de liker folk med mye selvtillit, det gjør jeg selv også, men det får være grenser. Jeg vil si jeg har over middels selvtillit, men jeg går ikke rundt og er en dust som drikker alt for mye, snuser/røyker så det lukter dritt av de, driter i skolen og har en frekk holdning. For det virker som at sistnevnte egenskaper er perfekte for ei jente på rundt 15-20. Har merka at det heldigvis dabber av mot 20+, særlig da jeg begynte på universitetet. Man ser jo hvor noen av disse tidligere kule gutta ender opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leonberger Skrevet 14. januar 2010 #14 Del Skrevet 14. januar 2010 Vel vel.. Det kommer jo helt ann på hva det er som mangler i sitt eget liv. Man oppsøker det som "mangler" hos seg selv! Nå synes jo jeg at "altfor reflekterte" menn er kjedelige, for det blir aldri en diskusjon fordi han klarer å unngå hendelsen med sin sprakende forståelse og selvinnsikt. Jeg er selv en åpen bok, frekk i kjæften uten å være slem...(nordnorsk bare).. Noen ganger er litt action spennende, og tiltrekker meg derfor de mennene som er litt sjenerte men samtidig bestemte og stae. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fisk Skrevet 14. januar 2010 #15 Del Skrevet 14. januar 2010 [...] men jeg går ikke rundt og er en dust som drikker alt for mye, snuser/røyker så det lukter dritt av de, driter i skolen og har en frekk holdning.[...] Alt dette fikk deg til å virke litt passiv-aggressiv. Jenter, eller folk generelt, liker gutter, og folk generelt, som har en litt mer avlsappet holdning til slikt. "Snille gutter" føler jeg ofte er nettopp passiv-aggressive, og jeg føler de oftere prater nedsettende om "drittsekkene" enn hva "drittsekkene" prater nedsettende om de "snille gutten". Go figure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 14. januar 2010 #16 Del Skrevet 14. januar 2010 "Snille gutter" føler jeg ofte er nettopp passiv-aggressive, og jeg føler de oftere prater nedsettende om "drittsekkene" enn hva "drittsekkene" prater nedsettende om de "snille gutten". Go figure. Det er som regel bitre menn på 30+ synes jeg. Jeg prater sjeldent nedsettende om noen, men heller fakta. De fortjener forresten litt pes med tanke på hvor frekk de selv har vært/er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hehe_* Skrevet 15. januar 2010 #17 Del Skrevet 15. januar 2010 Alt dette fikk deg til å virke litt passiv-aggressiv. Jenter, eller folk generelt, liker gutter, og folk generelt, som har en litt mer avlsappet holdning til slikt. "Snille gutter" føler jeg ofte er nettopp passiv-aggressive, og jeg føler de oftere prater nedsettende om "drittsekkene" enn hva "drittsekkene" prater nedsettende om de "snille gutten". Go figure. kanskje fordi de snille guttene oppfører seg så fint og at det dermed ikke er noe stygt å si om de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 15. januar 2010 #18 Del Skrevet 15. januar 2010 Etter å ha lest mange av svarene fra mannfolka her, så virker dere veldig forståelsesfull og fornuftige når det gjelder mot kvinner, Det er fordi vi er kyniske sjekkere som faker følelser for å fremstå forståelsesfulle og romantiske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest L Skrevet 15. januar 2010 #19 Del Skrevet 15. januar 2010 Vil si at ord kan være handling og , men man kommer jo ingen vei hvis man ikkje gjennomfører dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Orakelmannen Skrevet 17. januar 2010 #20 Del Skrevet 17. januar 2010 Etter å ha lest mange av svarene fra mannfolka her, så virker dere veldig forståelsesfull og fornuftige når det gjelder mot kvinner, og det gir meg håp, men sånn er det ikke i det virkelige liv, handling sier mer enn ord er min erfaring iallefall, synspunkter? Det er jeg helt enig med deg i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå