Gå til innhold

Kitty's dagbok


Kitty_katt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bra jobbet, det høres ut som en super treningsøkt!! Hvordan vet du hvor mange kcal du brenner bort når du trener styrke? :klø:

Takk! :Nikke:

Brukte pulsklokka :gjeiper:

Heisann :) tok meg en liten tur innom treningsdagboken din jeg! Godt å se andre som er motiverte :klappe: ville bare si stå på(!) og lykke til videre!

Tusen takk:) Er litt lettere å motivere seg når man har venner som pusher meg også da :sjenert:

Endret av Kitty_katt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg på en time bodycombat igjen. Kjempebra time altså som virelig får opp pulsen. Forbrente nesten 600 kcal :lur: Så den er jeg fornøyd med.

Er fremdels stiv i dag fra fredagens trening og nå gårsdagens. Tviler på at det derfor blir noe trening på meg i mårra :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en herlig treingsøkt unnagjort! :)

Varmet opp på en maskin som lignet på ellipse i 25 min før jeg tok noen styrkeøvelser. Ble ikke så mye i dag og med at jeg skulle rekke hjem å se Hotel Cæsar :sjenert:

Nedtrekk:

20 kg: 1x10

25 kg: 1x10

20 kg: 1x10

Upper back romaskinsak:

20 kg: 1x10

20 kg: 1x7

15 kg: 1x10

Benkpress:

22 kg: 3x10

Bicepscurl:

6 kg manual i hver hånd 3x10 på hver.

Triceps pushdown:

15 kg: 1x10

20 kg: 1x10

25 kg: 1x10

480 kcal forbrent i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nemorosa

Så flink du er! Slik jeg kan se det på treningen din ser det ut som vi ligger ganske likt på antall kilo på vektene og slikt :). Men kan jeg spørre om hva triceps pushdown er for noe?

Vil forresten anbefale deg en øvelse jeg gjorde med jentene i forrige uke som er suupereffektiv :) der du ligger på ryggen og en medhjelper slår bena dine ned mot bakken og du løfter dem opp igjen hvis du skjønner..hehe jeg er ikke så flink å forklare. Jeg er litt støl enda(!) og dette var fredagen som var :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Slik jeg kan se det på treningen din ser det ut som vi ligger ganske likt på antall kilo på vektene og slikt :). Men kan jeg spørre om hva triceps pushdown er for noe?

Vil forresten anbefale deg en øvelse jeg gjorde med jentene i forrige uke som er suupereffektiv :) der du ligger på ryggen og en medhjelper slår bena dine ned mot bakken og du løfter dem opp igjen hvis du skjønner..hehe jeg er ikke så flink å forklare. Jeg er litt støl enda(!) og dette var fredagen som var :ler:

Takk! :)0706_triceps_push_down.jpg

Dette er triceps pushdown:)

du emner at jeg prøver å holde bena oppe mens en annen presser/slår de ned? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nemorosa

Ahh ja den ja god den :)

Ja det er den jeg mente, jeg er så utrolig dårlig med navn på de ulike øvelsene. Ikke alltid like lette å forklare heller :fnise: Satser på jeg lærer de etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på trening i dag også jeg :) *flink*

I dag var jeg på gruppetime, som var en bokseinspirert time. Ikke ganske så tung trening det altså, og kjenner det kjempegodt i armene. Men det er sånn det skal være! :jepp:

brent 480 kcal i dag:)

Spørs om det blir noe trening i mårra da, vi får se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kjapp treningsøkt i går kveld. Er ikke så veldig fornøyd med den siden jeg ikke var så motivert og ikke ga alt. Så var jeg fremdeles stiv i enkelte muskler :nei:

Men litt er vel bedre enn ingenting :jepp:

Oppvarming 15 min ellipse lignende maskin + diverse styrkeøvelser. Husker ikke helt hva jeg tok av hva, men tok markløft, nedtrekk, sånn rar maskin hvor man presser bena utover og innover(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nemorosa
Hadde en kjapp treningsøkt i går kveld. Er ikke så veldig fornøyd med den siden jeg ikke var så motivert og ikke ga alt. Så var jeg fremdeles stiv i enkelte muskler :nei:

Men litt er vel bedre enn ingenting :jepp:

Oppvarming 15 min ellipse lignende maskin + diverse styrkeøvelser. Husker ikke helt hva jeg tok av hva, men tok markløft, nedtrekk, sånn rar maskin hvor man presser bena utover og innover(?)

Jeg synes ikke treningsøkten din hørtes så ille ut jeg Kitty :). Jeg tror jeg vet hvilken maskin du nevner på slutten der, men vi har to forskjellige på mitt senter. En der du presser innover og trener innsiden av lårene, og en der du presser utover og trener utsiden/rumpa. Da jeg var på time med PT viste han oss hvordan vi brukte dem, og han sa også at hvis en trente for mye med den en presser ut på, får en større rumpe :fnise: tror jeg skal holde meg unna den maskinen selv :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke treningsøkten din hørtes så ille ut jeg Kitty :). Jeg tror jeg vet hvilken maskin du nevner på slutten der, men vi har to forskjellige på mitt senter. En der du presser innover og trener innsiden av lårene, og en der du presser utover og trener utsiden/rumpa. Da jeg var på time med PT viste han oss hvordan vi brukte dem, og han sa også at hvis en trente for mye med den en presser ut på, får en større rumpe :fnise: tror jeg skal holde meg unna den maskinen selv :gjeiper:

Ja det var nok de jeg trente :gjeiper: Syns egentlig ikke noe om disse maskinene og trener dem sjeldent. Men hvorfor får man større rumpe av å trene den man presser ut? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nemorosa

Hehe nei, jeg synes ikke så særlig om de jeg heller etter at jeg brukte de aktivt der jeg trente før. Da var det alltid en type som brukte å sette seg på maskinen rett foran der jeg satt bare for å stirre :sjenert: var litt småekkelt!

Meeen..ja, hvorfor får man større rumpe? Jeg mener det var fordi du trener "rumpemusklene" eller hva det nå er de heter :fnise: og når de blir større...ja, så blir rumpa større også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei, jeg synes ikke så særlig om de jeg heller etter at jeg brukte de aktivt der jeg trente før. Da var det alltid en type som brukte å sette seg på maskinen rett foran der jeg satt bare for å stirre :sjenert: var litt småekkelt!

Meeen..ja, hvorfor får man større rumpe? Jeg mener det var fordi du trener "rumpemusklene" eller hva det nå er de heter :fnise: og når de blir større...ja, så blir rumpa større også :)

Nei æsj! Er så ekkelt med sånne, var en på treningssentret her en gang også som bare sto der å stirra på oss og smilte :nei:

Man får vel mer muskler ja, men jeg trodde man fikk sprettrumpe istedet for stor rumpe :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj nei, har helt glemt av å oppdatere her jo:O

Må innrømme at det ikke har vært såm ange øktene siden sist da :sjenert:

Trur jeg har trent 3 ganger eller noe. 2 ganger styrkeøkt 1 time med boksing! DET var tungt det, var stiv 1 uke etterpå, å da mener jeg SKIKKELIG stiv. Hele overkroppen var ubrukelig omtrent :gjeiper: Så der har jeg 1 unnskylding for å ikke ha trent så mye :lur:

Var på senteret i går en tur og trente styrke da:)

10 min oppvarming

Markløft: ikke sikker på vektene her men var 3 sett m/10 reps

Nedtrekk:

25kg x 10

30kg 2x10

Triceps pushdown: husker ikke:O

Benpress:

3x10 70kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...