Gå til innhold

Kitty's dagbok


Kitty_katt

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg er en jente på 20 år som nettopp har tatt opp igjen treningen etter 1/2 års opphold :sjenert: Har planer om å gå ned noen kilo og stramme opp her og der. Er for tiden i Danmark og studerer og har nettopp kjøpt meg medlemskap her:) Jeg kommer til å logge trening og kosthold, men jeg teller ikke kcalorier! Blir altfor opphengt i det og orker rett og slett ikke :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går var altså første trening (samme dag jeg meldte meg inn) som da ble 30 min step og 30 min MageRygg:) Pulsklokka vista 441 brente kcalorier :jepp:

Må bare fortelle at vi får servert frokost, lunsj og middag her siden vi bor på skolehjem:) Men maten tror jeg er ganske sunn :fnise:

I dag hadde jeg youghurt m/havregryn og eplejuice til frokost

Lunsj: tomatsuppe m/pitabrød til

Mellommåltid: 1 knekkebrød m/mager dansk salami

Middag: biff stroganoff m/ris og brød

Kvelds: 2 skiver m/kalkunfilet og appelsinjuce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: skal du være:) Håper du vil trives her inne og være aktiv slik at vi kan følge med og komme med gode råd:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Masse lykke til!! Jeg er som deg, jeg orker heller ikke å telle kallorier. Vi får bare satse på at kombinasjonen sunt kosthold og trening gjør nytten!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for velkomsten:D

Ble ikke svømming i dag som planlagt, men det tar jeg i gjen i mårra:) Har kjøpt ny bikini i dag da, så jeg er klar.

Mat i dag ble:

Frokost: youghurt m/havregryn og appelsinjuice

Lunsj: pastarett m/kylling, oksekjøtt og kjøttdeig

Mellommåltid: youghurt m/musli

Middag: okseefilet m/potet og brun saus og 1 banan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag! :goodbye:

I dag fikk jeg endelig kommet meg avgårde å svømme! Det var skikkelig deilig altså, var boblebad og greier der i tillegg til en kjempemorsom sklie! :gjeiper: Der var jeg blandt alle barna :skratte: Så gikk jeg hjem etterpå også (ca 40 min) i nesten bare oppoverbakker. Og i mårra har jeg planer om å stå opp tidlig å trene :natti:

Mat i dag:

Frokost: 1 skive m/salami og 1 glass eplejuice

Lunsj: kylling m/potet og saus

Etter bading: 1 banan

Mellommåltid: 2 skiver m/kalkunpålegg

Middag: gryte sak m/kjøtt og ris + 1 skive

Kvelds: youghurt m/musli

Jeg ser at jeg hvertfall har NOK måltider på en dag, men ikke så veldig sunne :sjenert: Er ikke så lett når man får all mat og ikke kan lage selv :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aiaiai, er SÅ stiv og støl i dag at man ikke skulle tro det var mulig! Var på en time som het Bodycomat eller noe sånt der man trener med boksebevegelser slag og spark i hurtig tempo. Og fy søren hvor jeg kjenner det i dag, ryggen og armene er helt stivna til og magen er også ganske vond :gjeiper: Så i dag blir det ingen trening altså, var vondt å kle på seg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aiaiai, er SÅ stiv og støl i dag at man ikke skulle tro det var mulig! Var på en time som het Bodycomat eller noe sånt der man trener med boksebevegelser slag og spark i hurtig tempo. Og fy søren hvor jeg kjenner det i dag, ryggen og armene er helt stivna til og magen er også ganske vond :gjeiper: Så i dag blir det ingen trening altså, var vondt å kle på seg :sjenert:

Er det ikke digg???? Da kjenner du virkelig at du har brukt kroppen og at musklene har fått kjørt seg ;=) Men ja, det er vondt også...Men vi kan konkludere med at det er godtvondt på en positivt måte :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke digg???? Da kjenner du virkelig at du har brukt kroppen og at musklene har fått kjørt seg ;=) Men ja, det er vondt også...Men vi kan konkludere med at det er godtvondt på en positivt måte :skratte:

Det er både deilig og utrolig vondt :gjeiper: Gleder meg til jeg blir såpass godt trent at jeg ikke blir helt handikappet hver gang jeg trener den timen :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodycombat høres litt kjekt ut da... de har det ikke på senteret der jeg går. Skal nok se at du føler deg bedre etterhvert.. ikke helt skamslått i alllfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodycombat høres litt kjekt ut da... de har det ikke på senteret der jeg går. Skal nok se at du føler deg bedre etterhvert.. ikke helt skamslått i alllfall!

Det er kjempegøy:) Er ikke så ille i dag kjenner jeg, så blir nok en lett treningsøkti dag. Så blir det Bodycombat på lørdag igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe trening i dag likvel. Hadde lekser som måtte gjøres pluss at jeg og venner var på sånn Laser greier der man springer rundt med vest og pistol og skyter på hverandre :gjeiper: Kjempegøy!

I mårra blir det step! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener kanskje paintball? Det er morro!! OG slitsomt så du kan jo nesten se på det som en treningsøkt i seg selv:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lasertag er jo trening i seg selv, og så morro! :nigo:

(Ja hei forresten! Leser meg gjennom treningsdagbøker jeg :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg på 30 min step og brant bort 350 kcals:) trente litt random styrke etterpå. De hadde ganske dårlig utvalg i frivektavdelinga så blir nok en del sånn maskintrening mens jeg er her :nei:

Men jeg tror den pulsklokka er litt tullete, fordi den sier makspulsen min er 200. Har aldri tatt en skikkelig test så klokka regnet det ut ved hjelp av personlige data. Og på trening sa klokka at pulsen på maks var på 96%. Er ikke det litt mye? Følte ikke at jeg holdt på å krepe under treninga heller :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hellu:)

I dag har jeg hatt en skikkelig god styrkeøkt altså! :)

Varmet opp på ellipsen i 10 min først

Nedtrekk: 25 kg: 1x10

30 kg: 1x10

35 kg: 1x10

Benpress: 60 kg: 3x10

Knebøy: 17 kg: 3x10

Markløft: 17 kg: 3x10

Benkpress: 13 kg: 1x10

20 kg: 1x10

26 kg: 1x8

Bicepscurl m/manual: 7 kg på hver arm, husker ikke hvor mange jeg tok :fnise:

roing m/stang: 17 kg: 1x10

Og tilslutt en øvelse jeg ikke husker navnet på, men man har en manual i armene bak hodet og løfter den opp og ned og trener triceps :ler:

Er ikke så veldig bra utvalg i frivekter på senteret der så blir ikke store greiene man løfter, er dårlig med vekter :nei:

553 kcals brent bort :)

Endret av Kitty_katt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobbet, det høres ut som en super treningsøkt!! Hvordan vet du hvor mange kcal du brenner bort når du trener styrke? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nemorosa

Heisann :) tok meg en liten tur innom treningsdagboken din jeg! Godt å se andre som er motiverte :klappe: ville bare si stå på(!) og lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobbet, det høres ut som en super treningsøkt!! Hvordan vet du hvor mange kcal du brenner bort når du trener styrke? :klø:

Takk! :biggrin:

Hadde på pulsklokka :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...