Pjukset Skrevet 15. januar 2010 #21 Del Skrevet 15. januar 2010 Lene A har helt klart vist seg mer moden de siste årene, tror hun rister av seg stemplet som dum og blond. Linni stakkars, er "velsignet" med en pipestemme som gjør at hun virker dummere enn hun er. Hadde hun hatt normal stemme tror jeg faktisk hun hadde hørtes smartere ut. På lik linje som med Lene; har ingen problemer med å tro at hun også er ei allright jente. Hvorfor de blir kjendiser kan man jo spørre seg om, omverdenen har visst sansen for prototypen de har representert? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Georgio Skrevet 17. januar 2010 #22 Del Skrevet 17. januar 2010 Lene Alexandra høres ikke videre intelligent ut når hun åpner kjeften. Det hjelper ikke med ny hårfarge og mindre pupper når IQen fremdeles skranter. Det betyr ikke at hun ikke er snill, omtenksom, morsom osv. men smart? Nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 17. januar 2010 #23 Del Skrevet 17. januar 2010 Og noen andre som er veldig lei? Vi lever i overfladiskhetens tidsalder. Folk må bare slutte å syte over at disse blir kjente, for det er folk som løfter dem opp dit og lar dem være der. Slutt å kjøpe VG, Dagbladet, Se&Hør og det derre Her&Nå. Da løser dette seg av seg selv. Men folk har ikke integritet nok til det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 17. januar 2010 #24 Del Skrevet 17. januar 2010 Lene Alexandra høres ikke videre intelligent ut når hun åpner kjeften. Det hjelper ikke med ny hårfarge og mindre pupper når IQen fremdeles skranter. Det betyr ikke at hun ikke er snill, omtenksom, morsom osv. men smart? Nei! Hva så om hun ikke er lynende intelligent, hva spiller det egentlig for rolle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 17. januar 2010 #25 Del Skrevet 17. januar 2010 Hun er ikke sanger, ikke skuspiller, ikke noenting, hun er ikke pen engang. Hvorfor er hun kjent? Absurd at folk blir kjente av å "henge" i media- uten noen legitim grunn vel og merke. Gjelder ikke bare henne selvfølgelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 17. januar 2010 #26 Del Skrevet 17. januar 2010 Hun er ikke sanger, ikke skuspiller, ikke noenting, hun er ikke pen engang. Hvorfor er hun kjent? Absurd at folk blir kjente av å "henge" i media- uten noen legitim grunn vel og merke. Gjelder ikke bare henne selvfølgelig.. Robinson Grand Prix Manshow Cd og opptredner Osv. = kjent. Skjønner ikke hva du reagerer på jeg. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 17. januar 2010 #27 Del Skrevet 17. januar 2010 Robinson Grand Prix Manshow Cd og opptredner Osv. = kjent. Skjønner ikke hva du reagerer på jeg. :klø: kanskje det samme som meg? Nemlig at en blir kjent av å eksponere seg i slike søppelprogram. Men igjen, jeg er ikke frustrert over de som velger å gå den veien for å få oppmerksomhet. Jeg er mer frustrert over alle de som lar dette skje. De som leser VG, Dagbladet og SE&HØR. Det er disse som skaper dette kvalmende markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Georgio Skrevet 17. januar 2010 #28 Del Skrevet 17. januar 2010 Hva så om hun ikke er lynende intelligent, hva spiller det egentlig for rolle? På den måten blir hun ikke tatt seriøst når hun skal riste av seg stempelet som tidligere ho.. glamourmodell. Jeg lytter gjerne om hun har noe fornuftig å si, men det er dessverre bare vrøvl og fnising som skjer når hun skal snakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 17. januar 2010 #29 Del Skrevet 17. januar 2010 Hun er ikke sanger, ikke skuspiller, ikke noenting, hun er ikke pen engang. Hvorfor er hun kjent? Absurd at folk blir kjente av å "henge" i media- uten noen legitim grunn vel og merke. Gjelder ikke bare henne selvfølgelig.. kanskje det samme som meg? Nemlig at en blir kjent av å eksponere seg i slike søppelprogram. Men igjen, jeg er ikke frustrert over de som velger å gå den veien for å få oppmerksomhet. Jeg er mer frustrert over alle de som lar dette skje. De som leser VG, Dagbladet og SE&HØR. Det er disse som skaper dette kvalmende markedet. Ja, det kan man jo syns. Men om du ser på hva hun skrev, som jeg siterte, så har hun jo gjort en del av de tingene hun sier hun ikke har gjort da. Er jo ikke sånn at hun bare er kjent uten å ha vært med i en dritt, en dag var hun bare kjendis. Har jo vært med i robinson, manshow, konserter, melodi grand prix osv. da er det jo ikke så "rart" at hun da blir et kjent tryne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 17. januar 2010 #30 Del Skrevet 17. januar 2010 Ja, det kan man jo syns. Men om du ser på hva hun skrev, som jeg siterte, så har hun jo gjort en del av de tingene hun sier hun ikke har gjort da. Er jo ikke sånn at hun bare er kjent uten å ha vært med i en dritt, en dag var hun bare kjendis. Har jo vært med i robinson, manshow, konserter, melodi grand prix osv. da er det jo ikke så "rart" at hun da blir et kjent tryne. Nei, det er ikke rart at en blir et kjent tryne. Det som er rart, eller helst trist, er at slike show faktisk har livets rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #31 Del Skrevet 17. januar 2010 robinson, manshow? spar meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 17. januar 2010 #32 Del Skrevet 17. januar 2010 Nei, det er ikke rart at en blir et kjent tryne. Det som er rart, eller helst trist, er at slike show faktisk har livets rett. Det er noe annet, men det blir jo en annen diskusjon. Tror jeg. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~white lady~ Skrevet 17. januar 2010 #33 Del Skrevet 17. januar 2010 Nei, det er ikke rart at en blir et kjent tryne. Det som er rart, eller helst trist, er at slike show faktisk har livets rett. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 17. januar 2010 #34 Del Skrevet 17. januar 2010 Det er noe annet, men det blir jo en annen diskusjon. Tror jeg. :klø: Nja... Spørsmålet er hvorfor disse blir kjendiser. Da må en se på årsak og sammenheng. Slik sett så er jo svaret at folk er idioter og tilber søppelunderholdning. For ordensskyld, jeg sier ikke noe mot deltakerne. Men jeg ser med forakt på de (dvs folket) som skaper kjendisstatusen til deltakerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 17. januar 2010 #35 Del Skrevet 17. januar 2010 Det betyr ikke at hun ikke er snill, omtenksom, morsom osv. men smart? Nei! Du har aldri hørt om Street Smart tydeligvis. Hun er ikke sanger, ikke skuspiller, ikke noenting, hun er ikke pen engang. Hvorfor er hun kjent? Absurd at folk blir kjente av å "henge" i media- uten noen legitim grunn vel og merke. Gjelder ikke bare henne selvfølgelig.. Det er vel dette de lærde strides om da. Hun er ikke sanger, men selger sangen sin for mye penger. Hun er ikke pen, men er kjent for godt utseende. NOEN må jo like hvordan hun høres ut og ser ut, tror du ikke? At du forakter dem, er jo ditt problem egentlig. Men en ting er jeg helt enig i - hvordan KAN alle disse realityshowene fortsette å gå? Hvem er det som SER på dem egentlig? Jeg innrømmer det gjerne - jeg så Robinson da Christer vant. Det var usigelig kult, og HAN var kul. Men er det kult å se det samme igjen og igjen og igjen og igjeeeeeeeeeeeeeeen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest raud plastpose Skrevet 18. januar 2010 #36 Del Skrevet 18. januar 2010 Reality bites , sa Winona Ryder da hun ble tatt for "five finger discount"...pun intended Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå