Gjest Cruella Skrevet 30. august 2003 #1 Del Skrevet 30. august 2003 En visktenpaleig unsdelrøkese gjort ved et untivseriet i Enlgnad har vist at desrom de to føsrte- og to siste botsvkeane i alle oredne i en tekst er riktig plessart, spllier det liten rolle hvkilen reføkkelge de øvirge boskvetane i oredne kommer. Tektsen er fullt lebsar selv om de andre bokeastvne kommer huilbtertlulter! Dette er fordi vi ikke leser hver eneklt botksav, men ser bidlet av ordet som hehleet. Inreseastant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 31. august 2003 #2 Del Skrevet 31. august 2003 Spørtt :o Det var faiktsk ikke noe prbolem å lese testken din rilemig fort, og få med seg inlohdnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 31. august 2003 #3 Del Skrevet 31. august 2003 Spørtt :o Det var faiktsk ikke noe prbolem å lese testken din rilemig fort, og få med seg inlohdnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 31. august 2003 #4 Del Skrevet 31. august 2003 søndag i dag?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 1. september 2003 #5 Del Skrevet 1. september 2003 Helt sykt! Jeg stussa med ordet "vitenskapelig", men eller leste jeg innlegget uten å registrere "skrivefeilene". Det er jo sant jo :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gundel Gaukeley Skrevet 1. september 2003 #6 Del Skrevet 1. september 2003 Du verden!!!! :o Jeg blir så imponert over den merkelige hjernen vår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 1. september 2003 #7 Del Skrevet 1. september 2003 ser jo ut som tenkstmeldingene jeg sendte da jeg var ute på byen siste gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 17. september 2003 #8 Del Skrevet 17. september 2003 Hvor tar du alt fra Cruella?? koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 17. september 2003 #9 Del Skrevet 17. september 2003 TEST DEG SELV!! > >> > > > Test deg selv...denne er sprø! > >> > > > Denne testen tar deg 20 sekunder, men lager mos av > >> > > > alle andre tester! > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > Tell hvor mange F'er det er i påfølgende tekst: > >> > > > > >> > > > > >> > > > FINISHED FILES ARE THE RE- > >> > > > SULT OF YEARS OF SCIENTIF- > >> > > > IC STUDY COMBINED WITH THE > >> > > > EXPERIENCE OF YEARS > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > Gjort det? Ikke scroll ned før du har telt dem, ok?? > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > Hvor mange fant du? Tre? > >> > > > > >> > > > Galt!!! > >> > > > Det er seks - tuller ikke heller! > >> > > > Les igjen!! > >> > > > > >> > > > (og sjekk så nedenfor) > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > > >> > > > Hjernen din takler ikke 'F'ene i "OF". > >> > > > Kult, heh? > >> > > > > >> > > > De som teller alle seks i første forsøk er geniale. > >> > > > > >> > > > Tre er normalt, fire er sjeldent. Det er lenge siden jeg tok denne testen, men jeg tror jeg bare kom fram til 3 stk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 17. september 2003 #10 Del Skrevet 17. september 2003 De som teller alle seks i første forsøk er geniale. da er jeg genial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 17. september 2003 #11 Del Skrevet 17. september 2003 De som teller alle seks i første forsøk er geniale. da er jeg genial jeg også tror det er lettere å få folk til å gå på lignende tester på deres eget språk, mener jeg har fått en lignende på norsk en gang, og den "tok" meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 17. september 2003 #12 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg telte også seks - jippi, da er jeg også genial! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 17. september 2003 #13 Del Skrevet 17. september 2003 Merkelig. Han som sendte meg denne, meg selv, og alle kolegaene mine telte 3. Det gjorde 4 venner av meg også. Så plutselig kommer det 3 på rappen og teller 6? :klø: (forced_input /ugler entity/unit - "mose") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 17. september 2003 #14 Del Skrevet 17. september 2003 telte 5, er jeg syk? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nightwish Skrevet 18. september 2003 #15 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg må være sjelden for jeg kom til 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 18. september 2003 #16 Del Skrevet 18. september 2003 Denne har vi vært gjennom allerede http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...=unders%F8kelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkyHead Skrevet 18. september 2003 #17 Del Skrevet 18. september 2003 jeg tellte 6 stykker :pippi: Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil Skrevet 18. september 2003 #18 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg er nok litt teit, for jeg så bare tre. Hoppet glatt over OF ja.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ridder Reddik Skrevet 18. september 2003 #19 Del Skrevet 18. september 2003 Var det så vanskelig, da? Telte 6 på første forsøk, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frodo Skrevet 18. september 2003 #20 Del Skrevet 18. september 2003 Det lettere å finne alle 6 hvis du er dårlig i engelsk. Å trekke noen konklusjon på intelligensen etter hvor mange du finner er bare tull. Tilfeldigheter spiller mye inn her. Jeg fant seks fordi jeg har sett denne før. Men jeg måtte lete for å finne alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå