Gå til innhold

Knulling alla Lars Monsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
:ler:

Tror sånn utendørs-sex er oppskrytt... Sand er heller ikke moro å finne i diverse sprekker flere uker etterpå...

Myggstikk nær følsomme soner er heller ikke veldig stas... men jeg sier ikke neitakk til knepping i ei koie, et telt eller noe lignende - på egnet underlag - under myggnett.

Så ja gjerne ute - med noe bekvemmelighetshensyn.

Videoannonse
Annonse
Gjest MikeWaters
Skrevet
Myggstikk nær følsomme soner er heller ikke veldig stas... men jeg sier ikke neitakk til knepping i ei koie, et telt eller noe lignende - på egnet underlag - under myggnett.

Så ja gjerne ute - med noe bekvemmelighetshensyn.

Hmmmm, når man ikke engang vet hva en koie er så bør man vel muligens holde seg innendørs :)

Skrevet
Hmmmm, når man ikke engang vet hva en koie er så bør man vel muligens holde seg innendørs :)

:hoho:

Eller man er oppvokst i byen..? (eller begge deler)

Skrevet
Hva sier du til å bli kneppet utendørs i Guds frie natur?

Komfor temperatur grense?

hvorfor Lars monsen i overskriften? Er det bare han som er ute i naturen?

Skrevet
hvorfor Lars monsen i overskriften? Er det bare han som er ute i naturen?

Mannen som har 366 feltdøgn i løpet av et år skuffer en del fitte i Guds frie natur. Monsen is teh king.

Skrevet

Ei koie er en betegnelse man bruker i de dype indre skoger for ei god og robust dame. Det Suzy sier er altså at hun liker å kneppe damer i telt. *forklarer*

Skrevet
Ei koie er en betegnelse man bruker i de dype indre skoger for ei god og robust dame. Det Suzy sier er altså at hun liker å kneppe damer i telt. *forklarer*

.. eller som jeg sa - man er oppvokst i byen :roll:

En koie er et lite hus, Kate :hoho:

Skrevet

Nja, eller ei Hytte og det rimer på Fytte, og det er jo nesten, ja du vet. Så da må det være ei ROMSLIG dame... Elementært min kjære Suze!

Skrevet
Nja, eller ei Hytte og det rimer på Fytte, og det er jo nesten, ja du vet. Så da må det være ei ROMSLIG dame... Elementært min kjære Suze!

:roll:

Byfrøken!

Skrevet

PØH! Jeg har da for pokker vært i parker og alt!

Skrevet

Det er helt herlig å ha sex ute!

Har gjort det mange ganger; til og med hatt sex on the beach ;) Det var sandete, ja, men en opplevelse å ta med seg....Kaldeste var midt på vinteren på en benk...ble ikke med mange støtene da, gett..... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...