Gjest Jegeren Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Hva sier du til å bli kneppet utendørs i Guds frie natur? Komfor temperatur grense?
Gjest Eurodice Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Hva sier du til å bli kneppet utendørs i Guds frie natur? Komfor temperatur grense? Deilig og pirrende det, da. Må være sommertemperatur, i hvert fall ikke så veldig kjølig .
Laska Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 deilig det :D men så kaldt så det er nå blir det helst langt under dyna..
Mons Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 deilig det :D men så kaldt så det er nå blir det helst langt under dyna.. Kaldt ute, ja. Det som er mindre kjent er at ulvene tenner bål av en helt annen grunn. Nemlig for å skremme Lars Monsen til å holde seg unna.
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Definitivt HOT! :D Men temperaturen ute burde også være nettopp det. Jeg knuller hvertfall ikke i minusgrader for å si det sånn!
Tempus Fugit Skrevet 13. januar 2010 #6 Skrevet 13. januar 2010 Veldig deilg og spennende og ha sex ute i det fri, kaldest jeg har vært borti var vel rundt 10 grader, og vil ikke anbefale så mye kaldere enn det... Men absolutt noe enn kan kose seg med
Gjest glad_i_sorten! Skrevet 13. januar 2010 #7 Skrevet 13. januar 2010 har gjerne sex når som helst, hvor som helst. Spennende når man kan bli oppdaget.. er med på det meste jeg :-)
Gjest KateW Skrevet 13. januar 2010 #8 Skrevet 13. januar 2010 jeg syns vel ikke nødvendigvis mose, lyng eller furunåler er noe å trakte etter i diverse åpninger og sprekker på kroppen, og tro meg jeg har funnet bark steder Gud aldri mente vi skulle ha bark...
Gjest Eurodice Skrevet 13. januar 2010 #9 Skrevet 13. januar 2010 jeg syns vel ikke nødvendigvis mose, lyng eller furunåler er noe å trakte etter i diverse åpninger og sprekker på kroppen, og tro meg jeg har funnet bark steder Gud aldri mente vi skulle ha bark... Ja, det er grenser for hvor hardbarket vi myke kvinner skal bli
Chiyo Skrevet 13. januar 2010 #10 Skrevet 13. januar 2010 Oh Yeah! Har alltid hatt lyst til å ha sex ute. I skogen eller noe. Kjenne vinden på den nakne huden min. :rødme:
momo Skrevet 13. januar 2010 #12 Skrevet 13. januar 2010 Bare deilig, og ikke så redd for minus grader heller jeg da, men sefølgelig ikke 30 minus da, det blir nok litt for kaldt.
Almond Kreitler Skrevet 14. januar 2010 #13 Skrevet 14. januar 2010 (endret) Lars Monsen har det verken for varmt eller for kaldt. Han bryr seg ganske enkelt ikke om temperatur. Han har hatt snøballkrig med seg selv i helvete. Og når det gjelder intensitet, så kan han kan gjøre opp bål ved å kjefte på noen pinner til de tar fyr. Les mer fakta om Lars Monsen på denne siden (klarte ikke, måtte bare) Endret 14. januar 2010 av Almond Kreitler
Gjest KateW Skrevet 14. januar 2010 #14 Skrevet 14. januar 2010 Ja, det er grenser for hvor hardbarket vi myke kvinner skal bli Tror sånn utendørs-sex er oppskrytt... Sand er heller ikke moro å finne i diverse sprekker flere uker etterpå...
Tempus Fugit Skrevet 14. januar 2010 #15 Skrevet 14. januar 2010 Tror sånn utendørs-sex er oppskrytt... Sand er heller ikke moro å finne i diverse sprekker flere uker etterpå... Sand holder jeg meg langt unna, det er rene sandpapiret hvis du får det inn i feil sprekker... Men en fin gresseng, eller flatt og mykt skogbunn er absolutt ikke å forakte. Er absolutt noe som gir ekstra krydder i forhold til den vanlige Er viktig å finne ett sted som ikke bare har pinner, og kanskje ta med seg ett underlag. Eventuelt er det jo bare for jenten og bøye seg opp mot ett tre og ta henne bakfra
Gjest KateW Skrevet 14. januar 2010 #16 Skrevet 14. januar 2010 Tempus, hvordan tror du jeg fikk bark i håret?
einna Skrevet 14. januar 2010 #17 Skrevet 14. januar 2010 Aldri prøvd Kanskje et prosjekt til neste sommer..
Tempus Fugit Skrevet 14. januar 2010 #18 Skrevet 14. januar 2010 Tempus, hvordan tror du jeg fikk bark i håret? Hehe, men litt bark i håret kan du vel overleve eller? Du får finne deg enn bjørk neste gang... eventuelt kreve at du skal ri han igjennom hele seansen :gjeiper:
Gjest KateW Skrevet 14. januar 2010 #19 Skrevet 14. januar 2010 Øh, det var ikke bare i håret. Men jeg skal ikke tøyse mer i denne tråden. Utendørs-sex er kult, selvsagt er det det, men det er ofte mer styrete enn man tror, og det å skulle ta med seg et liggeunderlag under armen, sånn helt tilfeldig i TILFELLE man får lyst til å ha spontan sex... MEN svaberg er ikke å forakte...
Tempus Fugit Skrevet 14. januar 2010 #20 Skrevet 14. januar 2010 Øh, det var ikke bare i håret. Men jeg skal ikke tøyse mer i denne tråden. Utendørs-sex er kult, selvsagt er det det, men det er ofte mer styrete enn man tror, og det å skulle ta med seg et liggeunderlag under armen, sånn helt tilfeldig i TILFELLE man får lyst til å ha spontan sex... MEN svaberg er ikke å forakte... Hehe, kanskje greit at ikke moderatorene kommer og sletter halve tråden. Jeg har hatt helt spontan utendørssex en gang, mens en annen gang kom den samme jenten løpende. Hun hadde funnet det perfekte stedet, og ville ha meg med en gang... Begge gangene var det snakk om litt gress og vanlig mark. Kluet var bare og finne et forholdsvis behagelig område... Svaberg derimot har jeg aldri prøvd, men høres utrolig deilig ut...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå